Nokia serii N lub E - smsy do worda

Data: 2010-09-08 09:42:35
Autor: krysia
Nokia serii N lub E - smsy do worda
witam,
chciałam moje odebrane smsy z komórki (ponad 2000 szt) skopiować do kompa,
ale do pliku np. worda aby można je było sobie czytać w kompie albo wydrukowane.
w formie tabeli - czas odebrania - od kogo (nazwa) - treść.
PC Suite eksportuje tylko do jakiegoś chorego formatu

Data: 2010-09-08 11:04:39
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 8 Sep 2010 09:42:35 +0000 (UTC), krysia napisał(a):

[...]

to powiedz PC Suite, że chcesz eksportować do formatu CVS i po kłopocie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 13:01:25
Autor: krysia
Nokia serii N lub E - smsy do worda
to powiedz PC Suite, że chcesz eksportować do formatu CVS i po kłopocie.

PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer telefonu nadawcy

Data: 2010-09-09 14:15:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 9 Sep 2010 13:01:25 +0000 (UTC), krysia napisał(a):

PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer telefonu nadawcy

I bardzo dobrze robi, bo taka jest informacja w wiadomości SMS. Wszelka
zmiana byłaby ingerencją w informację.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-09 15:11:25
Autor: m4rkiz

Użytkownik "krysia" <wroclawrules@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6alr5$72v$1@inews.gazeta.pl...
to powiedz PC Suite, że chcesz eksportować do formatu CVS i po kłopocie.

PC Suite eksportuje rzeczywiście do CVS ale zamiast nazwy kontaktu wpisuje numer
telefonu nadawcy

no i slusznie, taka jest tresc smsa

jezeli chcesz miec z nazwami odbiorcy to skorzystaj z opcji edycja->zamien...

Data: 2010-09-08 20:12:29
Autor: Piotr M
Dnia 08-09-2010 o 11:42:35 krysia <wroclawrules@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

chciałam moje odebrane smsy z komórki (ponad 2000 szt) skopiować do  kompa,
ale do pliku np. worda

Są programiki do tego. Ze wskazanych smsów tworzą np plik txt lub html. O  Wordzie nie słyszałem ale i też nie szukałem. Konkretnego softu nie  polecę, ale zajrzyj na forum symbianos.pl

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-09 13:02:11
Autor: krysia
Nokia serii N lub E - smsy do worda

S=B1 programiki do tego. Ze wskazanych sms=F3w tworz=B1 np plik txt lub =
html. O  =

jeżeli znasz cos co robi html to prosze powiedz, dzieki

--

Nokia serii N lub E - smsy do worda