Normalnie na zawal zejde.

Data: 2009-05-23 18:43:51
Autor: Mark
Normalnie na zawal zejde.

No co za kolejka.

--
Mark

Data: 2009-05-23 18:56:36
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:
No co za kolejka.

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

pzdrw
tees

Data: 2009-05-23 19:02:52
Autor: Mark
Normalnie na zawal zejde.
Dnia Sat, 23 May 2009 18:56:36 +0200, tees napisał(a):

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

Noo.. a to co zrobil Pawelek to ja pier..
Kiks Boruca przy tym to pikus.

--
Mark

Data: 2009-05-23 19:24:30
Autor: bodyn
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:
Dnia Sat, 23 May 2009 18:56:36 +0200, tees napisał(a):

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

Noo.. a to co zrobil Pawelek to ja pier..
Kiks Boruca przy tym to pikus.

Najlepsza kolejka ostatnich lat:)

Data: 2009-05-23 20:32:20
Autor: Koriat
Normalnie na zawal zejde.
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gv99s4$tvo$1news.onet.pl...
Mark pisze:
No co za kolejka.

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....
Sie dzialo... Juz stracilem nadzieje. A w pewnym momencie zorientowalem sie, ze nawet mimo przegranej jez.pozostale mecze skonczylyby sie tak jak byly to i tak Wisla jest pierwsza i wystarczy jej wygrac ze Slaskiem.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-23 20:36:23
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
Koriat pisze:

Sie dzialo... Juz stracilem nadzieje. A w pewnym momencie zorientowalem sie, ze nawet mimo przegranej jez.pozostale mecze skonczylyby sie tak jak byly to i tak Wisla jest pierwsza i wystarczy jej wygrac ze Slaskiem.

Szkoda, że Wiślacy o tym nie wiedzieli a tak Lechia w 2 lidze...
Pilkarskie święto w Gdańsku, mecz przyjaźni i gwóźdź do trumny Lechii milowym krokiem do mistrzostwa Wisły.

Data: 2009-05-23 21:47:12
Autor: Koriat
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv9fn9$m9a$1inews.gazeta.pl...
Koriat pisze:

[...]

No cóż. Czy to nie Ty pisałeś, że wystarczyło zdobyć jakiekolwiek punkty w różnych meczach typu Polonia Bytom, etc. ? A zresztą, wciąż Lechia ma realną szansę na utrzymanie się w lidze wygrywając z Piastem. Wychodząc na ten mecz zmotywowana na maksa, przy przeciwniku, który już jest mentalnie na grilu powinno się udać. A wtedy w najgorszym razie będą baraże.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-24 01:25:37
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
Koriat pisze:

No cóż. Czy to nie Ty pisałeś, że wystarczyło zdobyć jakiekolwiek punkty w różnych meczach typu Polonia Bytom, etc. ?

Mozliwe...

[...]

Wiadomo ile Lechia zdobyla punktow na wyjezdzie :D a przeciwnik przy grilu bedzie gral na luzie wiec mysle ze moze byc jeszcze gorzej.

Data: 2009-05-24 11:13:21
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Mane pisze:

Pilkarskie święto w Gdańsku, mecz przyjaźni i gwóźdź do trumny Lechii milowym krokiem do mistrzostwa Wisły.

Sorry, ale mecz przyjaźni to można urządzać jak się o nic nie walczy, a nie jak można zawalić szansę na mistrza.
Gdyby Wisła miała 4 pkt przewagi to pewnie i wynik i zaangażowanie byłoby inne - ale w takiej sytuacji?

O meczu przyjaźni to mogli marzyć chyba fantaści tylko.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-23 20:47:04
Autor: gasper
Normalnie na zawal zejde.
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:2p3m4k49jj7y$.dlgsmok.wot...

No co za kolejka.

nastepna jeszcze lepsza bedzie
moze Wisla juz na 85% jest mistrzem, ale w dole tabeli bedzie jatka ;)

Data: 2009-05-23 21:10:54
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Uzytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisal w wiadomosci news:gv9gbd$r50$1inews.gazeta.pl...
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:2p3m4k49jj7y$.dlgsmok.wot...

No co za kolejka.

nastepna jeszcze lepsza bedzie
moze Wisla juz na 85% jest mistrzem,

Na 99%.
Szansa na jej porazke ze Slaskiem u siebie to optymistycznie oceniajac ten 1%.

Data: 2009-05-23 19:21:55
Autor: Przemek Budzyński
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Na 99%.
Szansa na jej porazke ze Slaskiem u siebie to optymistycznie oceniajac ten 1%.

ciekawe, na ile oceniają gracze Lecha. Bo osobiście spodziewam się podkładki
pod Cracovię.

Data: 2009-05-23 21:29:23
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv9icj$6km$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja również.
Żeby się nie wkurzać, to nawet tej kolejki raczej nie będę oglądał.
Karty zostały rozdane (w sensie zmarnowane) dużo wcześniej.

Data: 2009-05-23 22:19:02
Autor: Dawidex
Normalnie na zawal zejde.
Żeby się nie wkurzać, to nawet tej kolejki raczej nie będę oglądał.

Pare dni temu jedziesz na mecz wyjazdowy, dopingujesz Kolejorza, cieszysz sie ze zwycięstwa a teraz nawet nie chcesz oglądać Go w TV ?

Ja będę na stadionie, będę głośnio dopingował moją ukochana drużynę a na koniec podziękuje im za ten cały sezon który mimo wszystko
przyniósł mi dużo radości ... pożegnam się z Piotrem i zupełnie inaczej ze Smudą.

