Norda Spectrum jako konto wspolne?

Data: 2009-05-23 20:25:02
Autor: Marcin
Norda Spectrum jako konto wspolne?
Witam

Zastanawiam sie nad odejsciem z Multibanku i zalozeniem
konta Spectrum w Nordei. Czy Nordea Spcetrum moze
byc rachunkeim wspolnym i jak wtedy liczyc wymagane
wplywy do zowlnienia z oplaty za konto - kazdy co najmniej
1500, w sumie co najmniej 3000 czy moze jeszcze jakos inaczej.
Da sie zalozyc w Nordei jakies inne konto by na to konto
przychodzily pieniadze a nie na konto z karta (tak jak
eMax w mBanku) ?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-23 21:46:58
Autor: marek
Marcin pisze:
[...]

Spectrum moze byc rachunkiem wspólnym (ja tak mam)
liczy sie 1500 na konto a nie na współwłaściciela
mozna zalozyc tez konto PROGRES - cos w rodzaju eMaxa tylko troszke mniejsze oprocentowanie ostatnio zrobili :( (Minus konta PROGRES = tylko jeden darmowy przelew w miesiacu)
Poza tym po ostatnim szaleństwie podwyżkowym w bankach jest to jedno z najtańszych kont na rynku.

Data: 2009-05-23 21:15:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-05-23, marek <mularek@wytnij_o2.pl> wrote:

[...]

[...]

A można ustawiać limity na wypłaty w bankomacie / bezgotówkowe itp.?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-24 06:17:10
Autor: marek

On 2009-05-23, marek <mularek@wytnij_o2.pl> wrote:

[...]

[...]

oczywiscie - ustawiasz limity dzienne/miesieczne wyplat z bankomatow i operacji bezgotowkowych

Data: 2009-05-23 23:40:45
Autor: u
Norda Spectrum jako konto wspolne?

eurobank ci nie wystarczy? potrzebujesz większej funkcjonalności ?

Data: 2009-05-24 10:03:11
Autor: krzysztofsf
u pisze:

Użytkownik "Marcin" <unknow@unknown.eu> napisał w wiadomości news:gv9f22$lva$1inews.gazeta.pl...

eurobank ci nie wystarczy? potrzebujesz większej funkcjonalności ?

W Eurobanku brak 2-ch podstawowych rzeczy - kredytu odnawialnego w koncie oraz mozliwosci wysylania online przelewow zagranicznych - tle jesli chodzi o same kono. No i naturalnie bezplatna karta na wszystkie bankomaty z Nordei nie ma konkurencji

Data: 2009-05-24 12:21:11
Autor: Marcin

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvav03$r87$1news.wp.pl...

No i naturalnie bezplatna karta na wszystkie bankomaty z Nordei nie ma konkurencji

Chyba trzeba za nia zaplacic 1,5 PLN/m-c.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-24 14:08:45
Autor: krzysztofsf
Marcin pisze:
[...]

Przepraszam, mialo byc karta na bezplatne wszystkie bankomaty :)

Data: 2009-05-24 14:15:09
Autor: u

W Eurobanku brak 2-ch podstawowych rzeczy - kredytu odnawialnego w

Czyli jak zwykle trzeba mieć konta w kilku bankach. Każdy ma inne
wartościowe funkcje.

Data: 2009-05-25 00:31:37
Autor: krzysztofsf

W Eurobanku brak 2-ch podstawowych rzeczy - kredytu odnawialnego w

Czyli jak zwykle trzeba mieć konta w kilku bankach. Każdy ma inne
wartościowe funkcje.

Przypomnialem sobie, ze w eurobanku brak jeszcze polecenia zaplaty - czesc osob tez z tego korzysta.

Ogolnie, zapewne  niski koszt konta zwiazany jest z niewdrozeniem tych i zapewne innych funkcjonalnosci, ktore sa standardem u wiekszosci konkurencji. Naszczescie w dobie internetu mozna sobie szybko to skompensowac i zlozyc "bank idealny" z kilku kont :))

Data: 2009-05-24 10:48:19
Autor: ąćęłńóśźż
Norda Spectrum jako konto wspolne?
Pewnie może, i pewnie na wszystkich wychodzacych będzie zawsze jedna i zawsze ta sama osoba jako zleceniodawca.
JaC

Norda Spectrum jako konto wspolne?