Non omnis moriar...

Data: 2011-03-13 22:40:37
Autor: boukun
Non omnis moriar...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:5e37c747-893c-4ab4-9d05-9ee680cfb18cp24g2000vbl.googlegroups.com...
Tablicę poświęconą pamięci tragicznie zmarłego w katastrofie
smoleńskiej posła Prawa i Sprawiedliwości Przemysława Gosiewskiego
odsłonięto w kościele p.w. Świętego Maksymiliana Kolbego w Darłowie.

Na tablicy umieszczono zdjęcie Przemysława Gosiewskiego, napis
"Urodzony w 1964 roku, darłowianin, poseł na Sejm, wicepremier, zginął
w katastrofie smoleńskiej 10 kwietnia 2010 roku" oraz fragment
"Kwiatów polskich" Juliana Tuwima: "Lecz nade wszystko - słowom
naszym, Zmienionym chytrze przez krętaczy, Jedyność przywróć i
prawdziwość: Niech prawo - zawsze prawo znaczy, A sprawiedliwość -
sprawiedliwość".

"Świętej pamięci Przemysław Gosiewski walkę podjął w czasach komunizmu
jako młodzieniec
Zesrał sie goły, na rogu stodoły... Rocznik 1964, to 3 lata młodszy ode mnie. Ja jako młody, 20 letni chłopak mogłem już działać w rzeźni, ale co gówniarz 17 letni mógł działać?

boukun

Non omnis moriar...