Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Data: 2012-10-17 13:52:50
Autor: radekp@konto.pl
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Wed, 17 Oct 2012 12:47:57 +0100, w <507e9aed$1@news.home.net.pl>, DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

Witam.
Muszę oddać w niedzielę samochód na prostą robotę
(olej + wymiana filtrów), części mam (Corsa B).
Jak wrażenia z Norauto, są z nimi jakieś problemy?

Hehe, odważny.

Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Data: 2012-10-17 13:03:24
Autor: DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

[...]

Obadam, dzięki ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-10-18 09:26:43
Autor: radekp@konto.pl
Norauto Wrocław - jak wrażenia?
Wed, 17 Oct 2012 13:03:24 +0100, w <507e9e8d@news.home.net.pl>, DooMiniK
<bachus@post.pl> napisał(-a):

On 17/10/2012 12:52, radekp@konto.pl wrote:

> Hehe, odważny.
>
> Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Obadam, dzięki ;-)

https://groups.google.com/forum/?hl=fr&fromgroups=#!topic/pl.regionalne.wroclaw/ZpLVpIeKqds

Polecam :)

Data: 2012-10-17 16:00:22
Autor: venioo
Norauto Wrocław - jak wrażenia?

Hehe, odważny.

Kiedyś opisywałem swoje "wrażenia" tutaj. Szukaj po "tarcze hamulcowe" :).

Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza. Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka. Nie mowiac o tym, ze opon za ktore zaplacilem dwa dni wczesniej umawiajac sie na wymiane oczywiscie nie bylo "bo ktos nie zauwazyl i sprzedal drugi raz". Za drugim razem sprawdzili klocki hamulcowe na moja prosbe - wg nich byly dobre - sam rozkrecilem to klocka nie bylo bo jeden tloczek nie odbijal, zero, blacha... Zmarnowalem czas ale nic nie zaplacilem za ta diagnoze chociaz i nic wiecej nie popsuli.
Po tych dwoch razach serdecznie nie polecam. Norauto Swadzim pod Poznaniem.

Data: 2012-10-17 16:02:08
Autor: venioo
W dniu czwartek, 18 października 2012 01:00:23 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

Mi ukrecili srube przy wymianie opon po czym nagwintowali beben i wkrecili wieksza. Oczywiscie nikt nie pisnal nawet slowka.

Zapomnialem dodac, ze oczywiscie przewiercili wiekszy otwor w feldze, zeby grubsza sruba przeszla...

--
venioo

Data: 2012-10-18 19:26:07
Autor: Cavallino

Użytkownik <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6f09f3e0-f304-4d1a-a669-ecade98c10c3@googlegroups.com...

[...]

Na Franowie podobnie - w Megane przerosła ich zmiana filtra paliwa, tylko połamali jego mocowanie, a zdjąć nie dali rady.

Data: 2012-10-18 23:35:37
Autor: onarjusz
W dniu 2012-10-18 19:26, Cavallino pisze:

[...]

Tam jest takie gówniane mocowanie! Ja polecam wziąć sprawy w swoje ręce. Nie dotykasz nie łamie się. Dotkniesz, zaczyna się sypać,.

Data: 2012-10-19 17:50:47
Autor: Cavallino

Użytkownik "onarjusz" <zorpad@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50807626$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tu akurat zdziwiony nie jestem, w końcu to Renault.
Ale problem polega na tym, że trzeba coś wiedzieć, żeby auta naprawiać.
W ASO umieli jakoś załatwić temat w kilka minut.

Data: 2012-10-19 17:54:40
Autor: J.F
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
[...]

Byc moze w ASO cena obejmuje ryzyko polamania :-)

J.

Data: 2012-10-19 17:57:01
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508177c3$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W moim przypadku było w cenie przeglądu, a za te niw zwykłem przepłacać.
W Norauto chcieli za to ekstra kasy, a przeglądy mają niewiele tańsze, o ile w ogóle.

Norauto Wrocław - jak wrażenia?