Normalni na psp..

Data: 2010-09-20 15:43:51
Autor: MH
Normalni na psp..
Nie !! Nie są to zwolennicy pisu. A jest ich tu na psp dosyć sporo. Nie !! Nie
są to również zwolennicy PO. Dlaczego ??  No BAA , naturalnym jest , i tak być
powinno , że skoro narodowi cosik się nie podoba , należy to w sposób mądry
jakoś wyartykuować...  A o co konkretnie mi 'idzie' ?? Bynajmniej nie o
zdefiniowaną przez kogoś wojnę polsko-polską , następnie rozejm ustanowiwszy ,
po czym znowu ów gościu wypowiada wojnę.  Normalka , pomiędzy partiami jest walka o władzę/przywództwo...  Jestem to w
stanie zrozumieć..   Natomiast to co wyczynia Prawy i Sprawiedliwy , to...  Brak mi słów ..

Odnoszę wrażenie (serio) , iż prezes wymaga leczenia. Coraz więcej ludzi z tego
ugrupowania dostrzega to i robi cofkę (Kluzik-Rostkowska)

Prezes zostanie sam , ewentualnie z grupą ostrosłowych kresowian. Jego mocne
słowa i jego prymitywni poplecznicy , złodzieje pociągowi stanowiący obecnie w/g
prezesa swoistego rodzaju ...  Jak to nazwać ?? Przykład ??  Boszszsz !

MH

Data: 2010-09-20 17:00:30
Autor: u2
Normalni na psp..

Data: 2010-09-20 18:27:21
Autor: awe
Normalni na psp..

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c977711$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-20 15:43, MH pisze:
Nie !! Nie są to zwolennicy pisu.

Normalnie to się pisze PiS-u. Stąd prosty wniosek, że nie jesteś normalny :)
-- -- -- -- --
to jest debil. nie rozumie ze nie jest zadnym partnerem do dyskusji a chce dyskutowac. jego percepcja jest na poziomie mlota kowalskiego. ciezkie to i bez polotu. ograniczony cwok
awe

Data: 2010-09-20 18:31:57
Autor: u2
Normalni na psp..
W dniu 2010-09-20 18:27, awe pisze:
to jest debil. nie rozumie ze nie jest zadnym partnerem do dyskusji a chce dyskutowac. jego percepcja jest na poziomie mlota kowalskiego. ciezkie to i bez polotu. ograniczony cwok

Czyli coś na poziomie hienka i cycka :)

Data: 2010-09-20 18:56:13
Autor: awe
Normalni na psp..

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c978c80$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
trafne porownanie, tylko ze z kompleksem zwisajacego fituta a wiec musi polatac po psp i oznaczyc teren swoimi pseudo intelekturalnymi sikami
awe

Data: 2010-09-20 11:15:39
Autor: Antenka
Normalni na psp..
On 20 Wrz, 18:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c978c80$0$20994$65785112news.neostrada.pl...>W dniu 2010-09-20 18:27, awe pisze:

> [...]

trafne porownanie, tylko ze z kompleksem zwisajacego fituta a wiec musi polatac po psp i oznaczyc teren swoimi pseudo intelekturalnymi sikami<

To znaczy, że ma coś z psa  :D

awe

Awuś, aleś go podsumował. Dodałabym tylko, że będąc w stanie ciągłego
upojenia alkoholowego, nie wie o czym pisze :D
I ktoś taki śmie się nazywać normalnym!  >:-E

Antenka

Data: 2010-09-20 23:10:09
Autor: awe
Normalni na psp..

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4897ed62-a4e0-497b-b517-4e9338f4c001i17g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

upojenia alkoholowego, nie wie o czym pisze :D
I ktoś taki śmie się nazywać normalnym!  >:-E

-- -- -- -- -- -- -- -
podsumowali go gornicy "glupi chuj" - niby proste chlopaki a jaka wnikliwa analiza osobowosci MH
awe

Data: 2010-09-20 18:49:11
Autor: Polok_prawdziwy
Normalni na psp..
u2 wrote:

W dniu 2010-09-20 15:43, MH pisze:
Nie !! Nie są to zwolennicy pisu.

Normalnie to się pisze PiS-u. Stąd prosty wniosek, że nie jesteś normalny
:)

Normalnie pisesiem JARECEK, a cytosiem POKRAKA - ZAŁOSNO KAREKATURA CHOPA...!

Data: 2010-09-20 20:23:46
Autor: jadrys
Normalni na psp..
  W dniu 2010-09-20 15:43, MH pisze:
Nie !! Nie są to zwolennicy pisu. A jest ich tu na psp dosyć sporo.

MH

No sami zwolennicy PiS-u na psp to nie wszyscy są normalni. Ale sama partia i jej program jest jak najbardziej pro-ludzki, pro-Polski. To oni próbowali wyczyścić ten chlew  który się wytworzył po "okrągłym stole".

Normalni na psp..