Jestem pewien zwycięstwa z Cracovią i mam nadzieje, że długo Wisła będzie remisować z WKS, żeby w ostatniej minucie stracić brame,
myślę, że piłkarze Śląska olewają zgody kibicowskie i walczą o kontrakt na nowy sezon w bogatym Wrocławie.

W górę serca niech zwycięża Lech !

Dawid

Data: 2009-05-24 00:31:13
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Dawidex" <Dawid@pro-motor.com.pl> napisał w wiadomości news:gv9m9b$p69$1nemesis.news.neostrada.pl...
Żeby się nie wkurzać, to nawet tej kolejki raczej nie będę oglądał.

Pare dni temu jedziesz na mecz wyjazdowy, dopingujesz Kolejorza, cieszysz sie ze zwycięstwa a teraz nawet nie chcesz oglądać Go w TV ?

I tak będę poza zasięgiem tv sat, na zlocie - przez cały weekend zresztą.
Więc takie decyzje łatwiej przychodzą. ;-)

Ale kartę C+ pewnie wezmę, tak na wszelki przypadek, gdyby okazało się że zasięg (w sensie sprzęt) jednak się znalazł.

Data: 2009-05-24 10:25:16
Autor: Zofia Grzelak
Normalnie na zawal zejde.
Dawidex <Dawid@pro-motor.com.pl> napisał(a):
Ja będę na stadionie, będę głośnio dopingował moją ukochana drużynę a na
koniec podziękuje im za ten cały sezon który mimo wszystko
przyniósł mi dużo radości ... pożegnam się z Piotrem i zupełnie inaczej ze Smudą.
*
Ucałuj go serdecznie w tę czarną szmatę na oczach. Znależliście sobie ikonę,psiakrew.Wstyd !

Data: 2009-05-24 13:29:04
Autor: Andy
Normalnie na zawal zejde.
"Dawidex" <Dawid@pro-motor.com.pl> wrote in message news:gv9m9b$p69$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Fajnie, ze ktos jeszcze liczy na mistrza ;).

Ja oczekuje jedynie godnego, w przeciwienstwie do ubieglego sezonu, pozegnania z liga. Wiosna byla kiepska, choc paradoksalnie ani razu Lech nie przegral w rozgrywkach krajowych, ale wypada chociaz na zakonczenie pokazac charakter i lwi pazur. I nie kalkulowac - kogo ratowac, kto moze spasc, kto zagrac w barazach. Nie powinno to nas interesowac.

Tego oczekuje. A czy to sie spelni, okaze sie za tydzien.

Data: 2009-05-24 14:34:20
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Dawidex pisze:
[...]

Mógłbyś powiedzieć jak się pożegnasz z głównym twórcą  potęgi Lecha - Smudą??

Data: 2009-05-24 17:51:17
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Mógłbyś powiedzieć jak się pożegnasz z głównym twórcą  potęgi Lecha

ROTFL !!!

- Smudą??

Ja jakbym był na meczu, wziąłbym białą chusteczkę.

Data: 2009-05-26 15:19:45
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Ale czy miałbyś rację?  Twoje jakieś osobiste animozje względem Smudy nijak  się mają do jego pracy w Kolejorzu..

Data: 2009-05-26 15:49:41
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Ja jakbym był na meczu, wziąłbym białą chusteczkę.

Ale czy miałbyś rację?

Oczywiście.
Nie daje perspektyw.
Co mógł zdobyć już zdobył, dalej może być tylko gorzej.

Z Lechem w takim składzie walczyć (nieudanie) o majstra mogłaby babcia agenta Stilica - tu się z nim zgadzam.

 Twoje jakieś osobiste animozje względem Smudy

Bzdura.
Była czas że go broniłem jak niepodległości, dostał szansę ode mnie szansę (pół roku na poskładanie zespołu do kupy), ale ją koncertowo zmarnował.
W grudniu dostał dzięki dobre grze w pucharach drugą - efekt ten sam.
Zarząd był bardziej cierpliwy, dał mu trzy lata na osiągnięcie celu - efektów również brak.
Na co tu liczyć?

nijak  się mają do jego pracy w Kolejorzu..

Jego pracę w Lechu dokumentują wyniki.
A konkretniej ich ilość.
Jak na trzy lata pracy tak ze trzy razy za mała i ze trzy razy za małe jakościowo.

Data: 2009-05-26 15:57:49
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:

Z Lechem w takim składzie walczyć (nieudanie) o majstra mogłaby babcia agenta Stilica - tu się z nim zgadzam.

A moze ten sklad nie taki mocny :)

Data: 2009-05-26 16:03:43
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvgshn$a6n$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Z Lechem w takim składzie walczyć (nieudanie) o majstra mogłaby babcia agenta Stilica - tu się z nim zgadzam.

A moze ten sklad nie taki mocny :)

Dla Smudy pewnie nie, on by musiał mieć skład przewyższający konkurentów o kilka długości, a i wtedy mógłby nawalić.
Dlatego potrzeba nam trenera, który jednak da sobie radę z tym co ma.

Data: 2009-05-26 17:34:14
Autor: maciej
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino napisał:

Dla Smudy pewnie nie, on by musiał mieć skład przewyższający konkurentów o kilka długości, a i wtedy mógłby nawalić.

Taaa, szczególnie w pucharach to widać (i w przyszlości i obecnie).

