Nokia Software Update i błąd z połączeniem z N etem w Viście

Data: 2009-08-07 01:44:00
Autor: empe
Nokia Software Update i błąd z połączeniem z N etem w Viście

Użytkownik "Benek" <aspamojsedowoli_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5f9eh$g1q$1inews.gazeta.pl...
Witam

Po uruchomieniu najnowszej dostępnej wersji Nokia Software Updater pojawia sie komunikat:

"Program Nokia Software Updater podjął trzy nie udane próby połączenia z internetem. Mogło być to spowodowane niską jakością lub prędkością połączenia, przerwami w połączeniu bądź ograniczeniami wprowadzanymi przez zaporę systemu.
Program Nokia Software Updater używa aplikacji do połączenia z Internetem (w zaporze należy udzielić dostępu tym aplikacjon) : nsl_host_process.exe ; nsu_ui_clint.exe.

Mój system operacyjny to Vista, wszystkie 2 procesy dodane do wyjątków, łącze szybkie, nawet wyłączenie zapory czy programu antywirusowego nie powoduje zniknięcia problemu.
Spotkał się ktoś z tym problemem ? jeszcze ze 3 tyg. temu aplikacja działała nawet sprawdzałem czy jest dostępne nowe Firmware (Nokia E71).

Sciagnij sobie nowe NSU normalnie ze strony Nokii tak samo jak nowsze NPCS. I bedzie dzialac.
Te aktualizacje sa delikatnie mowiac g... warte.

--
empe

Data: 2009-08-07 02:30:37
Autor: Gilberto_de_Piento
Nokia Software Update i błąd z połączeniem z Netem w Viście
mam dokładnie to samo... wyskakuje mi że "Program Nokia Software
[...]

w zaporze mam dobre ustawienia, probowałem też wyłączać zapore ale to
nic nie pomogło...

pomóżcie

Data: 2009-08-07 03:32:47
Autor: Gilberto_de_Piento
Nokia Software Update i błąd z połączeniem z Netem w Viście
nie wiem co zrobiłem, ale już się uruchomiło

Nokia Software Update i błąd z połączeniem z N etem w Viście