Nordycki predator mówiący po polsku?

Data: 2011-07-23 15:37:20
Autor: stevep
Nordycki predator mówiący po polsku?
# Początkowo sugerowano, że sprawcami są islamscy terroryści, dość szybko  jednak zwekslowano na norweską prawicę, a dokładniej na jednego, szalonego  człowieka. Według norweskich mediów, a za nimi i polskich, zamachu tak w  Oslo jak na wyspie Utoya dokonał jeden mężczyzna - 32-letni Norweg z Oslo  o nastawieniu antyislamskim. Trzeba przyznać, że miał niezwykłe możliwości  i umiejętności - zdołał bowiem w pojedynkę sporządzić i podłożyć ładunki  wybuchowe w wielu miejscach, a ponadto zabić tylko na wyspie Utoya około  80 osób. Predator po prostu. Umiał ponadto pisać po polsku, gdyż kilka dni  przed zamachem najprawdopodobniej on właśnie (no bo niby kto?) umieścił na  YT filmik zatytułowany po polsku "Zamach w Oslo - 22.07.2011 r." Dziwne to  trochę, zważywszy, że był wrogo nastawiony do muzułmanów, a nie do  Polaków. Nasuwa się jednocześnie pytanie, dlaczego mordował swoich, skoro  nienawidził wyznawców Allaha?

No i na koniec, słyszałem trochę o norweskiej policji bezpieczeństwa i z  tego, co mi wiadomo, służba ta ma niezwykle wręcz szczegółowe informacje o  mieszkańcach Norwegii, nie potrafię zatem zrozumieć, dlaczego noreskie  instytucje odpowiedzialne za bezpieczeństwo nie zdołały wykryć i  zneutralizować zagrożenia.

P.S Od wczoraj, myślę, że nie tylko ze względu na pogodę i weekend,  Norwegowie niemal nie wychodzą z domów. Drogi, ulice są wyludnione..  Współczuję Norwegom. Trzymajcie się Przyjaciele i nie dajcie się.. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5hl1

--
stevep

Data: 2011-07-23 14:51:12
Autor: Antenka
On 23 Lip, 15:37, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Burczymucho nie wymądrzaj się. Byłeś w Norwegii? Ledwie człowiek, krok
z robi to na każdym kroku jakieś kolorowe gęby - z Afryki, Azji..
zewsząd. Norweg czuł się osaczony.

Antenka

Data: 2011-07-24 03:45:24
Autor: stevep
Dnia 23-07-2011 o 23:51:12 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Jak ty tam byłaś to zapewne przez kretynów.

--
stevep

Data: 2011-07-24 01:10:04
Autor: Antenka
On 24 Lip, 03:45, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Jak ty tam byłaś to zapewne przez kretynów.<

Tak, byłam kiedyś. Ludzie przyjaźni, bardzo uprzejmi i grzeczni, nie
takie chamidła jak ty. A kolorowych zatrzęsienie.

Antenka

Data: 2011-07-24 11:01:39
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 10:10:04 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

No to chbyba wogóle się nie odzywałaś, bo co odzywka to rynsztok, zresztą  po jakiemu, języki od butów nie mówią.

--
stevep

Data: 2011-07-24 08:11:30
Autor: Antenka
On 24 Lip, 11:01, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

No to chbyba wogóle się nie odzywałaś, bo co odzywka to rynsztok, zresztą
po jakiemu, języki od butów nie mówią.<

Po łacinie z nimi rozmawiałam - teraz wiesz po jakiemu!0
Spadówa chamie!

Antenka

Mendaci homini ne verum, quidem dicenti credimus!

Data: 2011-07-25 02:08:10
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 17:11:30 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A "łacina" to akurat odpowiedni dla ciebie język damo z półświadka.

--
stevep

Data: 2011-07-25 13:41:14
Autor: Antenka
On 25 Lip, 02:08, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A "łacina" to akurat odpowiedni dla ciebie język damo z półświadka.<

Wymóżdżony cham "z salonów", Dyzma XXI wieku się odezwał!

Antenka

Nordycki predator mówiący po polsku?