Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Data: 2012-10-17 12:47:57
Autor: DooMiniK
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Witam.
Muszę oddać w niedzielę samochód na prostą robotę
(olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
Jak wraĹĽenia z Norauto, sÄ… z nimi jakieĹ› problemy?

pozdrawiam,

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-17 13:52:50
Autor: radekp@konto.pl
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Wed, 17 Oct 2012 12:47:57 +0100, w <507e9aed$1@news.home.net.pl>, DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

Witam.
Muszę oddać w niedzielę samochód na prost± robotę
(olej + wymiana filtrów), czę¶ci mam (Corsa B).
Jak wrażenia z Norauto, s± z nimi jakie¶ problemy?

Hehe, odważny.

Kiedy¶ opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Data: 2012-10-17 13:03:24
Autor: DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

[...]

Obadam, dzięki ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-18 09:26:43
Autor: radekp@konto.pl
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Wed, 17 Oct 2012 13:03:24 +0100, w <507e9e8d@news.home.net.pl>, DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

On 17/10/2012 12:52, radekp@konto.pl wrote:

> Hehe, odważny.
>
> Kiedy¶ opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Obadam, dzięki ;-)

https://groups.google.com/forum/?hl=fr&fromgroups=#!topic/pl.regionalne.wroclaw/ZpLVpIeKqds

Polecam :)

Data: 2012-10-17 16:00:22
Autor: venioo
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Hehe, odważny.

Kiedy¶ opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza. Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka. Nie mowiac o tym, ze opon za ktore zaplacilem dwa dni wczesniej umawiajac sie na wymiane oczywiscie nie bylo "bo ktos nie zauwazyl i sprzedal drugi raz". Za drugim razem sprawdzili klocki hamulcowe na moja prosbe - wg nich byly dobre - sam rozkrecilem to klocka nie bylo bo jeden tloczek nie odbijal, zero, blacha... Zmarnowalem czas ale nic nie zaplacilem za ta diagnoze chociaz i nic wiecej nie popsuli.
Po tych dwoch razach serdecznie nie polecam. Norauto Swadzim pod Poznaniem.

Data: 2012-10-17 16:02:08
Autor: venioo
W dniu czwartek, 18 paĽdziernika 2012 01:00:23 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza. Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka.

Zapomnialem dodac, ze oczywiscie przewiercili wiekszy otwor w feldze, zeby grubsza sruba przeszla...

--
venioo

Data: 2012-10-18 19:26:07
Autor: Cavallino
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Użytkownik <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6f09f3e0-f304-4d1a-a669-ecade98c10c3@googlegroups.com...

[...]

Na Franowie podobnie - w Megane przerosła ich zmiana filtra paliwa, tylko połamali jego mocowanie, a zdj±ć nie dali rady.

Data: 2012-10-18 23:35:37
Autor: onarjusz
W dniu 2012-10-18 19:26, Cavallino pisze:

[...]

Tam jest takie gówniane mocowanie! Ja polecam wzi±ć sprawy w swoje ręce. Nie dotykasz nie łamie się. Dotkniesz, zaczyna się sypać,.

Data: 2012-10-19 17:50:47
Autor: Cavallino
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Użytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50807626$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tu akurat zdziwiony nie jestem, w końcu to Renault.
Ale problem polega na tym, że trzeba co¶ wiedzieć, żeby auta naprawiać.
W ASO umieli jako¶ załatwić temat w kilka minut.

Data: 2012-10-19 17:54:40
Autor: J.F
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Byc moze w ASO cena obejmuje ryzyko polamania :-)

J.

Data: 2012-10-19 17:57:01
Autor: Cavallino
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:508177c3$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W moim przypadku było w cenie przegl±du, a za te niw zwykłem przepłacać.
W Norauto chcieli za to ekstra kasy, a przegl±dy maj± niewiele tańsze, o ile w ogóle.

Data: 2012-10-17 14:39:06
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-10-17 13:47, DooMiniK pisze:

[...]

Mi zajumali osłonę pod silnikiem z Golfa. A też dałem auto na wymianę oleju z filtrem. Niestety brak osłony zauważyłem po dwóch dniach, jak odbierałem auto to było już ciemno, więc nie widziałem od razu...Chodzi o Norauto Toruń

Data: 2012-10-17 18:17:16
Autor: Krzysztof 45
[...]

Ja zastanawiam się i to nie złośliwie, czym kierują się ludzie oddający auta do tej rzeźni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.
Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

http://forum.gazeta.pl/forum/w,85,62034445,62034445,Omijajcie_norauto_Wroclaw_Bielany.html

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-10-17 18:45:54
Autor: Iksiński

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości news:k5mlmc$bcv$1news.vectranet.pl...
Ja zastanawiam się i to nie złośliwie, czym kierują się ludzie oddający auta do tej rzeźni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.

Magia marki. Norauto ma dużą sieć, w miarę czyste stanowiska, rzeźnicy chodzą w ładnych kombinezonach, bez marudzenia wydają fakturę czy paragon, więc wydaje się, że ewentualną gwarancję będzie łatwiej wyegzekwować...
Dla laika to taka namiastka ASO, tylko tańsza. Wymiana oleju i filtrów jest w zasadzie prosta, więc ludziom się wydaje, że taki zakład sobie poradzi bez większych problemów.

Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

Różnie z tym bywa, a i znaleźć warsztat, który zawsze i wszystko zrobi dobrze przy samochodzie też nie jest trywialne...

Data: 2012-10-17 19:59:05
Autor: DooMiniK
On 17/10/2012 17:17, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Jak napisałem, chodzi o sobotę.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-17 19:59:19
Autor: DooMiniK
On 17/10/2012 19:59, DooMiniK wrote:
[...]

Tzn. niedzielÄ™ ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-18 09:30:16
Autor: radekp@konto.pl
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Wed, 17 Oct 2012 18:17:16 +0200, w <k5mlmc$bcv$1@news.vectranet.pl>, Krzysztof
45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał(-a):

Ja zastanawiam się i to nie zło¶liwie, czym kieruj± się ludzie oddaj±cy auta do tej rzeĽni. Zwłaszcza na wymianę oleju i filtrów.
Jest tyle warsztatów w każdej dzielnicy że ryzykować z nurauto?

Byłem kiedy¶ u nich na jakim¶ przegl±dzie samochodów, zrobili (chyba) rzetelnie
(teraz się cieszę, że niczego nie popsuli), dostałem wydruk, potwierdzenie do
historii pojazdu itp.

Skoro było OK, to pojechałem drugi raz. Tego drugiego to żałuję.

Data: 2012-10-18 23:19:12
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-10-18 09:30, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ten pierwszy raz to był "chłit markietingowy" ;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Norauto Wrocław - jak wrażenia?