Non-Stop (2014)

Data: 2014-03-08 23:37:44
Autor: Habeck Colibretto
Non-Stop (2014)
http://www.imdb.com/title/tt2024469/combined

Jeżeli chodzi o sensację - taką czystą, to jest to świetny przedstawiciel.
Na początku widzimy brudne grzeszki bohatera, które nie stawiają go w
dobrym świetle. Potem jesteśmy mu je w stanie wybaczyć. Początek to powolne
budowanie napięcia, zaznajamianie nas z postaciami bez jakiś wielkich
skrótów, potem zaczyna się jazda bez trzymanki do samego końca, który wg
tego co czytałem dla wieku był niesatysfakcjonujący. Natomiast ja nie
czułem się ani oszukany, ani niczego mi nie zabrakło (liczyłem co prawda na
jeszcze coś, ale zupełnie mi nie przeszkadzało, że więcej nic nie było). Na
muzykę uwagi nie zwróciłem...

Ogólnie porządny kawałek kina 7/10. Trochę bałem się, że reżyser
(http://www.imdb.com/name/nm1429471/reference) zrobi coś w swoim stylu, ale
wyszła po prostu normalna, trzymająca się całkiem nieźle kupy sensacja.
Jeżeli się zajawka podoba to warto się wybrać. Jeżeli zajawka nie kręci to
trzymać się z daleka.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-10 14:53:41
Autor: Seoman
Non-Stop (2014)
Użytkownik "Habeck Colibretto"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1hgalwcgyoaxt$.dlg@habeck.pl...
Ogólnie porządny kawałek kina 7/10. Trochę bałem się, że reżyser
(http://www.imdb.com/name/nm1429471/reference) zrobi coś w swoim stylu

Zerknąłem. Facet... facet chce zrobić "Akirę". "Akirę" chce zrimejkować. "Akirę"! Właściwie nie wiem, co myśleć. Chyba jednak na "nie".

Pozdrawiam,
Seoman

Non-Stop (2014)