Nokia ovi suite vs. pc suite

Data: 2010-04-12 23:24:49
Autor: Skylla
Nokia ovi suite vs. pc suite
Czego uywacie? Pono ovi to straszna kobya, ale pewnie ma te swoje plusy?
Warto j instalowa, czy zosta przy starym dobrym pc suite?
S.

Data: 2010-04-13 02:12:10
Autor: Piotr M
Nokia ovi suite vs. pc suite
Dnia 13-04-2010 o 00:24:49 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisa(a):

Czego uywacie? Pono ovi to straszna kobya, ale pewnie ma te swoje  plusy?

Pewnie ma...

Warto j instalowa, czy zosta przy starym dobrym pc suite?

Ja wytrzymaem z 2 tyg i daem za wygran i z powrotem jest PC Suite.

--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
   - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-04-13 10:05:47
Autor: Wycior
Nokia ovi suite vs. pc suite
Ja osobicie opowiadam si za Ovi :).

Kwestia gustu...

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-04-13 11:22:48
Autor: Skylla
Nokia ovi suite vs. pc suite
Ja osobicie opowiadam si za Ovi :).

mae uzasadnienie?

Data: 2010-04-13 11:53:59
Autor: Wycior
Nokia ovi suite vs. pc suite
Podoba mi si np. to, e w nowym pakiecie wszystkie narzdzia s wbudowane. Nie ma ju potrzeby instalacji zewntrznego NSS cele upgrade'u softa. Wszystko w jednym miejscu. Fajniej take obsuguje mi si wiadomoci spod Ovi. adnie synchronizuje sms'y po podczeniu i daje szybki dostp do wiadomoci (pisanie, czytanie, przegldanie) w formie chat'u. Take kontakty przeglda si do ciekawie.

Oglnie IMHO program ciekawszy.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-04-13 13:23:50
Autor: Piotr M
Nokia ovi suite vs. pc suite
Dnia 13-04-2010 o 12:53:59 Wycior <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał(a):

Podoba mi siê np. to, ¿e w nowym pakiecie wszystkie narzêdzia s±  wbudowane.
Nie ma ju¿ potrzeby instalacji zewnêtrznego NSS cele upgrade'u softa.

:) I co oprócz niego? Bo piszesz jakby połowy nie było.

Wszystko w jednym miejscu. Fajniej tak¿e obs³uguje mi siê wiadomo¶ci spod
Ovi. £adnie synchronizuje sms'y po pod³±czeniu i daje szybki dostêp do
wiadomo¶ci (pisanie, czytanie, przegl±danie) w formie chat'u.. Tak¿e  kontakty
przegl±da siê do¶æ ciekawie.

Ogólnie IMHO program ciekawszy.

Synchronizuje się tak samo i różnica jest tylko w tym układzie chat  wiadomości i podglądzie kontaktów.
Czyli ogólnie żadne zmiany. Dla mnie spiepszyli interface całkowicie,  zdobili toporny i bez ładu i składu.
Wygląda terasz jak najnowsze gg :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-13 14:00:08
Autor: Wycior
Nokia ovi suite vs. pc suite
Take jak wyej... Kwestia gustu :)

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-04-13 14:17:02
Autor: Piotr M
Nokia ovi suite vs. pc suite
Dnia 13-04-2010 o 15:00:08 Wycior <wyciorek69_cut_@wp.pl> napisał(a):

Tak¿e jak wy¿ej... Kwestia gustu :)

Powiem Ci że na początku (kilka dni) byłem zadowolony, powiew świeżości,  nowości, nowoczesności i jakaś odmiana. A później stwierdziłem że  ergonomia jest do bani. Tak jak w dotykowcu którego niedawno używałem,  niby wszystko fajne i super i lepsze, ale po jakimś czasie kiedy naprawdę  trzeba szybko coś zrobić a stojąc na jednej nodze z jedną wolną ręką, to  ni w ząb.

Data: 2010-04-13 23:20:40
Autor: Wojciech Nawara
Nokia ovi suite vs. pc suite
W dniu 2010-04-13 11:53, Wycior pisze:
Podoba mi się np. to, że w nowym pakiecie wszystkie narzędzia są wbudowane.
Nie ma już potrzeby instalacji zewnętrznego NSS cele upgrade'u softa.
Wszystko w jednym miejscu. Fajniej także obsługuje mi się wiadomości spod
Ovi. Ładnie synchronizuje sms'y po podłączeniu i daje szybki dostęp do
wiadomości (pisanie, czytanie, przeglądanie) w formie chat'u. Także kontakty
przegląda się dość ciekawie.

A ma ktoś z koleżeństwa patent na to, aby niekoniecznie przy każdym włączeniu kompa/wejściu z telefonem w zasięg BT Ovi Suite wywalało się swoim cukierkowym interfejsem na cały ekran, a tylko dyskretnie poinformowało w trayu o tym, że coś się połączyło/rozłączyło?

Nokia ovi suite vs. pc suite