Nokia - ovi - jak wczytac backup

Data: 2011-09-28 11:33:55
Autor: Gieroj
Nokia - ovi - jak wczytac backup
Jakis czas temu zrobilem backup kontaktow, maili itp. w nokii e71.
Mam plik .nbu.
Wczoraj robilem upgrade systemu do ver 501. i wszystko co bylo na karcie pamieci mi wycielo.
Co teraz zrobic aby dane, ktore mam w pliku .nbu znalazly sie znowu w telefonie?

Data: 2011-09-28 14:45:23
Autor: Krystek
Nokia - ovi - jak wczytac backup
2011-09-28 11:33, Gieroj wysłał(a) wiadomość:
Co teraz zrobic aby dane, ktore mam w pliku .nbu znalazly sie znowu w
telefonie?

Podłączyć telefon i wybrać z menu Narzędzia > Kopia zapasowa - Przywróć. BTW: to w ten sposób udało mi się przenieść wszelkie dane zbackupowane z Nokii 6151 do E52 (wiadomości SMS, MMS-y, notatki, kalendarz itd.).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Nokia - ovi - jak wczytac backup