Dlatego potrzeba nam trenera, który jednak da sobie radę z tym co ma.

Szykuje się niezła komedia na grupie w przyszłym sezonie, bo szanse na zwolnienie Smudy chyba są duże. Trzymam kciuki za zatrudnieniem Kasperczaka, tylko, żeby mu jeszcze pozwolili samemu transfery robić :P

Data: 2009-05-26 18:01:07
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
maciej pisze:

Szykuje się niezła komedia na grupie w przyszłym sezonie, bo szanse na zwolnienie Smudy chyba są duże. Trzymam kciuki za zatrudnieniem Kasperczaka, tylko, żeby mu jeszcze pozwolili samemu transfery robić :P

Juz w Zabrzu sam robil :) chyba ze liczysz na to samo :D

Data: 2009-05-26 19:32:50
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvh2o8$dmd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Dla Smudy pewnie nie, on by musiał mieć skład przewyższający konkurentów o kilka długości, a i wtedy mógłby nawalić.

Taaa, szczególnie w pucharach to widać (i w przyszlości i obecnie).

Widzisz w przyszłości?
No to się nie dziwię, że te kosmiczne objawienia nam tu prezentujesz.

[...]

Zawsze wiedziałem, że źle życzysz Lechowi.
Ja osobiście jestem już z Kasperczaka wyleczony.
Z Michniewicza w dużym stopniu też zresztą.

Data: 2009-05-26 19:51:56
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino napisał:

[...]

A więc kto? Stawowy? Zieliński?

Data: 2009-05-26 20:11:23
Autor: maciej
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino napisał:

Taaa, szczególnie w pucharach to widać (i w przyszlości i obecnie).

Widzisz w przyszłości?

Taki cwaniak i z kontekstu nie domyśla się, że jedna literka się przekręciła?

Zawsze wiedziałem, że źle życzysz Lechowi.

W dupie mam Lecha.
WIsłę, Legię i całą ligę podobnie.

Ja osobiście jestem już z Kasperczaka wyleczony.
Z Michniewicza w dużym stopniu też zresztą.

Wiedziałem. Tylko ty byś potrafił :D:D:D

Data: 2009-05-26 21:01:47
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gvhbhg$4bk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Taaa, szczególnie w pucharach to widać (i w przyszlości i obecnie).

Widzisz w przyszłości?

Taki cwaniak i z kontekstu nie domyśla się, że jedna literka się przekręciła?

Jak chodzi o przeszłość to bierzmy Piechniczka.
Sukcesy miał większe/

Zawsze wiedziałem, że źle życzysz Lechowi.

W dupie mam Lecha.
WIsłę, Legię i całą ligę podobnie.

To po cholerę tu piszesz te bzdury?

Ja osobiście jestem już z Kasperczaka wyleczony.
Z Michniewicza w dużym stopniu też zresztą.

Wiedziałem. Tylko ty byś potrafił :D:D:D

Gorszy od babci agenta Stilica się nie czuję w każdym razie.

Data: 2009-05-26 21:34:26
Autor: maciej
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino napisał:

To po cholerę tu piszesz te bzdury?

Na usenecie z przyzwyczajenia, mecze oglądam z zawodu.

Gorszy od babci agenta Stilica się nie czuję w każdym razie.

No wiem, najbardziej utytułowanego trenera w tej lidze tylko wyśmiewasz, więc nie ma szans na to, by ktokolwiek mógł się znać lepiej niż ty.

Data: 2009-05-26 23:44:23
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:

Gorszy od babci agenta Stilica się nie czuję w każdym razie.

No wiem, najbardziej utytułowanego trenera w tej lidze tylko wyśmiewasz,

Nie - krytykuję.
Moje prawo jak daje ciała.

Data: 2009-05-26 20:32:46
Autor: Andy
Normalnie na zawal zejde.
"maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> wrote in message
Szykuje się niezła komedia na grupie w przyszłym sezonie, bo szanse na zwolnienie Smudy chyba są duże. Trzymam kciuki za zatrudnieniem Kasperczaka, tylko, żeby mu jeszcze pozwolili samemu transfery robić :P

Zasadniczo Smudy juz w Lechu nie ma. To znaczy cialem jeszcze do soboty
jest, ale duchem juz go nie ma.

A jego nastepce zapewne poznamy dosc predko, osobiscie stawiam ze bedzie to
trener, ktory jest obecnie bezrobotny :).

Data: 2009-05-26 20:42:12
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Andy pisze:
[...]

No to kibole Kolejorza powinni ogłosić żałobę..

A jego nastepce zapewne poznamy dosc predko, osobiscie stawiam ze bedzie to
trener, ktory jest obecnie bezrobotny :).

Stawowy?

Data: 2009-05-26 20:51:57
Autor: Andy
Normalnie na zawal zejde.
"jadrys" <che@yahoo.com> wrote in message news:gvhd5o$7np$2news.task.gda.pl...
Zasadniczo Smudy juz w Lechu nie ma. To znaczy cialem jeszcze do soboty
jest, ale duchem juz go nie ma.

No to kibole Kolejorza powinni ogłosić żałobę..

Moglbys rozwinac mysl?

Data: 2009-06-01 11:06:04
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Andy pisze:
[...]

Czeka nas przeciętność i szarzyzna.. Typowe ciułanie punktów, gra bez polotu (prz. mecz w Rotterdamie), przynajmniej ja takiej piłki nie chcę oglądać..

