Nokia e50, braki z managerze urz±dzeñ

Data: 2011-10-02 16:26:34
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urz±dzeñ

Nokia e50;
soft: Nokia PC Suite, dziala bez zarzutu;
ale:
mam "od zawsze" w managerze urzadzen ¿ó³te znaczki przy:

- CDC Comms Interface
- Nokia e50 usb modem

Proba doinstalowania jakich plikow sterujacych chocby dla "CDC Comms
Interface" nie udaje sie, ¿aden plik z N. PC Suite nie chce "wejsc".

Jakies pomys³y?

Data: 2011-10-02 18:05:09
Autor: Krystek
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
2011-10-02 16:26, 1634Racine wysłał(a) wiadomość:
Nokia e50;
soft: Nokia PC Suite, dziala bez zarzutu;
ale:
mam "od zawsze" w managerze urzadzen żółte znaczki przy:

- CDC Comms Interface
- Nokia e50 usb modem

Proba doinstalowania jakich plikow sterujacych chocby dla "CDC Comms
Interface" nie udaje sie, żaden plik z N. PC Suite nie chce "wejsc".

Jakies pomysły?

Jak masz walnięty kabel, to takie rzeczy mogą się dziać. Miałem uszkodzony kabel kupiony na Allegro (CA-101 Made in Thailand, długi, giętki) i za każdym razem po podłączeniu telefonu komputer wykrywał mi "Nieznane urządzenie". Zmieniłem kabel na inny (CA-101 Made in China) i jest OK. System wykrył poprawnie i zainstalował telefon (Nokia E55) i bez problemu komunikuję się tym kablem z Nokia PC Suite i Ovi Suite.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 20:53:18
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Krystek in news:j6a23l$qld$2node2.news.atman.pl
[...]

to kabel firmowy - dołączany do nokii, zero uszkodzen; nokia z laptopem komunikuje sie w sprawie "nokia pc suite" bez problemu tym kablem via usb, czyli caly ten soft jest obsługiwalny jako manager zawartosci nokii.

Czyli "jakby" nie ma problemu pomimo tych żółtych znaczkow w managerze urzadzen, gdyby nie to, ze ten oto soft:
         http://www.mobiledit.com/
nie wykrywa tej nokii. PC Suite radzi sobie swietnie, tymczasem mobiledit widzi wszystko (a
dokladnie: modem iplusa internetowy podlaczony via usb) tylko nie to, co trzeba,czyli komorki podlaczonej via usb i to nawet po zainstalowaniu sterownika "setup_cdd_nokia_0_99" z firmowej Mobiledit.
Wiec pomyslalem, że mobiledit jest jakos tam bardziej subtelny od pc suite i trzeba jednak te znaczki zolte polikwidowac...
StÄ…d ten post.

btw:
a po co mobiledit? ano doradzono mi go poza ta grupa (tutaj jakos nikt nie zna sie na tym, hmmmm :) jako soft ktory odrozni "kontakty" zapisane w pamieci tel i na karcie sim, bo nokia pc suite miesza te dwa miejsca i zero ruchu organizacyjnego.

Data: 2011-10-02 22:39:44
Autor: Animka
W dniu 2011-10-02 20:53, 1634Racine pisze:
Wiec pomyslalem, że mobiledit jest jakos tam bardziej subtelny od pc suite i
trzeba jednak te znaczki zolte polikwidowac...
StÄ…d ten post.

To polikwiduj i z podłaczonym kablem ponownie uruchom komputer. Powinien wykryć sterowniki i zainstalować.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-03 00:23:52
Autor: Tomek

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

(tutaj jakos nikt nie zna sie na tym, hmmmm :)

Zna się i to bardzo dobrze. MobiEdit polecałem na tej grupie jakieś 4-5 lat temu. Wtedy się nadawał do większości telefonów, zarówno do edycji książki telefonicznej jak i ściągania/wrzucania zdjęć do starszych modeli nokii via irda. Obecnie program zapomniany, nie obsługujący nowszych modeli, więc i nie pisze się o nim.

