Normalne? Bateria laptop.

Data: 2011-02-22 22:28:15
Autor: ±ćęłń󶼿
Normalne? Bateria laptop.
Zarzadzanie_energia -> Alarmy.
Spokojnie ustaw alarmy na 3% (ostrzeżenie) i 2% (bezwarunkowe przej¶cie w tryb stand-by).

-- -- -

Da sie to jakos zresetowac?
Niech trzyma krocej, ale niech daje miarodajne odczyty.

Data: 2011-02-24 15:59:16
Autor: Lukasz
Normalne? Bateria laptop.
W dniu 2011-02-22 23:28,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Zarzadzanie_energia ->  Alarmy.
Spokojnie ustaw alarmy na 3% (ostrzeżenie) i 2% (bezwarunkowe przej¶cie w

No i co mi to da?

Data: 2011-02-25 22:15:59
Autor: ±ćęłń󶼿
Normalne? Bateria laptop.
Może zrozumiesz subteln± różnicę pomiędzy "wył±cza się", a "przechodzi w stan u¶pienia".

-- -- -

Data: 2011-02-26 09:16:24
Autor: Lukasz
Normalne? Bateria laptop.
W dniu 2011-02-25 22:15, ±ćęłń󶼿 pisze:
Może zrozumiesz subteln± różnicę pomiędzy "wył±cza się", a "przechodzi w stan u¶pienia".

-- -- -

| No i co mi to da?

Tak, ale:
-napisalem, ze mam ustawione 10% i 5% (teraz 10 i 3 - powrocilem do ustawien domyslnych)
-napisalem tez, ze wskaznik pokazuje i np 12%, a wskaznik baterii jest jeszcze zielony, a mimo to laptop sie wylacza - jakby wyciagnieto baterie

I ponawiam pytanie. Co mi da ustawienie 3% i 2%?

Pozdrawiam

Normalne? Bateria laptop.