Data: 2009-06-01 11:08:21
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Czeka nas przeciętność i szarzyzna.. Typowe ciułanie punktów, gra bez polotu (prz. mecz w Rotterdamie), przynajmniej ja takiej piłki nie chcę oglądać..

A ja wolę brak Smudowego polotu (czytaj brak braku taktyki i granie na "hurrraaaa rusza husaria"), za to wreszcie jakieś wyniki.
Najlepiej oczywiście żeby dało się to połączyć, choć akurat w przypadku Zielińskiego raczej bym na to nie liczył za bardzo.

Data: 2009-06-01 12:18:46
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

I tym się właśnie najbardziej różnimy. Ja zdecydowanie wolę oglądać w której są emocje.. Meczem Lecha w Rotterdamie byłem wręcz zdegustowany..

Data: 2009-06-01 12:29:33
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

To nie jest kwestia co się woli, bez sensu porównania.
To jest kwestia tego że Tobie emocje wystarczają, a większości z nas jednak JUŻ nie.
I OBOK emocji chcemy wyników liczonych w punktach, miejscach i trofeach.

Data: 2009-06-02 20:24:20
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Też bym tak chciał i emocje i wyniki.. Jednak gdybym miał wybierać -  to bym poszedł na mecz ten z CSKA a nie ten z Rotterdamem..

Data: 2009-06-02 20:55:08
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Tylko priorytety Ci się chrzanią.
To pierwsze już miałeś przez 3 lata - teraz czas na to drugie, żeby było sprawiedliwie. ;-)

Data: 2009-06-01 11:30:15
Autor: Andy
Normalnie na zawal zejde.
"jadrys" <che@yahoo.com> wrote in message news:h005lq$h09$1news.task.gda.pl...
[...]

Jestes raczej w mniejszosci z taka ocena pracy Smudy. Ale coz, zobaczymy za rok-dwa, czy zmiana trenera wyszla na plus czy nie. Oglaszac zalobe teraz byloby kompletnym nonsensem.

Data: 2009-06-01 12:15:28
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Andy pisze:
[...]

Tu się zgodzę, tym bardziej że nie trafiło nam się najgorzej. Wydaje się że Zieliński jednak na piłce się trochę zna..

Data: 2009-05-26 21:02:44
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvhd5o$7np$2news.task.gda.pl...
Andy pisze:
[...]

Zaraz idę pifko otwierać z radości.

Data: 2009-06-01 11:08:01
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Andy pisze:
[...]

Zobaczymy czy Twoja radość będzie trwała jeszcze po sezonie.. :-P

Data: 2009-05-26 21:02:25
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gvhd7i$qf9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Miód na serce moje lejesz.

A jego nastepce zapewne poznamy dosc predko, osobiscie stawiam ze bedzie to
trener, ktory jest obecnie bezrobotny :).

Znaczy Zieliński?

Data: 2009-05-26 21:23:17
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:

Znaczy Zieliński?

Świetnie poinformowany redaktor GW stwierdził, że na 90% będzie to Globisz :)))

pzdrw
tees

Data: 2009-05-26 22:08:15
Autor: AJK
Normalnie na zawal zejde.
26-05-2009  o godz. 21:23 tees napisał:

Znaczy Zieliński?

Świetnie poinformowany redaktor GW stwierdził, że na 90% będzie to Globisz :)))

O, przepraszam! Globisz nie jest bezrobotny - ostatnio zapowiadał
przystanki w tramwaju nr 50 :-)

--
AJK

Data: 2009-05-26 22:07:22
Autor: AJK
Normalnie na zawal zejde.
26-05-2009  o godz. 20:32 Andy napisał:

[...]

Stefan Majewski! Bliziutko biało-niebieskich! Majewski Steeeefan! Najlepszy trener dla Lecha! ;-))

--
AJK (...i dziś zagramy szesnastoma obrońcami!)

Data: 2009-05-26 22:11:40
Autor: Andy
Normalnie na zawal zejde.
"AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> wrote in message news:14ppimnokhdoj$.dlgajk.cija...
Bliziutko biało-niebieskich!

Czyli kogo? :)
Bo np. Lech ma barwy odwrotne.

Data: 2009-05-26 22:15:04
Autor: AJK
Normalnie na zawal zejde.
26-05-2009  o godz. 22:11 Andy napisał:

Bliziutko biało-niebieskich!

Czyli kogo? :)
Bo np. Lech ma barwy odwrotne.

Czasem trzeba się poświęcić dla rymu.
A czasem trzeba poświęcić innych :-)

--
AJK

Data: 2009-05-26 19:49:14
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Z babcią Stilica to może tak ale nie z większością trenerów z naszego polskiego podwórka..

[...]

A dlaczego po zdobyciu PP nie spłynęła z twojej strony  żadna kolejna fala łaski?

Zarząd był bardziej cierpliwy, dał mu trzy lata na osiągnięcie celu - efektów również brak.
Na co tu liczyć?
Na prawdziwe wzmocnienie drużyny. Wtedy dopiero Franz pokaże co potrafi.

nijak  się mają do jego pracy w Kolejorzu..

Jego pracę w Lechu dokumentują wyniki.
A konkretniej ich ilość.
Jak na trzy lata pracy tak ze trzy razy za mała i ze trzy razy za małe jakościowo.
A to że zbudował silną drużynę to się nie liczy?

Data: 2009-05-26 21:00:22
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Eeee tam, nawet w ogóle bez trenera w lidze wypadliby nie gorzej.

A dlaczego po zdobyciu PP nie spłynęła z twojej strony  żadna kolejna fala łaski?

