Nokia-latarka

Data: 2010-11-11 19:57:20
Autor: Ryszard Czarnowski
Nokia-latarka
Witam

Stałem się posiadaczem Nokii 6700. Generalnie jestem z telefonu bardzo zadowolony. Jest mały, zgrabny, cienki, bateria trzyma długo. Jedyne czego mi brak to latarki jak w sony-ericssonach, czyli możliwości włączenia diody obok aparatu. Jest może ktoś zorientowany czy jest jakieś oprogramowanie umożliwiajace skorzystania z tej opcji. Ściągnąłem i zainstalowałem niby latarkę, ale dotyczy to skorzystania z wyświetlacza, któremu można przypisać różne kolory.

Pozdrawiam Rycho

Nokia-latarka