Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia

Data: 2010-01-19 19:46:54
Autor: XYZ
Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
Rzadko korzystam z rachunku w Nordei, ale ostatnio przez kilka dni saldo było dodatnie i naliczyli odsetki od których pobrali podatek, tylko że nie dokonali zaokrągleń, czyli niezgodnie z Ordynacją podatkową. Pamiętam, że ktoś już o ty wspominał na grupie. Wiadomo, sprawa groszowa, ale pomnożona przez ilość klientów robi wrażenie. Tylko czy ktoś już składał reklamację z tego powodu? Jak została rozpatrzona?

xyz

Data: 2010-01-19 20:35:13
Autor: RobertS
[...]

pobrali za duzo czy za malo? moze podasz jakies kwoty...

RobertS

Data: 2010-01-19 20:39:19
Autor: Marcin Lubojański
XYZ wrote:
[...]

No raczej jeżeli nie zaokrąglają zawsze to "pomnożona przez ilość klientów" powinno wyjść pi razy drzwi podobnie.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-01-19 20:53:20
Autor: Adam Sito
Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
Mi kiedyś podobny numer Kredyt Bank robił kilka razy pod rząd, ale to dawno było i od tego czasu nie mam tam konta.

--
AS

Data: 2010-01-19 22:25:20
Autor: witrak()
On 2010-01-19 20:53, Adam Sito wrote:
Mi kiedyÂś podobny numer Kredyt Bank robiÂł kilka razy pod rzÂąd, ale to dawno byÂło i od tego czasu nie mam tam konta.

Ktoś tu napisał kiedyś, że najlepiej wysłać maila reklamacyjnego z kopią (jawną...) do KNF :-)

Pozdr.

witrak()

Data: 2010-01-20 10:31:51
Autor: Adam Sito
Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
Ktoś tu napisał kiedyś, że najlepiej wysłać maila reklamacyjnego z kopią (jawną...) do KNF :-)

Teraz nie chce mi się odgrzebywać papierowych wyciągów sprzed 5 czy 6 lat. Po prostu zmieniłem bank i spokój ;-)

--
AS

Data: 2010-01-19 21:43:48
Autor: XYZ
On 2010-01-19 19:46, XYZ wrote:
[...]

Odpowiem wszystkim tutaj, żeby nie pisać 3 nowych postów.

On 2010-01-19 20:35, RobertS wrote:
> pobrali za duzo czy za malo? moze podasz jakies kwoty...
Naliczyli 1,18 zł odsetek z czego pobrali 22 gr podatku.

On 2010-01-19 20:39, Marcin Lubojański wrote:
> No raczej jeżeli nie zaokrąglają zawsze to "pomnożona przez ilość
> klientów" powinno wyjść pi razy drzwi podobnie.
Masz rację, nie pomyślałem o tym. Nie wiem jak liczą w przypadku gdy działa to na ich niekorzyść. Ja w każdym razie nie zamierzam im bilansować strat z tego tytułu.

On 2010-01-19 20:53, Adam Sito wrote:
> Mi kiedyś podobny numer Kredyt Bank robił kilka razy pod rząd, ale to dawno
> było i od tego czasu nie mam tam konta.
Wiem, że Nordea robi tak od samego początku. Wcześniej (w poprzednich latach) już kilkukrotnie pobierali mi 1 gr od naliczonych 5-6 gr odsetek, ale nie opłacało mi się tracić czasu na bawienie się w reklamacje. Tylko z drugiej strony ILE MOŻNA?!

Data: 2010-01-24 10:28:09
Autor: blad
Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia
Użytkownik "XYZ"
Naliczyli 1,18 zł odsetek z czego pobrali 22 gr podatku.

jest tak niskie oprocentowanie, że na ROR-ach najczesciej tracą jedynie klienci, bo podatku by nie mieli przy opdsetkach < 2,50.
Bank nie zarabia bo odprowadza podatek belki do fiskusa.

Reklamacje skladalem co miesiac w mailu wewn. Nordei i grzecznie podatek zwracali, obiecując poprawę, ale dalej nic nie robią.
*** blad ***

Nordea - podatek Belki bez zaokrąglenia