Bo ileż można?
PP miał być w tym przypadku deserem.
Zadowoliłbyś się lodami, bez obiadu?

Ale  uznaję to za sukces, więc ma plusa że w końcu COŚ zdobył.

Zarząd był bardziej cierpliwy, dał mu trzy lata na osiągnięcie celu - efektów również brak.
Na co tu liczyć?
Na prawdziwe wzmocnienie drużyny. Wtedy dopiero Franz pokaże co potrafi.

Jasne.
To ja wolę jedno z drugim, zarówno wzmocnienie drużyny, jak i sztabu trenerskiego.
To drugie będzie dodatkowo tańsze zapewne (o ile nie wezmą Kasperczaka).

Jego pracę w Lechu dokumentują wyniki.
A konkretniej ich ilość.
Jak na trzy lata pracy tak ze trzy razy za mała i ze trzy razy za małe jakościowo.
A to że zbudował silną drużynę to się nie liczy?

G.... zbudował a nie silną drużynę.
Raczej nie wszystko na szczęście dał radę zepsuć.
Taką to on miał (tyle że w dwóch połówkach) trzy lata temu, więc zbudowanie jej to sukces, ale jako zadanie półroczne.

Data: 2009-06-01 11:25:28
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Bez trenera -  tak, ale nie bez Smudy..

A dlaczego po zdobyciu PP nie spłynęła z twojej strony  żadna kolejna fala łaski?

Bo ileż można?
PP miał być w tym przypadku deserem.
Zadowoliłbyś się lodami, bez obiadu?

Ja bym się nie zadowolił, ale co do osiągnięć Kolejorza w tym sezonie to - tak, jestem zadowolony.. Pewnie że można by więcej osiągnąć, łącznie z wygraniem ligi mistrzów..  Ale bądźmy realistami..

Ale  uznaję to za sukces, więc ma plusa że w końcu COŚ zdobył.

Dobre i to.. ;-)

[...]

Wymiana sztabu trenerskiego jest błędem - Lech tylko może na tym stracić.

[...]

Trochę inaczej widzę sukces drużyny. Czy dla Ciebie naprawdę tak się liczy jakieś wymęczone MP? Po siermiężnym ciułaniu punktów?  To Twoim zdaniem jest sukces? Gdyby na tym polegała piłka kopana, to ja bym dał sobie spokój z jej oglądaniem..

Data: 2009-06-01 11:32:12
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Większy niż kompromitujące przegranie tytułu - takie jak w tym roku.

Data: 2009-06-01 12:22:01
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Nie widzę w tym nic kompromitującego. Taki jest sport, muszą być przegrani..

Data: 2009-06-01 12:30:20
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Ty wielu rzeczy nie widzisz, ale to nie mój problem, sam sobie musisz z nim poradzić.
Tak to jest z zaślepieniem.

Data: 2009-06-02 20:27:32
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

To Ty jesteś zaślepiony żądzą sukcesu za wszelką cenę.

Data: 2009-06-02 20:55:43
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h03qu9$8gl$3news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Przepraszam najmocniej, że nie wystarczy mi bycie zakompleksionym średniakiem.

Data: 2009-06-04 18:09:53
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Wystarczyłoby Ci być realistą.. Pobrzękiwanie szabelką nic nie daje.

Data: 2009-06-04 18:46:31
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

To Ty jesteś zaślepiony żądzą sukcesu

Przepraszam najmocniej, że nie wystarczy mi bycie zakompleksionym średniakiem.

Wystarczyłoby Ci być realistą..

No właśnie jestem.
A nie zaślepionym smudowym fanatykiem.

Data: 2009-06-05 10:20:35
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Nie jestem jego fanem - po prostu rzeczowo oceniam jego pracę. Gdyby Kolejorz spadł z ligi, albo grał siermiężną piłkę to nie zostawiłbym na nim suchej nitki..

Data: 2009-06-04 10:03:57
Autor: Włodziu
Normalnie na zawal zejde.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h00ajv$j2i$1news.onet.pl...

Tak to jest z zaślepieniem.

Przemyśl czasami swoje własne słowa.

Data: 2009-06-01 11:46:24
Autor: Mark
Normalnie na zawal zejde.
Dnia Mon, 01 Jun 2009 11:25:28 +0200, jadrys napisał(a):

Ja bym się nie zadowolił, ale co do osiągnięć Kolejorza w tym sezonie to - tak, jestem zadowolony.. Pewnie że można by więcej osiągnąć, łącznie z wygraniem ligi mistrzów..  Ale bądźmy realistami..

No wlasnie - badz realista.
Lech mial MP juz na widelcu i frajersko go stracil. Tak, frajersko, bo mial
nad Wisla przewage spora, i pomimo iz Wisla udanie gonila - to przeciez nie
wygrywalismy kazdego meczu, prawda? Wiec, gdyby nawet Wisla nie wiem jak sie
mocno spiela - to przy tej stracie nic by to nie dalo gdyby Lech sie tez
wystarczajaco spial.

--
Mark

Data: 2009-06-01 12:25:57
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:
[...]

Jestem realistą, po prostu Wisła w końcówce była lepsza i tyle..  Co tu wymyślać że coś można było a czegoś nie.

Data: 2009-06-01 12:31:23
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h00abh$t57$1news.task.gda.pl...
Mark pisze:

[...]

Dokładnie tak.

Jestem realistą, po prostu Wisła w końcówce była lepsza i tyle..

