Nokia N950 vs. E7

Data: 2011-11-11 11:01:17
Autor: Piotr M
Nokia N950 vs. E7
Witam.

Którą Nokię polecicie (lub odradzicie), którą wybrać?
Kobieta uparła się na Nokię dotykową z fizyczną qwerty. Ja nie mam całkowicie rozeznania w tym sprzęcie. Która ogólnie jest lepsza? Wykonanie, komfort, itd. Jakie są plusy i minusy. W ogóle ArenaGSM znalazła tylko te dwa modele (może i dobrze), ale to prawda, bo aż nie chce mi się wierzyć? Dziękuję za poradę.

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-11 11:25:02
Autor: Grzegorz Jablonski
Nokia N950 vs. E7
On 11/11/2011 11:01 AM, Piotr M wrote:
[...]

A N950 to w ogóle da się kupić?

Pozdrawiam,
GWJ

Data: 2011-11-11 11:38:55
Autor: Piotr M
Nokia N950 vs. E7
W dniu 11-11-2011 11:25, Grzegorz Jablonski pisze:
[...]

Faktycznie, nie ma na Allegro ani SkÄ…pcu. To jedyna Nokia dotykowa z wysuwanÄ… qwerty to E7?

Data: 2011-11-11 12:02:26
Autor: JoteR
Nokia N950 vs. E7
"Piotr M" napisał:

Kobieta uparła się na Nokię dotykową z fizyczną qwerty.

A N950 to w ogóle da się kupić?

Faktycznie, nie ma na Allegro

No jaka tragedia...

To jedyna Nokia dotykowa z wysuwanÄ… qwerty to E7?

Jest też np. C6, ale to dość pulchna cegła jest.

JoteR

Data: 2011-11-11 12:14:51
Autor: ALEX
Nokia N950 vs. E7
W dniu Pt 11 11 2011 11:38, Piotr M pisze:

To jedyna Nokia dotykowa z
wysuwanÄ… qwerty to E7?

C6-0, N97, N97mini.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-11-11 15:06:39
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Piotr M wrote:
> A N950 to w ogóle da się kupić?
Faktycznie, nie ma na Allegro ani SkÄ…pcu. To jedyna Nokia dotykowa z
wysuwanÄ… qwerty to E7?

Nigdy N950 nie było oferowana komercyjnie. Wychodzi na to, że E7 to
jedyna (zabytkowa dość) doroślejsza Nokia na rynku z wysuwaną klawiaturą.

Jakub

Data: 2011-11-14 16:03:34
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j9jdlu$pe8$1news.onet.pl...
Piotr M wrote:
> [...]

Nigdy N950 nie było oferowana komercyjnie. Wychodzi na to, że E7 to
jedyna (zabytkowa dość) doroślejsza Nokia na rynku z wysuwaną klawiaturą.

I chyba nikogo to nie dziwi... Klawiatura fizyczna przy dobrym,
dużym ekranie dotykowym jest zjawiskiem wymierającym szybko.

Data: 2011-11-15 09:30:55
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Pszemol wrote:
I chyba nikogo to nie dziwi... Klawiatura fizyczna przy dobrym,
dużym ekranie dotykowym jest zjawiskiem wymierającym szybko.

Tylko dla ajfonofcuuf. Normalny człowiek (a także programiści) do
pisania potrzebujÄ… klawiatury i rzeczywiostego tactile feedback. Inaczej
klawiatury projekcyjne (takie laserowe) by się przyjęły.

Jakub

Data: 2011-11-15 10:15:49
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j9tbge$3g4$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Programista używający *telefonu* do kodowania programu?
Długie i męczące bez tactile feedback pisanie tekstów na telefonie?
Ty jakiś z innej bajki jesteś... A może nigdy w życiu smartfonu nie
używałeś i po prostu nie wiesz do czego się tych urządzeń używa?

Data: 2011-11-17 21:35:38
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Pszemol wrote:
Programista używający telefonu do kodowania programu?

A co tam, potrollujmy.

Długie i męczące bez tactile feedback pisanie tekstów na telefonie?

Mówiłem coś o długim pisaniu?

Ty jakiś z innej bajki jesteś... A może nigdy w życiu smartfonu nie
używałeś i po prostu nie wiesz do czego się tych urządzeń używa?

Nie no jasne, ja tylko mam SE C901 i nie widziałem nigdy innego
telefonu. A ty na pewno jesteś programistą, adminem, ale wszystko działa
tak dobrze, że w zasadzie telefon służy ci do wściekłych wron.

Jakub

Data: 2011-11-18 07:08:00
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:ja3una$uk3$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
Programista używający telefonu do kodowania programu?

A co tam, potrollujmy.

cały czas to robisz.

Długie i męczące bez tactile feedback pisanie tekstów na telefonie?

Mówiłem coś o długim pisaniu?

Tak.
To Ty w kontekście telefonów zacząłeś coś pisać o programistach
i tactile feedback. On siÄ™, owszem, przydaje, ale nie do napisania
2 smsów na godzinę i jednego adresu www w przeglądarce...
W telefonach się esejów i opowiadań nie pisze, a zwłaszcza się
nie pisze programów - jestem programistą i na codzień pracuję
piszÄ…c programy i projektujÄ…c elektronikÄ™ - 2 dwudziestocalowe
monitory to jest niezbędne minimum do komfortowej pracy.
Dobra klawiatura również. Telefon żeby nie wiem jaką QWERTY
miał z tactile feedback to do programowania ani esejów się nie nada.

[...]

Zrobiłeś błędny argument mieszając wymagania sprzętowe z desktopów
i potrzeb programistów z wymaganiami telefonów. Nie przemyślałeś
wcale tego co napisałeś.

Data: 2011-11-12 07:44:15
Autor:
Nokia N950 vs. E7
Piotr M <xx@xx.xx> napisa³(a):
Kobieta upar³‚a siê™ na Nokiê™ dotykow±… z fizyczn±… qwerty.

Kobiecie mo¿e nie spodobaæ siê ¿e E7 to do¶æ ciê¿ki telefon - metalowa obudowa jednak trochê wa¿y.

Data: 2011-11-15 08:04:35
Autor: Darkac
Nokia N950 vs. E7
Nokia E75