Nokia5530 i nawigacja GPS

Data: 2010-03-06 11:31:55
Autor: Adax
Nokia5530 i nawigacja GPS
Witam! B. proszę o radę: zakupiłem Nokię 5530 i posiadam moduł GPS. Szukam najlepszej nawigacji samoch. na tę komórkę, dużo mówi się o Garminie, automapie, mapiemap, itp. Jakie jest Wasze doświadczenie? W który software warto wejść? Pozdr

Data: 2010-03-06 12:23:53
Autor: awiesiek
Nokia5530 i nawigacja GPS
Użytkownik "Adax" <AdaxWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Uszanowanie

Sam używam to i innym polecam , ale jako najlepszą
nie określę , bo wszystkich systemów nie testowałem .
W każdym bądż razie warto zainwestować kilka złotych
i potestować sobie . W tym systemie trzeba dodatkowo ponosić
koszt transmisji danych , zależny od taryfy i operatora , ale
zazwyczaj nie jest on wysoki , u mnie na trasie 300km około 3 zł .
http://www.naviexpert.pl/
Warto rozważyć jeszcze zakup bezprzewodowego
zestawu głośnomówiącego jako NIEZBĘDNE wyposażenie
do współpracy z komórką w samochodzie , bezpieczniej się jedzie ,
jak skonfigurujesz - to telefon sam odbierze połączenie
przychodzące , a po zakończeniu wróci do trybu nawigacji
i nie musisz kompletnie nic dotykać w czasie jazdy :-)
Dodatkowo stwierdzisz napewno że po 4 godzinach
komórka pada z powodu rozładowania baterii więc kabelek
do ladowania na dłuższej trasie też się zapewne  przyda .

--
awiesiek

Data: 2010-03-06 14:36:36
Autor: ToMasz
Nokia5530 i nawigacja GPS
Adax pisze:
[...]
sprawdź w pierwszej kolejności które z wymienionych programów do
nawigacji, są dostępne na Twoj telefon. Następnie zdecyduj czy nawigacja
moze pobierać dane w czasie jazdy - czy nie. Wtedy Twoje życie okaże sie
prostsze

ToMasz

Data: 2010-03-06 18:18:23
Autor: Piotr M
Nokia5530 i nawigacja GPS
Dnia 06-03-2010 o 14:36:36 ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):

Wtedy Twoje życie okaże sie
prostsze

Ja nie wiem, czy na tej grupie wzrasta wskaźnik humoru czy entuzjazmu :)

BTW.
Bo co chwila śmiać mi się chce.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-08 11:50:26
Autor: minimaxi
Nokia5530 i nawigacja GPS
M też się chce śmiać.. :) Znalazłem, Garmin rozwiązuje wszsytko!

--

Nokia5530 i nawigacja GPS