Nordea Spectrum - wniosek o otwarcie konta przez Internet

Data: 2009-07-06 20:01:15
Autor: MK
Nordea Spectrum - wniosek o otwarcie konta przez Internet
"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:h2s84b$1vb$1news.wp.pl...

Tym wiekszy zal, ze nie mozna pozostac w Fortisie, chociaz tam juz tez sa 'nowe standardy'. Na moja reklamacje dotyczaca pobrania oplaty za prowadzenie pakietu zlotego, mimo otwarcia go w czasie promocji zero oplat do konca roku, maja nadzieje, ze uda im sie odpowiedziec w ciagu 10 dni roboczych :).

No i prosze. Dzis przyszla odpowiedz z FB, reklamacja uznana, FB przeprasza za zaistniala sytuacje. Rozstrzygniecie w ciagu 10 dni kalendarzowych, a nie roboczych jak pisali, wiec nie jest zle. Niestety darmowe wyplaty tylko do konca sierpnia, bo konczy mi sie VG i trzeba sie przygotowac do rozstania... :(

MK

Nordea Spectrum - wniosek o otwarcie konta przez Internet