Akurat to Lech był słabszy, nie tylko od Wisły zresztą i tu tkwi problem.

Data: 2009-06-02 20:32:41
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:

[...]

Tak, był słabszy w końcówce. A problemem  dla Lecha była m.in. długa ławka równorzędnych zawodników..

Data: 2009-06-02 20:56:42
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Problemem Lecha był Smuda, który nie był w stanie wyzwolić się ze swojego uporu (nazywanego często konserwatyzmem) i spróbować tych zawodników z ławki.

Data: 2009-06-04 18:12:28
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

To tak łatwo mówić, trener z takim stażem chyba wie jakich zawodników ma do dyspozycji.

Data: 2009-06-04 18:47:18
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

No właśnie problem w tym że nie bardzo.
Co jasno udowodniły WSZYSTKIE zastępstwa z konieczności w rundzie wiosennej.

Data: 2009-06-04 16:55:46
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.
> [...]

No właśnie problem w tym że nie bardzo.
Co jasno udowodniły WSZYSTKIE zastępstwa z konieczności w rundzie

Sprecyzuj bo nie bardzo rozumiem. Ci zastępcy okazali się dobrzy czy słabi?

Data: 2009-06-05 00:04:00
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

wiosennej.

Sprecyzuj bo nie bardzo rozumiem. Ci zastępcy okazali się dobrzy czy słabi?

Lepsi od tych których zastępowali.
Wyraźnie lepsi.

Data: 2009-06-04 22:18:58
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.
> [...]

> wiosennej.
>>
> Sprecyzuj bo nie bardzo rozumiem. Ci zastępcy okazali się dobrzy czy > słabi?

Dzięki za wyjaśnienie. To teraz wytłumacz nam może, jakim cudem ci wyraźnie lepsi zastępcy przegrali wiosną Lechowi tytuł?
Bo przcież Lech z zawodnikami, którzy zostali (z różnych przyczyn) zastąpieni, jesienią wydawał się nie do ogrania przez nikogo w naszym pięknym kraju. Wyraźnie lepsi grali wyraźnie gorzej?

Data: 2009-06-05 00:23:44
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h09h8i$fpb$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dzięki za wyjaśnienie. To teraz wytłumacz nam może, jakim cudem ci wyraźnie
lepsi zastępcy przegrali wiosną Lechowi tytuł?

Nie oni przegrali.
Przegrał go Smuda, który nie wymienił innych bez formy, bez chęci, bez przydatności dla drużyny.

Bo przcież Lech z zawodnikami, którzy zostali (z różnych przyczyn)
zastąpieni, jesienią wydawał się nie do ogrania przez nikogo w naszym pięknym
kraju.
Wyraźnie lepsi grali wyraźnie gorzej?

Było ich za mało, to raz, mówiłem że byli lepsi WIOSNĄ od tych których zastępowali, a nie od tych samych ludzi w formie z jesieni.
Czujesz tą zasadniczą różnicę?

Np. Wojtkowiak z wiosny i z jesieni to zupełnie inni gracze.

Data: 2009-06-04 23:40:52
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.
> [...]

Nie oni przegrali.
Przegrał go Smuda, który nie wymienił innych bez formy, bez chęci, bez przydatności dla drużyny.

Skąd pewność, że gdyby wymienił jeszcze paru z podst. jedenastki skończyło by się wyżej niż 3-m miejscem? Dopuszczasz taką ewentualność, że mogło być jeszcze gorzej? Jak, przywoływanego przez Ciebie Wojtkowiaka, zastąpił, podobno dużo lepszy od niego wiosną Kikut, mieliśmy się okazję przekonać w rew. z Udine. Osobiście wolałbym żeby to ten pierszy grał do końca, jakaś iskierka nadziei zawsze by była. To tylko jeden z przykładów, takich lepszych-gorszych w lidze jeszcze paru by się znalazło. Ty uważasz, że wnieśli same pozytywy, a inni będą tak samo uprawnieni sądzić coś odwrotnego lub po prostu niecałkowicie zgadzać się z tym. Po prostu to teoretyczne dywagacje bo i zastępowani i zastępcy jednocześnie na boisku nie występowali żeby ich bezpośrednio porówanć.

> [...]

Było ich za mało, to raz, mówiłem że byli lepsi WIOSNĄ od tych których zastępowali, a nie od tych samych ludzi w formie z jesieni.

Oczywiście, że czuję różnicę. To jest oczywiste, że Bolt bez formy może przegrać z Jędrusińskim w formie. Tylko tutaj jest rola trenera żeby go nie dopuścił do takiego pojedynku. A wszystko co tutaj i powyżej odnoszę wyłącznie do pierwszego cytowanego w poście zdania "To tak łatwo mówić, trener z takim stażem chyba wie jakich zawodników...". Bo chyba w swojej bezkompromisowej krytyce Smudy nie posuniesz się do tego żeby stwierdzić że "grał" przeciwko sobie i Lechowi?

Data: 2009-06-05 01:53:20
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h09m24$2js$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przydatności dla drużyny.

Skąd pewność, że gdyby wymienił jeszcze paru z podst. jedenastki skończyło by

Pewności nie ma.
Ale szansa że coś się zmieni była i to duża.

[...]

Oraz później w lidze.
W Udine dał ciała, ale to był jego pierwszy mecz o stawkę po półrocznej kontuzji.
W takich sytuacjach błędy, nawet tak katastrofalne, trzeba wliczyć w koszty.
Ale w lidze był wyraźnie lepszy niż Wojtkowiak, który wiosną był całkowicie bezbarwny.

