Nokia N950 vs. E7

Data: 2011-11-11 11:25:02
Autor: Grzegorz Jablonski
Nokia N950 vs. E7
On 11/11/2011 11:01 AM, Piotr M wrote:
Witam.

Kt贸r膮 Noki臋 polecicie (lub odradzicie), kt贸r膮 wybra膰?
Kobieta upar艂a si臋 na Noki臋 dotykow膮 z fizyczn膮 qwerty. Ja nie mam
ca艂kowicie rozeznania w tym sprz臋cie. Kt贸ra og贸lnie jest lepsza?
Wykonanie, komfort, itd. Jakie s膮 plusy i minusy. W og贸le ArenaGSM
znalaz艂a tylko te dwa modele (mo偶e i dobrze), ale to prawda, bo a偶 nie
chce mi si臋 wierzy膰? Dzi臋kuj臋 za porad臋.

A N950 to w og贸le da si臋 kupi膰?

Pozdrawiam,
GWJ

Data: 2011-11-11 11:38:55
Autor: Piotr M
Nokia N950 vs. E7
W dniu 11-11-2011 11:25, Grzegorz Jablonski pisze:
[...]

Faktycznie, nie ma na Allegro ani Sk膮pcu. To jedyna Nokia dotykowa z wysuwan膮 qwerty to E7?

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To ca艂kiem proste. To pieni膮dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-11 12:02:26
Autor: JoteR
Nokia N950 vs. E7
"Piotr M" napisa艂:

Kobieta upar艂a si臋 na Noki臋 dotykow膮 z fizyczn膮 qwerty.

A N950 to w og贸le da si臋 kupi膰?

Faktycznie, nie ma na Allegro

No jaka tragedia...

To jedyna Nokia dotykowa z wysuwan膮 qwerty to E7?

Jest te偶 np. C6, ale to do艣膰 pulchna ceg艂a jest.

JoteR

Data: 2011-11-11 12:14:51
Autor: ALEX
Nokia N950 vs. E7
W dniu Pt 11 11 2011 11:38, Piotr M pisze:

To jedyna Nokia dotykowa z
wysuwan膮 qwerty to E7?

C6-0, N97, N97mini.

--
ALEX genera艂 lejtnant Pod Cusim膮 flota japo艅ska nie tylko zatopi艂a flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy :-D

Data: 2011-11-11 15:06:39
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Piotr M wrote:
> A N950 to w og贸le da si臋 kupi膰?
Faktycznie, nie ma na Allegro ani Sk膮pcu. To jedyna Nokia dotykowa z
wysuwan膮 qwerty to E7?

Nigdy N950 nie by艂o oferowana komercyjnie. Wychodzi na to, 偶e E7 to
jedyna (zabytkowa do艣膰) doro艣lejsza Nokia na rynku z wysuwan膮 klawiatur膮.

Jakub

Data: 2011-11-14 16:03:34
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j9jdlu$pe8$1news.onet.pl...
Piotr M wrote:
> [...]

Nigdy N950 nie by艂o oferowana komercyjnie. Wychodzi na to, 偶e E7 to
jedyna (zabytkowa do艣膰) doro艣lejsza Nokia na rynku z wysuwan膮 klawiatur膮.

I chyba nikogo to nie dziwi... Klawiatura fizyczna przy dobrym,
du偶ym ekranie dotykowym jest zjawiskiem wymieraj膮cym szybko.

Data: 2011-11-15 09:30:55
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Pszemol wrote:
I chyba nikogo to nie dziwi... Klawiatura fizyczna przy dobrym,
du偶ym ekranie dotykowym jest zjawiskiem wymieraj膮cym szybko.

Tylko dla ajfonofcuuf. Normalny cz艂owiek (a tak偶e programi艣ci) do
pisania potrzebuj膮 klawiatury i rzeczywiostego tactile feedback. Inaczej
klawiatury projekcyjne (takie laserowe) by si臋 przyj臋艂y.

Jakub

Data: 2011-11-15 10:15:49
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:j9tbge$3g4$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Programista u偶ywaj膮cy *telefonu* do kodowania programu?
D艂ugie i m臋cz膮ce bez tactile feedback pisanie tekst贸w na telefonie?
Ty jaki艣 z innej bajki jeste艣... A mo偶e nigdy w 偶yciu smartfonu nie
u偶ywa艂e艣 i po prostu nie wiesz do czego si臋 tych urz膮dze艅 u偶ywa?

Data: 2011-11-17 21:35:38
Autor: Jakub Danecki
Nokia N950 vs. E7
Pszemol wrote:
Programista u偶ywaj膮cy telefonu do kodowania programu?

A co tam, potrollujmy.

D艂ugie i m臋cz膮ce bez tactile feedback pisanie tekst贸w na telefonie?

M贸wi艂em co艣 o d艂ugim pisaniu?

Ty jaki艣 z innej bajki jeste艣... A mo偶e nigdy w 偶yciu smartfonu nie
u偶ywa艂e艣 i po prostu nie wiesz do czego si臋 tych urz膮dze艅 u偶ywa?

Nie no jasne, ja tylko mam SE C901 i nie widzia艂em nigdy innego
telefonu. A ty na pewno jeste艣 programist膮, adminem, ale wszystko dzia艂a
tak dobrze, 偶e w zasadzie telefon s艂u偶y ci do w艣ciek艂ych wron.

Jakub

Data: 2011-11-18 07:08:00
Autor: Pszemol
Nokia N950 vs. E7
"Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote in message news:ja3una$uk3$1news.onet.pl...
Pszemol wrote:
Programista u偶ywaj膮cy telefonu do kodowania programu?

A co tam, potrollujmy.

ca艂y czas to robisz.

D艂ugie i m臋cz膮ce bez tactile feedback pisanie tekst贸w na telefonie?

M贸wi艂em co艣 o d艂ugim pisaniu?

Tak.
To Ty w kontek艣cie telefon贸w zacz膮艂e艣 co艣 pisa膰 o programistach
i tactile feedback. On si臋, owszem, przydaje, ale nie do napisania
2 sms贸w na godzin臋 i jednego adresu www w przegl膮darce...
W telefonach si臋 esej贸w i opowiada艅 nie pisze, a zw艂aszcza si臋
nie pisze program贸w - jestem programist膮 i na codzie艅 pracuj臋
pisz膮c programy i projektuj膮c elektronik臋 - 2 dwudziestocalowe
monitory to jest niezb臋dne minimum do komfortowej pracy.
Dobra klawiatura r贸wnie偶. Telefon 偶eby nie wiem jak膮 QWERTY
mia艂 z tactile feedback to do programowania ani esej贸w si臋 nie nada.

[...]

Zrobi艂e艣 b艂臋dny argument mieszaj膮c wymagania sprz臋towe z desktop贸w
i potrzeb programist贸w z wymaganiami telefon贸w. Nie przemy艣la艂e艣
wcale tego co napisa艂e艣.

Nokia N950 vs. E7