Nokian W+ czy warto?

Data: 2013-11-25 12:05:33
Autor: Chris
Nokian W+ czy warto?
Franc nabazgrał(a):

hej Grupo,
Do auta muszę/chcę kupić nowy komplet opon zimowych.
Rozmiar 215/55/R16, auto C4 Picasso.
W poprzednim aucie mam Nokian WR i generalnie nie mam uwag.
Teraz atakują mnie sklepy z oponami, że:
1. WR już nie produkują, tylko model W+ który ma je zastąpić
2. są bardzo dobre,
3. mają dobrą opinię wśród klikaczy w danym sklepie
4. są polecane przez danych sklep
5. itp, itd.
Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać
innych marek?

Chyba za krótko na rynku żeby oceniać  .. jeśli mają tą samą klasę co stare to imho warto.

Nokian W+ czy warto?