Osobiście wolałbym żeby to ten pierszy grał do końca, jakaś
iskierka nadziei zawsze by była.

Na co?
Że Wojtkowiak akcję zrobi?
Chyba niedokładnie przyglądałeś się jego grze.
Po wejściu do gry Kikuta zaczął grać i Peszko.

Ty uważasz, że wnieśli same pozytywy

Same nie.
Kikut w obronie gubi się częściej niż Wojtkowiak.
Ale to nie błędy w obronie zdecydowały o końcowym rezultacie, więc nie stanowiło to problemu.
W ofensywie jest wielokrotnie bardziej pożyteczny.

[...]

I dokładnie o tym mówię.
Smuda miał z tym poważny kłopot.

[...]

Nie - po prostu jest konserwatywny i nie lubi (nie umie) zmieniać składu.
Zwłaszcza takiego który mu coś ugrał.
Więc wolał zarzynać tych, którzy jesienią grali, a wiosną już nie, w nadziei że nagle cudownie odpalą.
Nie odpalili do końca.
Może poza Murawskim, ale to okazało się zbyt mało.

Data: 2009-06-05 14:17:43
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.

> Skąd pewność, że gdyby wymienił jeszcze paru z podst. jedenastki
skończyło
> by
> się wyżej niż 3-m miejscem?

Pewności nie ma.

No i tutaj właśnie jest cały problem. Wydaje się, że masz problem w zauważeniu wcale nie tak bardzo subtelnej różnicy pomiędzy 'może' i 'musi'.
To, że mogło się coś zmienić na lepsze nie jest tożsame z Twoim chciejstwem, że musiało.
Ale szansa że coś się zmieni była i to duża.

Tak jest. Z tym że działa to w dwie strony, z porównywalnym prawdopodobieństwem mogło na lepsze jak i na gorsze.
Ale jak już pisałem, nie sposób wyjść poza teoretyzowanie, ponieważ było niemożliwe by zastępcy i zastępowani mogli grać rónocześnie by bezdyskusyjnie stwierdzić który jest w danym momencie lepszy.

Data: 2009-06-05 16:23:42
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

I nie jest tożsame z Twoim, że nie mogło.
Trzeba było spróbować - to właśnie brak takiej próby obciąża Smudę.

Ale szansa że coś się zmieni była i to duża.

Tak jest. Z tym że działa to w dwie strony, z porównywalnym
prawdopodobieństwem mogło na lepsze jak i na gorsze.

Chyba tylko Ty i Tobie podobni w coś takiego możecie wierzyć.

Data: 2009-06-05 15:05:46
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.
> [...]

> prawdopodobieństwem mogło na lepsze jak i na gorsze.

Chyba tylko Ty i Tobie podobni w coś takiego możecie wierzyć.

Ach, znaczy to, że nie dopuszczasz ewentualności zmian na gorsze?
Po prostu WIESZ, że zmiany MUSIAŁY dać lepszy efekt.
Prorok jakiś czy cóś?
A jak u kolegów z sali obok, Napoleona i Einsteina, też wszystko w porządku?

Data: 2009-06-05 19:52:20
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.

> [...]

Chyba tylko Ty i Tobie podobni w coś takiego możecie wierzyć.

Ach, znaczy to, że nie dopuszczasz ewentualności zmian na gorsze?

Tak, możliwości że można było z taką ekipą jaką ma Lech zagrać na wiosnę jeszcze gorzej, nie dopuszczam.
Mam za sobą fakty - zobacz wyniki od marca w meczach w których Stilic nie wychodził w pierwszej jedenastce i tych w których wychodził.

Po prostu WIESZ, że zmiany MUSIAŁY dać lepszy efekt.

Lepszy niekoniecznie.
Gorszego - nie ma szans.

Data: 2009-06-05 18:36:53
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.

> Po prostu WIESZ, że zmiany MUSIAŁY dać lepszy efekt.

Lepszy niekoniecznie.
Gorszego - nie ma szans.
Oczywiście, oczywiście, przecież Ty to __wiesz__.
Mojżesza też pewnie nie lubisz bo podpalał krzaki na pustyni a potem chodził i rozpowiadał, że to Twoja sprawka.

Data: 2009-06-05 20:51:55
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Marek W." <marekwyso@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0bok5$ku6$1inews.gazeta.pl...

> Po prostu WIESZ, że zmiany MUSIAŁY dać lepszy efekt.

Lepszy niekoniecznie.
Gorszego - nie ma szans.

Oczywiście, oczywiście, przecież Ty to __wiesz__.

Ano widzisz, tak się składa że moje przewidywania i obserwacje sprawdzają się na tyle często, że wolę polegać na nich niż np. na opinii Smudy na jakiś temat, trafiam zdecydowanie częściej.
A jak widzę w Kolejorz Gol, że zarząd Lecha ma do Smudy DOKŁADNIE TE SAME pretensje co ja, to tym bardziej upewniam się co do ich słuszności.

Data: 2009-06-05 19:13:32
Autor: Marek W.
Normalnie na zawal zejde.
> [...]

A jak widzę w Kolejorz Gol, że zarząd Lecha ma do Smudy DOKŁADNIE TE SAME pretensje co ja, to tym bardziej upewniam się co do ich słuszności.
Acha, znaczy zmieniłeś źródło prawd objawionych i biblia już nie obowiązuje tylko Kolejorz Gol. Musisz to bardziej nagłośnić bo jeszcze niewielu ludzi o tym wie.

