Nokia X2-02 edycja kontaktów

Data: 2013-03-24 05:43:02
Autor: suryga
Nokia X2-02 edycja kontaktów
Kupiłem Nokie X2-02 ze starego samsunga sms wysłałem sobie kontakty.
Teraz okazuje się że niektóre kontakty nie mają +48 co powoduje że Nokia nie "rozpoznaje numerów".
Pomyslałem cholera trzeba będzie edytować numery.
Biore telefon szukam takiej opcji w telefonie szukam i nic w końcu otwieram intrukcje obsługi a tam :
kontakty:
-dodawania
-kopiowaniw
-wysyłanie
-zapisywanie

Edytowania nie przewidzieli.
Zna ktoś sposób jak to zrobić?

Data: 2013-03-24 13:55:12
Autor: Krystek
W dniu 2013-03-24 13:43, suryga@gmail.com pisze:
[...]

(...)

Edytowania nie przewidzieli.
Zna ktoś sposób jak to zrobić?

A po wybraniu kontaktu z książki telefonicznej nie masz opcji "edytuj kontakt"? Trzeba na niego kliknąć w książce telefonicznej i potem wybierać opcje dotyczące tego kontaktu. Naprawdę tego nie masz? Nawet zabytkowe Nokie to miały, tym bardziej powinna miec nowocześniejsza X2.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-24 07:50:06
Autor: suryga
Nokia X2-02 edycja kontaktów

A po wybraniu kontaktu z ksi��ki telefonicznej nie masz opcji "edytuj kontakt"? Trzeba na niego klikn�� w ksi��ce telefonicznej i potem wybiera� opcje dotycz�ce tego kontaktu. Naprawd� tego nie masz? Nawet zabytkowe Nokie to mia�y, tym bardziej powinna miec nowocze�niejsza X2.

Też tal myślałem ale tylko mam opcje :
Wyszukaj
Dodaj nowy kontakt
Usuń Kontakt
Połącz
Wyślij wiadomość
Więcej opcji : >Wizytówka >kopiuj kontakt > Opcje zaznaczania
I tyle ...

Data: 2013-03-24 16:25:17
Autor: Krystek
W dniu 2013-03-24 15:50, suryga@gmail.com pisze:
[...]

Dodawanie i edytowanie szczegółów kontaktu
1Wybierz Kontakty i kontakt.
2Wybierz Opcje >  Dodaj szczegół.

Wskazówka: Aby dodać dźwięk dzwonka lub zdjęcie do kontaktu, wybierz kontakt, a następnie Opcje >  Dodaj szczegół >  Multimedia.

To z instrukcji, str. 16 - <http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_X2-02_UG_pl.pdf>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-03-28 08:26:07
Autor: suryga
Nokia X2-02 edycja kontaktów

> Wyszukaj > Dodaj nowy kontakt
> Usuń Kontakt
> Połacz
> Wyslij wiadomosc
> Wiecej opcji :>Wizytďż˝wka>kopiuj kontakt>  Opcje zaznaczania

> I tyle ...

Dodawanie i edytowanie szczeg��w kontaktu 1Wybierz Kontakty i kontakt.
2Wybierz Opcje >  Dodaj szczegďż˝.

Nie mam takiej opcji patrz wyzej

Data: 2013-03-28 16:43:16
Autor: ALEX Alpha MR
Nokia X2-02 edycja kontaktĂłw
Dnia Thu, 28 Mar 2013 08:26:07 -0700 (PDT), suryga@gmail.com napisał(a):

[...]

Jest. Wejdź w KONKRETNY kontakt, tam będzie w opcjach.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-03-28 13:21:02
Autor: suryga
W dniu czwartek, 28 marca 2013 16:43:16 UTC+1 użytkownik ALEX Alpha MR napisał:
Dnia Thu, 28 Mar 2013 08:26:07 -0700 (PDT), sul.com napisał(a):

> [...]

>>> Połacz

 Jest. Wejdź w KONKRETNY kontakt, tam będzie w opcjach.

Nadal nie ma takiej opcji. Jak bym umiał to bym zrobił printscrena

Nokia X2-02 edycja kontaktów