Nokias E71 trzeszczacy glosnik

Data: 2011-05-14 00:30:36
Autor: Kris
Nokias E71 trzeszczacy glosnik
po raz drugi trzeszczy mi glosnik w Nokia e71
nie slysze wyraznie kto co mowi

raz naprawialem to w serwisie
a teraz to juz nie wiem czy warto placic za to

moze sam wymienie co jest przyczyna ?
jakas obudowa czy sam glosnik ?

dobre pytanie czy to glosnik czy cos innego ?

Data: 2011-05-14 09:46:03
Autor: Irokez
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqkbus$aov$1mx1.internetia.pl...
[...]

Głośnik
seria E ma zjebane głośniki jak widzę
Wymieniliśmy z tego powodu w firmie dziesiątki sztuk E51 w rok bo już to było wqr..jące, E52 też się to przytrafia, E66 to samo.
"oryginały" z aledrogo próbowałem kupić ale to tylko wyrzucanie kasy. Wprawdzie słychać ale pierdzi i skrzypi ten dźwięk. Wywaliłem E51.

pozdro

--
Irokez

Data: 2011-05-14 11:02:40
Autor: Kris

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:iqlbvt$nk2$1news.onet.pl...
[...]

CZYLI GLOSNIKI z allegro to lipa?
nie nie poprawia  jakos nie wierze

Data: 2011-05-14 11:13:58
Autor: Irokez
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:iqlgvs$oki$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie no, pewnie ktoś ma takie, co jak oryginał będą grały.
Oczywiście "poprawiały" w stosunku do "słyszę ciemność, ciemność słyszę" ;) ale na 3 sztuki jakie kupiłem miały jakiś taki metaliczny rezonujący dźwięk.

Nie chciało mi się kupować po jednym od każdego możliwego sprzedawcy, aby trafić w ten dobry.
Aha.. brałem też te co z demontażu oryginalne - w sumie to dopiero jest kupa na maxa, bo głośnik jest przyklejany do blachy i klej nawet mocno trzyma. Taki demontaż powoduje też odklejanie się membrany.
Nie wiem jak w Twojej E71, ale w E51 tak jest.

--
Irokez

Data: 2011-05-14 11:47:54
Autor: Janusz
Irokez <nie.mam@email.pl> napisał(a):
> [...]

"oryginały" z aledrogo próbowałem kupić ale to tylko wyrzucanie kasy. Wprawdzie słychać ale pierdzi i skrzypi ten dźwięk. Wywaliłem E51.

Witam,
W moje n85 jest dokładnie tak samo. Dźwięk fatalny ( w porównaniu do starego
SE k700). Kupiłem na alledrogo oryginał, który okazał się nie głośnikiem, ale
buzzerem, który może działać jako głośnik. Działał gorzej od starego. Na
szczęście dało się założyć stary (montaż dość prosty). Być może lepiej
wszystko poskładałem, niż było fabrycznie, bo dźwięk się trochę poprawił, a
może się przyzwyczaiłem... (objem było brzęczenie, jak ktoś głośno mówił, jak
ściszyłem do poziomu minimalnego, dało się coś zrozumieć).
Coś Noka schodzi na psy...

pozdrawiam
Janusz

Data: 2011-05-14 13:55:41
Autor: Kris

Użytkownik " Janusz" <alr_gw@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqlq5a$nlu$1inews.gazeta.pl...
> [...]

może się przyzwyczaiłem... (objem było brzęczenie, jak ktoś głośno mówił, jak
ściszyłem do poziomu minimalnego, dało się coś zrozumieć).

a kto im te glosniki produkuje ?
a moze produkt jest technologicznie wadliwy
i gdyby tam wsadzili cokolwiek innego to by chodzilo latami ?

Nokias E71 trzeszczacy glosnik