Nordea - chipowe karty

Data: 2009-07-21 23:24:15
Autor: Beniowa
Nordea - chipowe karty

Użytkownik "Monika" <zly@adres.pl> napisał w wiadomości news:h454vl$jif$1news.dialog.net.pl...
Nordea Bank mile mnie zaskoczył wydając do konta Spectrum kartę
Visa Electron z chipem.

Mnie tez, zwlaszcza, ze w poczatkowym okresie karta nie dzialala w bankomatach BZWBK oraz eCardu (mniej wiecej od poczatku lipca juz dziala).

Beniowa

Data: 2009-07-21 23:39:23
Autor: MK
Nordea - chipowe karty
"Beniowa" <prosze.o.odpowiedz@in.public> wrote in message news:h45bm6$vkp$1news.onet.pl...

Mnie tez, zwlaszcza, ze w poczatkowym okresie karta nie dzialala w bankomatach BZWBK oraz eCardu (mniej wiecej od poczatku lipca juz dziala).

Dziwne, bo przeciez ta karta jest obslugiwana przez BZWBK. Nawet jest na niej numer do Hotline BZWBK :).

MK

Data: 2009-07-22 00:10:02
Autor: Beniowa
Nordea - chipowe karty

[...]