Nokia lumia 735 4GB zajete a foldery puste

Data: 2016-02-08 11:07:51
Autor: marcin_
Nokia lumia 735 4GB zajete a foldery puste
Zapełniłem kartę telefonu i kartę pamięcie. O ile przegranie zdjęć i filmów z karty pamięci nie było problemem to z karty telefonu nic nie mogę przegrać, karta zapełniona całkowicie a wchodząc w nia mam foldery o wielkości 0 bajtów :(
Jak zrobić żeby te foldery były z plikami? dlaczego plików nie widać z karty pamięci?

Nokia lumia 735 4GB zajete a foldery puste