Nordea, kredyt hipoteczny i sposób wypł acania środków

Data: 2009-04-06 21:00:51
Autor: Pies Pankracy
Nordea, kredyt hipoteczny i sposób wypł acania środków
Hej,

Też niedawno wziąłem kredy w Nordeii, na dokończenie budowy domu, i z tego co ja zrozumiałem to chodzi o to: że bank _nie może_ wypłacić jednorazowo więcej niż wynosi połowa aktualnej wartości inwestycji. Czyli jeżeli twoja działka jest warta 100 patyków, to w I transzy możesz dostać co najwyżej 50 tys od banku. Ponieważ wkładasz tą kasę w dom (stan zerowy) więc po stanie zerowym wartość twojej inwestycji wynosi 150 tys (100 działka + 50 które włożyłeś w stan zerowy) - czyli drugiej transzy możesz dostać maksymalnie 75 tys (połowa z aktualnej wartości inwestycji/nieruchomości).
Co przy kredycie na 100%, to nie wiem, może jakieś inne procedury - nie wgłębiałem się w to bo mnie to nie dotyczy.

Pozdrawiam.

Nordea, kredyt hipoteczny i sposób wypł acania środków