Nokia-jak przegrać kontakty na nowy telefon ?

Data: 2010-12-07 11:27:05
Autor: kashmiri
Nokia-jak przegrać kontakty na nowy telefon ?
KrisB <a@b.pl> dared to write:
-Mam klasyczną nokię sprzed 5 lat.
-Zakupiłem na allegro specjalny zestaw do kopiowania kontaktów
-W ustawieniach starego telefonu mam wybrane niestety "tylko tel" i tam
zapamiętane numery -Przełączam ustawienia na "tylko SIM" i nie mam
kontaktów :(

Da się to jakoś przegrać bez ręcznego przepisywania wszystkiego ?...

Krzyś

Próbowałeś podłaczyć do kompa z Ovi Suite? Masz opcję synchronizacji z serwerem? W wielu nokiach - nawet starszych - kontakty można synchronizować zdalnie, np. z Nokia Ovi albo książką adresową Gmail.

k.

Nokia-jak przegrać kontakty na nowy telefon ?