Data: 2011-10-03 02:57:20
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Tomek in news:j6ao9n$881$1news.onet.pl
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:
(tutaj jakos nikt nie zna sie na tym, hmmmm :)
Zna się i to bardzo dobrze. MobiEdit polecałem na tej grupie jakieś 4-5
lat  temu. Wtedy siÄ™ nadawaÅ‚ do wiÄ™kszoÅ›ci telefonów, zarówno do edycji
książki  telefonicznej jak i Å›ciÄ…gania/wrzucania zdjęć do starszych
modeli nokii via  irda. Obecnie program zapomniany, nie obsÅ‚ugujÄ…cy
nowszych modeli, wiÄ™c i nie  pisze siÄ™ o nim.

chcesz powiedziec, ze byc może nie obsluguje np. E50?
zdaje sie, że wrecz przeciwnie: http://mobiledit.com/phones.htm?MANUFACTURER_ID=1
Nowsze tez (teoretycznie, wg ich deklaracji) obsluguje.

W takim razie może tak:
czy znasz jakis soft, ktorym mozna czytac kontakty z rozroznieniem na
- zapisane w  pamieci tel.
- zapisane na karcie sim?
(nic wiecej nie musi robic, tylko managerowac kontaktami w w/w sposob)

Data: 2011-10-03 11:57:16
Autor: Maciek.
[...]

OIDP to E50 nie czyta kontaktów z karty bezpośrednio. Natomiast oferuje skopiowanie tych danych do książki w telefonie. Może wykorzystać jakoś ten fakt?

--
M.

Data: 2011-10-03 13:50:04
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Maciek. in news:j6c0rp$isn$1news.onet.pl
[...]

tak, warto sprawdzic;
ale w tym przypadku jest to _mniej_ istotne/pomocne niz wydaje sie, bowiem:
chce miec Å‚atwy/ergonomiczny dostep do _tabuna_ kontaktow i w pamieci, i w karcie, i operacja na takiej ilosci (przenoszenie, kasowanie) via klawiatura telefonu to horror jednak.

Natomiast oferuje skopiowanie tych danych do książki w telefonie.

to pewne.

Data: 2011-10-04 18:46:51
Autor: Feromon

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:j6ac3o$ps7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja używałem Float'sMobileAgent do przenoszenia kontaktów z SonyEricssona na Nokię.
Ma swoje zalety. Ale ni cholery nie zadziałał mi na BT, jedynie na kablach i podczerwieni.
Takie uroki programów. Mój wniosek: szukaj inneo programiu.

A z ciekawości - na cóż Tobie zapis na SIM obcinający wszelkie inne dane niż krótka (15)
nazwa i numer telefonu? Nie korzystasz z maili i rozbudowanych numerów telefonów?
Pora zrewidować pojęcie "baza danych"....

Feromon

Data: 2011-10-05 04:25:26
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Feromon in news:4e8b387f$0$3511$65785112news.neostrada.pl
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:j6ac3o$ps7$1inews.gazeta.pl...
[...........]
A z ciekawości - na cóż Tobie zapis na SIM

najprostszy sposob przeniesienia podstawowych kontaktow i numeru telefonu do innego telefonu. Tyż pytanie :)

Nie korzystasz z maili i rozbudowanych numerów telefonów?

maile z komorki? rozbudowane numery telefonów? w życiu;
zdecydowanie ograniczam "okablowanie" mojej skromnej osoby smyczami typu "gdzie ja tam i maile do mnie" i nieokielznana koniecznosc sprawdzania co tam nadeszlo, i natychmiastowego odpowiadania, i może jeszcze twitter, i może jeszcze facebook :) Nie ma mowy. Mam przy sobie komorke? Tylko dzwonienie,sms. Chce sprawdzic/wyslac poczte? kafejka, wlasny laptop.
z drugiej strony - to prawda: ludziom zdaje sie, że jak wysylaja do nas mail, to _musi_ przyjsc zaraz prawie, za pare godzin, a juz z pewnoscia dzisiaj odpowiedz. Tak samo komorka: dzwonia. "dzwonilem/dzwonilam,dlaczego nie odebrales? - Bo kurcze nie chcialem :) bo mialem wylaczony przez dzien caly telefon. Musze byc na smyczy?

