Nokian WR G2 - zmieniłem

Data: 2010-12-09 14:13:13
Autor: Przemysław Czaja
Nokian WR G2 - zmieniłem

Użytkownik "Jacek"

Niedawno pisałem tu o problemach z Nokianami WR G2 i wła¶nie dzi¶ zmieniłem na nowe Firestone Winterhawk 2 Evo (Made in Poland).
Różnica jest kolosalna. W końcu autem da się kierować i na zakrętach jedzie po łuku, a nie po stycznej. Nokiany nie były łyse, ani zużyte - miały ponad 7 mm bieżnika i jedn± zimę za sob±. Widocznie nie wszystko, co drogie to dobre.

Ja zmieniłem z powodu zużycia Ultragripy na Michelin Alpin - na ¶niegu s± lepsze na suchym i mokrym porównywalne

Nokian WR G2 - zmieniłem