Nokia Store - totalne rozczarowanie

Data: 2011-11-21 13:53:00
Autor: atm
Nokia Store - totalne rozczarowanie
To, ze ilosc aplikacji jest zenujaco niska to jedno. Niech sobie beda nawet te pierdzace bo wtedy byloby proporcjonalnie wiecej tych wartosciowych. To, ze jako aplikacje sa liczone rowniez tapety, jakies wideoklipy itp to drugie, swiadczy zreszta o sklepie.
Jednak to co najbardziej mnie denerwuje to zakup aplikacji i platnosc poprzez pobranie pieniedzy z karty prepaid. Mam zwykla najzwyczajniejsza karte Orange, dokonuje zakupu w sposob okreslony przez Nokie, kasa zostaje pobrana a nastepnie wyswietlany jest komunikat, ze wystapil blad i nalezy sprobowac ponownie. Przy ktoryms z wczesniejszych zakupow dalem sie nabrac i sprobowalem trzy razy, teraz juz wiem, ze kazda proba to koszt aplikacji. Za kazdym razem telefon do serwisu Nokii czekanie, wyjasnianie, wczesniej wypelnianie formularza zwrotu pieniedzy. Teraz juz nawet nie moga wyslac linka do zakupionej aplikacji. Czyli zwroca mi kase a ja moge sprobowac ponownie. Moglbym oczywiscie podac im dane karty platniczej ale majac doswiadczenie z obecnymi zakupami nie powierzylbym im danych karty.
Do tej pory kupilem ze 4 aplikacje z czego w trzech wypadkach musialem do nich dzwonic. To byl prawdopodobnie moj ostatni zakup w ich sklepie.
Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

Data: 2011-11-21 13:01:00
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:53:00 +0100, atm napisał(a):

[...]

Zostaje pobrana czy zablokowana? Bo to istotna różnica...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2011-11-21 14:06:25
Autor: atm
On 2011-11-21 14:01, Waldek Godel wrote:
[...]

Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.

Data: 2011-11-21 13:12:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:06:25 +0100, atm napisał(a):

Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze otrzymali pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.

Więc zamiast awanturować się z Noki±, złóż do swojego banku/operatora
swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak szybko
Nokia naprawi bł±d.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2011-11-21 17:43:06
Autor: J.F
Nokia Store - totalne rozczarowanie
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

A on pisze o swojej karcie debetowej Orange prepaid ?

Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac ?

J.

Data: 2011-11-21 18:38:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:43:06 +0100, J.F napisał(a):

Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac ?

Jak dostan± chargeback plus opieprz od firmy autoryzuj±cej transakcję, to
uwierz, zainsteresuje ich.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-11-21 19:56:30
Autor: J.F
?
Jak dostan± chargeback plus opieprz od firmy autoryzuj±cej transakcję, to
uwierz, zainsteresuje ich.

Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii interweniowac.
"Mamy milion transakcji dziennie i 1% anulowan jest normalny" :-)

J.

Data: 2011-11-21 19:40:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Nov 2011 19:56:30 +0100, J.F napisał(a):

Jestes pewien ? Bo mnie sie wydaje ze jesli to pojdzie automatem, to pewnie nikomu sie nie bedzie chcialo opieprzac, ani Nokii interweniowac.

Jestem pewien. Zwłaszcza jeżeli kilka osób tak zrobi.
Nieautoryzowana transakcja na karcie to duże kuku dla firmy która to zrobi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-11-21 20:16:28
Autor: Ghost
Nokia Store - totalne rozczarowanie

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jae6t0$38b$1news.onet.pl...
[...]

Dokladnie, w ogole co to za koncepcja "opieprzu"? Na jakim swiecie trzeba zyc by cos takiego wymyslec.

Data: 2011-11-21 14:18:01
Autor: Piotr M
W dniu 21 listopada 13:53, atm pisze:
Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

Żadne i nie zamierzam korzystać. W ogóle jest te "Store" dalej rozwijane?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-21 21:42:47
Autor: atm
Nokia Store - totalne rozczarowanie
Data: 2011-11-22 09:48:03
Autor: Ghost
Nokia Store - totalne rozczarowanie

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jaed4b$p4u$1news.onet.pl...
Przy okazji, nie jestem jedyny ktory narzeka na Nokie:
http://www.dobreprogramy.pl/tomekb/O-tym-jak-Nokia-wymienila-telefon-na-gwarancji,20622.html

Ale jedynym narzekajacym, ktory nadal je kupuje sobie oraz rodzinie, po czym chwali jajfone.

Data: 2011-11-22 10:46:05
Autor: Dominik & Co
Nokia Store - totalne rozczarowanie
W dniu 21-11-2011 13:53, atm rzecze:

Jakie sa Wasze doswiadczenia z Nokia Store?

Miałem nosa, że u nich nie kupowałem :-)

Raz coś mi przypasowało u nich, ale poszukałem
najpierw strony producenta softu, okazało się,
że bezpośrednio jest prościej i taniej...

--
Dominik (& kÄ…pany)

Nokia Store - totalne rozczarowanie