Data: 2011-10-05 11:19:30
Autor: Tomek
[...]

Najprostrzym sposobem jest przełożenie karty pamięci z e50 do innego modelu i kopia kontaktów w formie wizytówek. Chyba że wolisz gołe kontakty bez dodatkowych informacji, wtedy rzeczywiście kilka podstawowych kontaktów, ale wtedy nie potrzebujesz już żadnego programu, żeby te kilka numerów przenieść.

maile z komorki?

To już normalność. Jesteś np na wycieczce, w pracy, robisz zdjęcie i wysyłasz mailem. Chyba że, nie masz komu i po co wysyłać. Zresztą, mając te kilka kontaktów na sim, po co komuś maile.

Data: 2011-10-05 13:23:18
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Tomek in news:j6h7fa$1q2$1news.onet.pl
[...............]
maile z komorki?
To już normalność. Jesteś np na wycieczce, w pracy, robisz zdjęcie i
wysyÅ‚asz  mailem.

jak jestem na wycieczce, to na wycieczce :) a laptop czeka w hotelu [jesli juz czeka].
Gdy robie zdjecie to prosciej jest taka informacyjna foto wyslac jako mms, z mailem mozna poczekac do wieczora, do laptopa.

Chyba że, nie masz komu i po co wysyłać.

nie uwazam za stosowne rozsylac na prawo i lewo meldunkow foto, ze wlasnie zobaczylem dwugłowa krowę, albo zamknietą synagoge,a miala byc otwarta. Ech, ten przymus permanentnego zasypywania sprawozdaniami z postepow w życiu :)

ZresztÄ…,
majÄ…c te kilka  kontaktów na sim, po co komuÅ› maile.

nie wiem jak to zdanie ma sie do wÄ…tku.

(gdybym mial kilka kontaktow, to bym nie szukal softu)

Data: 2011-10-05 14:42:35
Autor: Tomek

A kto napisał:

A z ciekawości - na cóż Tobie zapis na SIM

najprostszy sposob przeniesienia podstawowych kontaktow i numeru telefonu do innego telefonu. Tyż pytanie :)

Skoro to są podstawowe kontakty, które mieszczą się wyłącznie na karcie SIM, to po grzyba Ci program? Przełóż kartę SIM do innego telefonu i skopiuj zawartość. Ale jeśli masz tych kontaktów jednak więcej, to zakładam, że masz w nich takie osoby, z którymi czasami wymieniasz się mailami i informacjami, które warto nimi wysłać, niż okrojonym mmsem. A wracając do softu. Zrób kopię kontaktów wszystkich na karcie pamięci. Tych z telefonu i tych z SIM. Zapiszą się w formie wizytówek, z wrzuceniem których już sobie poradzisz nawet bez programu.

Data: 2011-10-05 20:03:03
Autor: 1634Racine
Nokia e50, braki z managerze urządzeń
Tomek in news:j6hjc3$fge$1news.onet.pl
A kto napisał:
A z ciekawości - na cóż Tobie zapis na SIM
najprostszy sposob przeniesienia podstawowych kontaktow i numeru
telefonu do  innego telefonu. Tyż pytanie :)
Skoro to sÄ… podstawowe kontakty,

bylem malo precyzyjny: podstawowe,czyli z 300 :)

Przełóż kartę SIM do innego telefonu i
skopiuj zawartość.

ale po cholere mam kopiowac? :)
To jest prosta sytuacja:
mam cos na sim i mam w pamieci - chce z tych dwoch zrodel wygenerowac nowa zawartosc tej karty sim, czyli cos z sim pousuwac, co dokopiowac z pamieci tel,ale i cos tam wklepac z sim do telefonu. I zeby to pod jakas kontrola wykonac, to musze miec caly czas podglad-porownanie zawartosci obu miejsc. W kazdym razie podglad WYGODNY, a nie na piechote klikac po kazdym podejrzanym kontakcie: z sima na pamiec tel,albo odwrotnie.
Po to mi edytor kontaktow sim i pamieci telefonu.

Nokia e50, braki z managerze urz±dzeñ