Nokia - Symbian S60 - download folder

Data: 2011-07-02 23:49:38
Autor: Pszemol
Nokia - Symbian S60 - download folder
Jak ściągam plik z internetu pisze mi telefon że plik jest
w Download Folder. Jak się do tego folderu mogę dostać
aby obejrzeć pliki się tam znajdujące?

Data: 2011-07-02 23:58:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-07-02 23:49, Pszemol pisze:
Jak ściągam plik z internetu pisze mi telefon że plik jest
w Download Folder. Jak się do tego folderu mogę dostać
aby obejrzeć pliki się tam znajdujące?

Let me guess.... Przeglądarką plików?
:-P

Data: 2011-07-03 08:38:04
Autor: Pszemol
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:iuo474$lru$2news.onet.pl...
[...]

Niech zgadnę: w Nokii jest on "od zawsze" schowany
w programie o mylącej nazwie Organizator ? :-)

Data: 2011-07-03 09:19:40
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-07-03 08:38, Pszemol pisze:
[...]

Nie - Menadżer Plików. Co prawda, w moim egzemplarzu S60 znajduje się w menu w pozycji Biuro, ale...

Ale pewnie od zawsze :-P

Data: 2011-07-03 09:30:38
Autor: Pszemol
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:iup545$2ls$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie o to mi chodziło... U mnie, też mam S60, jest w menu
pozycja Mój Telefon, potem Organizator i tam dopiero jest File mgr.
Teraz jak mi napisałeś o Biurze to widzę też obok File mgr również
program o nazwie QuickOffice w którym jest też możliwość szperania
po folderach i co ciekawe, mamy nawet literki "dysków" :-) C: to jest
"phone memory" a E: "memory card" - pewnie D: to czytnik DVD
a nie widać go bo nie włożyłem jeszcze do telefonu płyty z filmem :-)))))

Data: 2011-07-03 10:42:25
Autor: Pszemol
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iup5r8$joj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeszcze w jednej sprawie nie mogę się wykapować... przeglądarka
internetowa Nokii umożliwia wyświelanie kilku stron na raz, ale jakoś
nie mogę się połapać jak zamknąć stronę bez zamykania całej
przeglądarki i jak przełączać się między otwartymi stronami...

Tęsknię za iPhone :-(
Dopiero używając dziś Nokii wiem jak dobry jest iPhone.

Niestety rozwiązanie z JoikuSpot na Nokii udostępniające neta
iPhonowi kuleje z powodu małej baterii w Nokii - 2-3 godziny
i Nokia umiera. Na dodatek mam jakiś problem z ładowarką USB
(samochodową) co mi nie chce ładować telefonu jak ma słabą
baterią - nie ma problemu ładowaniem jak bateria jest mało
rozładowana. Zresztą może to nie jest wina mojej ładowarki,
może Nokie tak mają od zawsze :-)))

Data: 2011-07-03 09:41:45
Autor: Wemif
Pszemol <Pszemol@polbox.com> wrote:

[...]

Nie wiem, ale polecam opera mini lub opera mobile, tam zakładki
działają.

a.

Nokia - Symbian S60 - download folder