Nokia - odzyskanie danych z backupu na karcie.

Data: 2009-06-20 12:53:20
Autor: Pooh
Nokia - odzyskanie danych z backupu na karcie.
Nie działa mi modem przez Bluetooth w E65 a zaczął być potrzebny i po wielu
próbach i konsultacjach postanowiłem spróbować downgrade softu.
Poszedłem do serwisu, jak zwykle zrobiłem kopię zapasową na kartę no i
niestety telefon tej kopii potem nie przeczytał. Po powrocie do poprzedniej
wersji (4.0633.74.00) plik z backupem nadal nie jest czytany.
Tzn jest rozpoczynane przywracanie, które trwa ułamek sekundy i telefon
jest resetowany jak po normalnym odzyskaniu.

Plik na karcie jest, skopiowałem go na kompa i próbuję od wczoraj coś
rzeźbić.
Znalazłem linki do dwóch programów:

http://nokisoft.com/ - niestety płatny, darmowa wersja odzyskuje 30
kontaktów (co ciekawe odzyskało mi też niektóre MMSy wykasowane co najmniej
pół roku temu)

http://www.x-ren.com/parsebackup.html - niestety link mi nie działa i też
kicha...

Czy ktoś z Was ma jakieś pomysły? Wersja minimum to odzyskanie kontaktów
(mocno rozbudowanych - nie same numery).

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

                   Dołącz do tych, którym zależy.     http://zwijaj.pl/

Nokia - odzyskanie danych z backupu na karcie.