Nominowani do statuetki

Data: 2011-03-14 20:13:46
Autor: heÂŽsk
Nominowani do statuetki

Jakze mi nie jest przykro, ze nie bede mogl poznac opinii grupowych
blaznow i prostakow na temat genialnosci prezesa pis. siedza w kf:

- cytryna - prostak
- hans kloss - prostak i cham - raff - prostak i cham - trafiony!
- jaksa - obrzydliwe bydle - trafiony!
- razor - grupowy przyglup - zatopiony!
- awe - prostak i cham - zatopiony!

oraz planton taki jak:

- antenka - zmutowany trans - hammer - oszolom
- dj mc donald musk - oszolom
- muto 2100 - oszolom
- u2 - przyglup bez wlasnego zdania
- obserwator - oszolom - inc - oszolom
- i kilku innych platnych prowokatorow PiS

od zawsze gnija w kf

- tzva adonai
- boukun
- abc

osobnicy z 1-wszej listy to wyjatkowe kanalie, pisowskie oszolomy.

a teraz nominowani do oscarow: wypic szklaneczke jogurtu i start!
go! go! go! plujcie tchorze, plujcie! go! go! go! kto 1-wszy? ;o))) --

Data: 2011-03-14 22:41:45
Autor: Kaczysta
Nominowani do statuetki

Użytkownik "heRsk" <strong.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:erpsn6dkbv4r7qmt62g442ld71a78o6nvk4ax.com...

[...]

Powiało postympem i tolerancją!
AZ

Data: 2011-03-15 13:17:15
Autor: Azxse
Nominowani do statuetki

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7e8b9a$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chyba ktoś skancelował post heRska. Nie widzę go!  Czyżby na psp był pisowski cenzor?

AAA

Data: 2011-03-15 22:45:29
Autor: Kaczysta
Nominowani do statuetki

Użytkownik "Azxse" <azxse@fristunit.uk> napisał w wiadomości news:4d7f58c2$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PO-wski napewno - mój post wyciął, został tylko w odpowiedzi.
AZ

Data: 2011-03-14 23:16:24
Autor: Edek
Nominowani do statuetki

a teraz nominowani do oscarow: wypic szklaneczke jogurtu i start!
go! go! go! plujcie tchorze, plujcie! go! go! go! kto 1-wszy? ;o)))

A ty bedziesz marszczyl freda? Rozne sa zboczenia...

Data: 2011-03-15 13:17:47
Autor: Azxse
Nominowani do statuetki

Użytkownik "Edek" <edzio@prl.pl> napisał w wiadomości news:4d7e93bb$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

a teraz nominowani do oscarow: wypic szklaneczke jogurtu i start!
go! go! go! plujcie tchorze, plujcie! go! go! go! kto 1-wszy? ;o)))

A ty bedziesz marszczyl freda? Rozne sa zboczenia...

Ożeń się to ci łapa odpocznie! Durniu! ;)

AAA

Nominowani do statuetki