Data: 2009-05-25 21:55:38 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Witam. Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w
EU(Polska) musi ją spełniać? Jak sprowadzę coś z USA albo z Japonii, pędzone to będzie zwykłym gaźnikiem i kawałkiem rurki na wydechu to czy będę mógł to zarejestrować? -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-25 22:33:52 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Mon, 25 May 2009 21:55:38 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
Witam. Jak to jest z tą norma Euro3? Czy każdy motor rejestrowany pierwszy raz w AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w bolandzie. Tylko nie pisz ze chcesz nowa estrelke ;) pozdr newrom PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ? -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-26 19:22:12 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Mon, 25 May 2009 22:33:52 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
AFAIR jesli przejdzie przeglad (a przejdzie) to zarejstrujesz w To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład takie Suzuki nie ma w ofercie GS500, bo nie chce czy może nie może. nie masz czasem serwisowki po angielsku ? Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym jakimś japońskim wydawnictwem. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-27 09:32:05 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Tue, 26 May 2009 19:22:12 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
To dlaczego w UE jest dostępna tylko połowa z nowych sprzętów? Na przykład Bo AFAIR inne obowiazki ciaza na imporcie pojedynczej sztuki do uzytku osobistego, a inne na importerze ciagnacy 'miliony' sztuk. Nie mam. Tylko user manual po germańsku. W necie nic nie ma poza jednym Ehh, lipa straszna. Dobrze ze obrazki sa w niemieckiej serwisowce. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-27 10:39:13 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Wed, 27 May 2009 09:32:05 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
...niemieckiej serwisowce. yyy masz serwis manual czy user manual. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-27 11:56:27 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Wed, 27 May 2009 10:39:13 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
yyy masz serwis manual czy user manual. Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly. Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego zrobione przez niemca zeby nie bylo ze jakis pirat jestem ;) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-27 13:31:24 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Wed, 27 May 2009 11:56:27 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
Werkbuchcostamfafenluchten. Nie wiem tez czy caly. Znaczy ksero mam, zeby nie bylo ze jestem jakis burzua i do tego Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :) Teść mój zna ten język barbarzyńców i to w interesującym nas zakresie. Posadzę go niech tłumaczy. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-27 13:59:37 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Wed, 27 May 2009 13:31:24 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
Och! Przyjacielu mój. Czy dałoby się? Chociaż część o silniku :) Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie tylko z gaznikiem walcze :) Emil z pola from: jest prawdziwy ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-27 16:31:43 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
Wieczorem sie postaram, nie wiem czy jest czesc o silniku bo narazie To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem materiałów nie miałem problemu. W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie cyka, bardzo głośno. Dzisiaj zrobię regulacje zaworów i zajrzę do łańcuszka. Emil z pola from: jest prawdziwy ? Tak. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-27 21:29:34 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Wed, 27 May 2009 16:31:43 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
To dość popularny gaźnik. Erpiątka na takich chodzi wiec ze znalezieniem Nie chodzi o materialy, chodzi o nietrzymanie paliwa. Ale zanim doszedlem co jest to mi chwile zeszlo, zwlaszcza ze raz z zaworka wydlubalem jakis kawalek gumy. BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ? W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie No to daj znaka co bylo :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-27 23:07:24 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Wed, 27 May 2009 21:29:34 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
BTW podnosiles jej moc, czy latasz na 17konnym ? Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie? -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-28 08:41:38 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Wed, 27 May 2009 23:07:24 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
Nic o tym nie wiem. Ale chętnie bym się coś dowiedział. Tylko gdzie? http://www.bj250.de/ Na tej stronie jest tez forum, wydaje mi sie ze tam czytalem na temat odblokowywania. Tyle ze na razie 17 koni uwazam za zupelnie wystarczajace i pewnie dopiero na przyszly sezon bede grzebac w gazniku. Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego dekla) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-28 12:24:00 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Thu, 28 May 2009 08:41:38 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
Bo roznica AFAIR tyczy tylko gaznika (bodaj tego czarnego Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny. Napisali, że ewentualna różnicę można poczuć dopiero w górnych zakresach prędkości. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-28 13:04:44 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Thu, 28 May 2009 12:24:00 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
Wystarczy założyć dekielek np. od GPZ500S albo rozfryzować oryginalny. Max predkosc dla estrelki pod mua to jakies 110km/h na plaskim i jakies 100 jesli teren sie lekko wznosi. Nie wiem o ile realnie podniosloby to predkosc maksymalna, ale podniesienie mocy o 4KM to gra warta swieczki przy takim silniczku. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-27 23:22:15 | |
Autor: Eskimos | |
Norma Euro3...? | |
On Wed, 27 May 2009 16:31:43 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:
W mojej Kawie coś dziwnie puka na gorącym silniku. Albo raczej metalicznie Puka górą? Widziałem jedną taka cykającą Estrellę i to były przytarte krzywki wałka i dźwigienki. Aż fioletowe to wszystko było i spore ubytki były. -- Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań |
|
Data: 2009-05-27 21:23:11 | |
Autor: trud | |
Norma Euro3...? | |
Dnia Wed, 27 May 2009 13:59:37 +0200, newrom@spamcom.com napisał(a):
Emil z pola from: jest prawdziwy ? Napisz do mnie na priv to się dogadamy. -- pozdrawiam trud bj250 |
|
Data: 2009-05-28 20:45:31 | |
Autor: Kuba Łacki | |
Norma Euro3...? | |
newrom@spamcom.com napisał(a):
PS. nie masz czasem serwisowki po angielsku ? Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;) TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać osobne forum, no bo co?;) -- pzdr Q |
|
Data: 2009-05-28 22:12:01 | |
Autor: newrom | |
Norma Euro3...? | |
On Thu, 28 May 2009 20:45:31 +0200, Kuba Łacki
<yahoo@spamma_killa.riders.pl> wrote: Aaa po co? Ten motocykl jest tak _absurdalnie_ banalnie prosty technicznie, że cep to przy nim technologia nieledwie kosmiczna;) Oczywiscie nie jest zbyt skomplikowany, ale informacje np o testowaniu cewek czy silach potrzebnych do dokrecenia srupki warto miec. A tera musze najpierw wklepac z ksera do babelfisha, babelfish najczesciej pluje ze nisfersztejen, no to musze pociac te niemieckie 'srubkadokrecajacalewydekieleknadolepoprawejstronie' na pojedyncze slowa (co bez znajomosci jezyka nie jest banalne) i na koniec jeszcze raz wkleic w babelfish. A wlasnie, serwisowka twierdzi ze sruba wolnych ma byc wykrecona o 1 1/4. Prawda czy falsz ? (bylo wykrecone o 3 obroty). TSD, no to z Waszymi wiem już o 4 Estrellach w PL;) Będzie zakładać osobne forum, no bo co?;) My ? Ja strelke tylko psuje, jezdzi na niej Wydra ;-) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! |
|
Data: 2009-05-26 20:07:34 | |
Autor: Baran | |
Norma Euro3...? | |
On 2009-05-25 21:55:38 +0200, trud <trud@onet.eu> said:
Witam. Hej, Zdaje siÄ, byĹo juĹź kiedyĹ o tym, zerknij tu: http://grupy.scigacz.pl/rejestracja,nowych,motocykli,z,USA,bez,EURO3,2,480652,2008_06.html -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Ĺukasz 'Baran' BaraĹski Honda NTV650 Deauville |