Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa

Data: 2011-07-13 21:41:49
Autor: Karol MARCHEWKA
Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa
Próbowałem dziś zadzwonić do mBanku na 42-6300800. Po uzyskaniu połączenia lektor prosi o podanie numeru klienta i zatwierdzeniu krzyżykiem... I tutaj nastąpił zonk. Otóż w moim dotychczasowym k800i po prostu wciskałem odpowiednie klawisze, ale mój nowy telefon - Nokia 5800 ma tylko klawiaturę ekranową. Wybrałem więc opcje i jedyne co mi pasowało to "wyślij DTMF" - ale ów lektor po drugiej stronie nie reagował :-)

W jaki sposób obsłużyć tego typu telefon w przedmiotowej sytuacji ?

Karol

Data: 2011-07-14 08:50:18
Autor: Kamil 'Model'
Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa
W dniu 2011-07-13 21:41, Karol MARCHEWKA pisze:
Próbowa³em dzi¶ zadzwoniæ do mBanku na 42-6300800. Po uzyskaniu
po³±czenia lektor prosi o podanie numeru klienta i zatwierdzeniu
krzy¿ykiem... I tutaj nast±pi³ zonk. Otó¿ w moim dotychczasowym k800i po
prostu wciska³em odpowiednie klawisze, ale mój nowy telefon - Nokia 5800
ma tylko klawiaturê ekranow±. Wybra³em wiêc opcje i jedyne co mi
pasowa³o to "wy¶lij DTMF" - ale ów lektor po drugiej stronie nie
reagowa³ :-)

W jaki sposób obs³u¿yæ tego typu telefon w przedmiotowej sytuacji ?

Podczas po³±czenia bierzesz opcje, poka¿ aplikacjê zadzwoñ i masz klawiaturê :)
Proste...

Nokie dotykowe a klawiatura ekranowa