Nokia z Androidem

Data: 2014-04-09 22:56:12
Autor: Waldek Godel
Nokia z Androidem
Dnia Wed, 9 Apr 2014 23:00:31 +0200, tixe napisał(a):

Zdaje się, że ta firma już naprawdę nie wie co ma ze sobą zrobić i mota się, teraz wypuścili jakiegoś potworka z Androidem o nazwie Nokia X!
Na Wikipedii napisano

Serio? No co ty...

Wszystkie wyżej wymieniowe urządzenia działają pod kontrolą silnie zmodyfikowanego Androida bez dostępu do usług firmy Google
To co można będzie robić na tym Androidzie?!
Dodatkowo same urządzenia też nie powalają technikaliami i znów Nokia w swoim kretyńskim pomyśle wypuszcza to samo w paru ezgemplarzach, ale różniące się szczegółami, bo po co zrobić jedno urządzenie w serii, dostaniemy Nokię X, Nokię X+ oraz Nokię XL!

O ja cię.. ale historia. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-04-10 11:50:04
Autor: tixe
Nokia z Androidem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:5dnsp0ndljtk$.dlglepper.institute.com...
[...]

Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

Data: 2014-04-10 12:42:04
Autor: Waldek Godel
Nokia z Androidem
Dnia Thu, 10 Apr 2014 11:50:04 +0200, tixe napisał(a):

Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

Ja przynajmniej mam rolę Domestosa..

Data: 2014-04-10 15:32:42
Autor: tixe
Nokia z Androidem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:12vtiybcgbtp0$.dlglepper.institute.com...
Dnia Thu, 10 Apr 2014 11:50:04 +0200, tixe napisał(a):

Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

Ja przynajmniej mam rolę Domestosa..

czepiajacego i chwytajacego sie gowna... tak, owszem.

Data: 2014-04-10 14:48:26
Autor: Waldek Godel
Nokia z Androidem
Dnia Thu, 10 Apr 2014 15:32:42 +0200, tixe napisał(a):

Wniosłeś tyle do wątku, co domestos do gówna w kiblu

Ja przynajmniej mam rolę Domestosa..

czepiajacego i chwytajacego sie gowna... tak, owszem.

mam cię przeprosić, że się ciebie czepiam?

Data: 2014-04-10 17:42:24
Autor: tixe
Nokia z Androidem

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1wvvo5nfscjha.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie mnie się czepiasz, możesz spłynąć razem z gównem, do którego się lubisz przyklejać.
Żegnam.

Data: 2014-04-10 19:27:04
Autor: JoteR
Nokia z Androidem
"tixe" napisał:

Nie mnie się czepiasz, możesz spłynąć razem z gównem, do którego
się lubisz przyklejać.

Przykleił się do ciebie.. ;->

JoteR

Nokia z Androidem