Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?

Data: 2011-10-06 10:57:00
Autor: Gieroj
Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?
Co nalezy wlaczyc albo wylaczyc aby nie dostac mega wysokiego rachunku przy korzystaniu z gps?
Kiedys mialem ustawienia fabryczne i dostalem wysoki rachunek przy korzystaniu z ovi mapy.
Potem usunalem wszystkie sposoby laczenia z netem gpsu i jest ok.
Ale teraz widze ze gps nie chce sie laczyc z ... satelita aby wskazac pozycje.

Data: 2011-10-06 11:04:43
Autor: Q
Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?
Co nalezy wlaczyc albo wylaczyc aby nie dostac mega wysokiego rachunku przy korzystaniu z gps?

Przeciez tydzien temu zadales takie same pytanie
i (poza paroma zjebkami) dostales konkretne odpowiedzi.
Przeczytales je w ogole?

Kiedys mialem ustawienia fabryczne i dostalem wysoki rachunek przy korzystaniu z ovi mapy.

Korzystasz z map offline (juz zgranych na karte) czy online?

Potem usunalem wszystkie sposoby laczenia z netem gpsu i jest ok.
Ale teraz widze ze gps nie chce sie laczyc z ... satelita aby wskazac pozycje.

W mojej starej E71 pierwszy fix mam nieraz po 20 minutach.
Tak czy siak przeczytaj instrukcje obslugi.

Data: 2011-10-06 15:21:31
Autor: Gieroj
Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?
W mojej starej E71 pierwszy fix mam nieraz po 20 minutach.
Tak czy siak przeczytaj instrukcje obslugi.

nie przeczytalem bo nie moge znalezc tego watku.
Zaraz sprawdze dokladniej.
Mam juz na telefonie czyli offline.
Ja takze czasem musze czekac i 20 min. ale byl taki okres, ze znajdywal mi polozenie w 3 min. i cos zmienilem bo teraz to trwa i trwa.
Moze sa jakies patenty na szybsze znajdowanie pozycji?

Nokia e71 - gps - co wl/wylaczyc?