Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Norma Euro3...?

Norma Euro3...?

Data: 2009-05-25 21:55:38
Autor: trud
Norma Euro3...?
Witam. Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w
EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy
będę mógł to zarejestrować?

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-25 22:33:52
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Mon, 25 May 2009 21:55:38 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

Witam. Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w
EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy
będę mógł to zarejestrować?

AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w
bolandzie. Tylko nie pisz ze chcesz nowa estrelke ;)

pozdr
newrom
PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ?
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-26 19:22:12
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Mon, 25 May 2009 22:33:52 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w
bolandzie...

To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład
takie Suzuki nie ma w ofercie GS500, bo nie chce czy może nie może.
nie masz czasem serwisowki po angielsku ?

Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym
jakimś japońskim wydawnictwem.

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-27 09:32:05
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Tue, 26 May 2009 19:22:12 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład
takie Suzuki nie ma w ofercie GS500, bo nie chce czy może nie może.

Bo AFAIR inne obowiazki ciaza na imporcie pojedynczej sztuki do uzytku
osobistego, a inne na importerze ciagnacy 'miliony' sztuk.

Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym
jakimś japońskim wydawnictwem.

Ehh, lipa straszna. Dobrze ze obrazki sa w niemieckiej serwisowce.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 10:39:13
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Wed, 27 May 2009 09:32:05 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

...niemieckiej serwisowce.

yyy masz serwis manual czy user manual. --
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-27 11:56:27
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Wed, 27 May 2009 10:39:13 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

yyy masz serwis manual czy user manual.

Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly. Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego
zrobione przez niemca zeby nie bylo ze jakis pirat jestem ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 13:31:24
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Wed, 27 May 2009 11:56:27 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly. Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego
zrobione przez niemca zeby nie bylo ze jakis pirat jestem ;)

Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :)
Teść mój zna ten język barbarzyńców i to w interesującym nas zakresie.
Posadzę go niech tłumaczy.

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-27 13:59:37
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Wed, 27 May 2009 13:31:24 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :)

Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie
tylko z gaznikiem walcze :)
Emil z pola from: jest prawdziwy ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 16:31:43
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie
tylko z gaznikiem walcze :)

To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem
materiałów nie miałem problemu. W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do
łańcuszka.

Emil z pola from: jest prawdziwy ?

Tak.

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-27 21:29:34
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Wed, 27 May 2009 16:31:43 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem
materiałów nie miałem problemu.

Nie chodzi o materialy, chodzi o nietrzymanie paliwa. Ale zanim
doszedlem co jest to mi chwile zeszlo, zwlaszcza ze raz z zaworka
wydlubalem jakis kawalek gumy.
BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ?

W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do
łańcuszka.

No to daj znaka co bylo :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 23:07:24
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Wed, 27 May 2009 21:29:34 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ?

Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie?

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-28 08:41:38
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Wed, 27 May 2009 23:07:24 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie?

http://www.bj250.de/
Na tej stronie jest tez forum, wydaje mi sie ze tam czytalem na temat
odblokowywania. Tyle ze na razie 17 koni uwazam za zupelnie
wystarczajace i pewnie dopiero na przyszly sezon bede grzebac w
gazniku. Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego
dekla)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-28 12:24:00
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Thu, 28 May 2009 08:41:38 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego
dekla)

Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny.
Napisali, że ewentualna różnicę można poczuć dopiero w górnych zakresach
prędkości.

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-28 13:04:44
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Thu, 28 May 2009 12:24:00 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:


Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny.
Napisali, że ewentualna różnicę można poczuć dopiero w górnych zakresach
prędkości.

Max predkosc dla estrelki pod mua to jakies 110km/h na plaskim i
jakies 100 jesli teren sie lekko wznosi. Nie wiem o ile realnie
podniosloby to predkosc maksymalna, ale podniesienie mocy o 4KM to gra
warta swieczki przy takim silniczku.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 23:22:15
Autor: Eskimos
Norma Euro3...?
On Wed, 27 May 2009 16:31:43 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:


W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie
cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do
łańcuszka.

Puka górą? Widziałem jedną taka cykającą Estrellę i to były przytarte
krzywki wałka i dźwigienki. Aż fioletowe to wszystko było i spore
ubytki były.

 -- Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-27 21:23:11
Autor: trud
Norma Euro3...?
Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):

Emil z pola from: jest prawdziwy ?

Napisz do mnie na priv to się dogadamy.

--
pozdrawiam
trud
bj250

Data: 2009-05-28 20:45:31
Autor: Kuba Łacki
Norma Euro3...?
newrom@spamcom.com napisał(a):

PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ?

Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;)

TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać osobne forum, no bo co?;)

--
pzdr
Q

Data: 2009-05-28 22:12:01
Autor: newrom
Norma Euro3...?
On Thu, 28 May 2009 20:45:31 +0200, Kuba Łacki
<yahoo@spamma_killa.riders.pl> wrote:

Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;)

Oczywiscie nie jest zbyt skomplikowany, ale  informacje np o
testowaniu cewek czy silach potrzebnych do dokrecenia srupki warto
miec. A tera musze najpierw wklepac z ksera do babelfisha, babelfish
najczesciej pluje ze nisfersztejen, no to musze pociac te niemieckie
'srubkadokrecajacalewydekieleknadolepoprawejstronie'  na pojedyncze
slowa (co bez znajomosci jezyka nie jest banalne) i na koniec jeszcze
raz wkleic w babelfish.
A wlasnie, serwisowka twierdzi ze sruba wolnych ma byc wykrecona o 1
1/4. Prawda czy falsz ? (bylo wykrecone o 3 obroty).

TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać osobne forum, no bo co?;)

My ? Ja strelke tylko psuje, jezdzi na niej Wydra ;-)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-26 20:07:34
Autor: Baran
Norma Euro3...?
On 2009-05-25 21:55:38 +0200, trud <trud@onet.eu> said:

Witam.
Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w
EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii,
pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy
będę mógł to zarejestrować?

Hej,

Zdaje się, było już kiedyś o tym, zerknij tu:

http://grupy.scigacz.pl/rejestracja,nowych,motocykli,z,USA,bez,EURO3,2,480652,2008_06.html
--


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Łukasz 'Baran' Barański
Honda NTV650 Deauville

Norma Euro3...?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona