Nordea - token - oplaty

Data: 2011-11-08 20:12:43
Autor: Marcin Gondek
Nordea - token - oplaty
Hej,

Moze ktos poradzi:

* zalozone konto Nordea Spectrum - te darmowe
* token zamiast kart zdrapek, oplata 12 miesiecy po 20zł, potem darmowo
* bank przez 15 miesiecy po 12 miesiacach nadal pobieral oplate za token z automatu z konta
* cos mi tak kwota rzucila sie oczy, zapytalem bank czemu tak sie dzieje
* bank oddal 300zl

Czy moge sie domagac od banku odsetek od bezprawnie pobranych oplat? Zakladam ze zwrotem sie przyznal do winy.

Ktos poradzi moze jakims madrym stwierdzeniem, albo co robic jak bank nie bedzie chcial ich oddac, a moze nie mam do nich prawa.

Dzieki,

Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net

Data: 2011-11-08 21:31:22
Autor: MarekZ
Nordea - token - oplaty
Użytkownik "Marcin Gondek" <drixter@e-utp.net> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:aiboo8-5c8.ln1@news.e-utp.net...

Czy moge sie domagac od banku odsetek od bezprawnie pobranych oplat? Zakladam ze zwrotem sie przyznal do winy.

IMO możesz się domagać odsetek ustawowych (bez ich kapitalizacji), Nordea raczej odmówi wypłacenia i będziesz mieć bardzo wysokie szanse na korzystne orzeczenie przed Arbitrem.

Data: 2011-11-08 22:17:30
Autor: Marcin Gondek
Nordea - token - oplaty
On 2011-11-08 20:31:22 +0000, MarekZ said:

[...]

Jest sens przy takiej kwocie bawic sie w arbitra (nie wiem jakie sa tego koszty)?

Marcin Gondek / Drixter
http://drixter.e-utp.net

Data: 2011-11-08 23:27:35
Autor: MarekZ
Nordea - token - oplaty
Użytkownik "Marcin Gondek" <drixter@e-utp.net> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:asioo8-hu2.ln1@news.e-utp.net...

[...]

Koszty będ± równe 20 zł. Do tego koszty ewentualnej przesyłki. Ekonomicznego sensu to nie ma, ale dla zabawy albo nabrania wprawy w sporach z bankami, czemu nie. Naturalnie wniesiesz o zwrot wszystkich tych kosztów i Nordea Ci je zwróci po orzeczeniu Arbitra.

No a do Nordei w formie reklamacji to już na pewno warto napisać, bo jest przecież szansa, że zapłac± dobrowolnie. Odpuszczanie w takich sytuacjach prowadzi do tego, że banki maj± potem wszystko w dupie. A jak się ich pomęczy reklamacjami, to czasami co¶ poprawi± i potem zyskuj± na tym wszyscy klienci. Ja np. obecnie męczę ING już czwart± reklamacj± w tej samej sprawie, która dotyczy błędnie naliczonych około 4 zł odsetek, gdyż ING wydaje się, że mog± zmienić oprocentowanie w tył. I nie odpuszczę, dopóki nie oddadz± albo nie będę miał już żadnej możliwo¶ci działania.

Data: 2011-11-09 13:08:55
Autor: witrak()
Nordea - token - oplaty
MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote on 2011-11-08_23:27
Odpuszczanie w
takich sytuacjach prowadzi do tego, ĹĽe banki majÄ… potem wszystko w
dupie. A jak się ich pomęczy reklamacjami, to czasami coś poprawią
i potem zyskują na tym wszyscy klienci. Ja np. obecnie męczę ING
już czwartą reklamacją w tej samej sprawie, która dotyczy błędnie
naliczonych około 4 zł odsetek, gdyż ING wydaje się, że mogą
zmienić oprocentowanie w tył. I nie odpuszczę, dopóki nie oddadzą
albo nie będę miał już żadnej możliwości działania.

Tak trzymać ! :-)

Pozdr.

witrak()

Nordea - token - oplaty