Nominacje generalskie... Poczekają. :>

Data: 2009-08-20 16:07:27
Autor: Lorn
Nominacje generalskie... Poczekają. :>
"- Chcę podkreślić, że do końca kadencji prezydenta Kaczyńskiego nie będę zgłaszać nowych wniosków o nominacje generalskie. Nie chcę, żeby ludzie musieli tłumaczyć się z życiorysów, żeby szef BBN rozgrywał to politycznie. Chcę im tego oszczędzić - powiedział Grzegorz Schetyna. Dziś MSWiA ogłosiło, że wycofało złożone już wnioski o awanse."

http://tnij.org/nominacje_generalskie

Słusznie... Niech Pan Prezydent skupi uwagę na poprawę własnego wizerunku, jeśli marzy mu się reelekcja. :>

Data: 2009-08-20 22:37:13
Autor: Adam
Nominacje generalskie... Poczekają. :>
Słusznie... Niech Pan Prezydent skupi uwagę na poprawę własnego wizerunku, jeśli marzy mu się reelekcja. :>
Najważniesze jest, aby polska armia był odpowiednio naszpikowana absolwentami moskiewskiej akademii wojskowej. Prezydent tylko w tym przeszkadza.
AC

Nominacje generalskie... Poczekają. :>