Nokia N95 jako Hot Spot

Data: 2011-04-26 21:56:14
Autor: Piotrek
Nokia N95 jako Hot Spot
Witam,
Słyszałem że da się używać telefonu Nokia N95 jako Hot Spot. Mam Internet w telefonie i chciałbym go udostępnić poprzez WIFI. Aplikacja JoikuSpot jest polecana przez wszystkich jednak u mnie nie działa. Ściągam brzpłatną wersję z oficjalnej strony producenta. Proszę o rady bardziej doświadczonych użytkowników. Pozdrawiam.

Piotrek

Data: 2011-04-26 22:18:14
Autor: Piotrek
Nokia N95 jako Hot Spot
Wersja oprogramowania v11.0.026

Czy da się równocześnie korzystać z WIFI i kabla podpiętego do komputera? Pozdrawiam.

Data: 2011-04-27 00:27:51
Autor: G Nowak
Nokia N95 jako Hot Spot
[...]

Rozwin "nie dziala".

--
Pozdr

Data: 2011-05-04 23:17:10
Autor: Piotrek
Nokia N95 jako Hot Spot
Witam,
Dziękuję za odpowiedź. Po ściągnięciu7 programu z oficjalnej strony i zainstalowaniu przy próbie uruchomienia pojawia się komunikat "plik jest uszkodzony". Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.