Data: 2009-06-05 22:28:13
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Nigdy nie obowiązywała.
Stek bzdur dla przygłupów potrzebujących czegoś co im  rozum zastąpi.
Podobnie jest z wiarą w Smudę jak widzę.
Jak coś powie to jest dogmat i każdy kto twierdzi inaczej musi się mylić.

Data: 2009-06-06 14:43:26
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
[...]

Acha,

Cytuję:
"Jak zdradził prezes Kadziński, taką ocenę ma jeszcze przed końcem kontraktu (30 czerwca) złożyć Smuda. Sam prezes analizował: - Jeśli się nie wygrywa u siebie, to się nie zostaje mistrzem Polski - mówił i wyjaśnił, dlaczego zarząd Lecha zdecydował się rozstać ze Smudą: - Wiele razem przeżyliśmy, były fajne chwile, ale też trzeba twardo ocenić, że to były trzy lata niewykorzystanych szans. Graliśmy w pucharach, mamy Puchar Polski, ale uciekła nam najważniejsza statuetka. Dokonaliśmy zmian, by tej powtarzalności, przegrywania w końcówkach sezonów już nie było."

Brzmi znajomo?
Pamiętaj, ja to przewidziałem co do joty, pół roku temu.

Data: 2009-06-05 21:08:51
Autor: TheBest
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
> [...]

Ano widzisz, tak się składa że moje przewidywania i obserwacje sprawdzają się na tyle często, że wolę polegać na nich niż np. na opinii Smudy na jakiś temat, trafiam zdecydowanie częściej.
Nie myslales zeby wejsc w ten zawod? Skoro tak zawsze wszystko wiesz lepiej niz niezly w sumie trener ;)

Data: 2009-06-05 22:26:23
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nie, bo nie narzekam na swój.
Obserwowanie piłki to tylko hobby.

Data: 2009-06-05 10:24:59
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Akurat w tym przypadku przyznam Ci rację. Przykładem chociażby Miencański (?) , okazało się że facet jednak umie zdobywać bramki.

Data: 2009-06-01 12:38:47
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Jestem realistą, po prostu Wisła w końcówce była lepsza i tyle..

Leo również jest innego zdania:

"- Z całym szacunkiem dla Wisły, ale to nie ona zdobyła tytuł, tylko Kolejorz go przegrał - mówi na łamach "Przeglądu Sportowego" selekcjoner reprezentacji Leo Beenhakker."

http://www.tvn24.pl/12694,1603072,0,1,leo-to-nie-wisla-zdobyla-tytul,wiadomosc.html

Data: 2009-06-01 17:09:14
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:

"- Z całym szacunkiem dla Wisły, ale to nie ona zdobyła tytuł, tylko Kolejorz go przegrał - mówi na łamach "Przeglądu Sportowego" selekcjoner reprezentacji Leo Beenhakker."

Bzdurne gadanie Leo. Równie dobrze można powiedzieć, że w pierwszej części sezonu to nie Lech był lepszy i wskoczył na czub tabeli, tylko Wisła na własne życzenie stamtąd spadała (a przez pierwsze kolejki prowadziła) z każdym meczem ;)

To czym się różni jedno spadanie od drugiego?

pzdrw
tees

Data: 2009-06-01 17:11:03
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
tees pisze:

To czym się różni jedno spadanie od drugiego?

Moze tym ze "tamte" mecze Leo ogladal "tych" juz nie.

Data: 2009-06-01 17:15:15
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
tees pisze:

To czym się różni jedno spadanie od drugiego?

Przy czym nie ukrywam, że w pewnym momencie graliście przez czas jakiś na poziomie niedostępnym dla żądnej z polskich drużyn wtedy. Tyle, że trwało to zdecydowanie zbyt krótko żeby zdobyć mistrza - a jak wiadomo 3 punkty z nami są ostatecznie tyle samo warte co 3 punkty z Arką czy ŁKS.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-02 20:34:37
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

No pewnie, ale czy to wina Smudy?

Data: 2009-06-02 20:57:14
Autor: Cavallino
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h03rbi$a1h$2news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Głównie jego, choć zawodnicy rzecz jasna też bez winy nie są.
Ale to nie oni wybierają skład.

Data: 2009-06-04 18:15:06
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

No tak, ale drużyna piłkarska to nie piekarnia żeby można było przebierać jak w bułkach.

Data: 2009-06-05 10:31:45
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
Cavallino pisze:
[...]

Masz kadrę kilkunastu zawodników i z tego wybierasz najlepszych.. Nie ma jakiegoś wielkiego pola manewru.

Data: 2009-06-01 13:48:26
Autor: TheBest
Normalnie na zawal zejde.
jadrys pisze:

Pewnie że można by więcej osiągnąć, łącznie z wygraniem ligi mistrzów..  Ale bądźmy realistami..

to podaj ten przepis na wygranie ligi mistrzow bez gry w niej

Data: 2009-06-02 20:37:52
Autor: jadrys
Normalnie na zawal zejde.
TheBest pisze:
jadrys pisze:

Pewnie że można by więcej osiągnąć, łącznie z wygraniem ligi mistrzów..  Ale bądźmy realistami..

to podaj ten przepis na wygranie ligi mistrzow bez gry w niej

No zagalopowałem się trochę. :-D

Data: 2009-05-23 21:45:13
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Przemek Budzyński pisze:

ciekawe, na ile oceniają gracze Lecha. Bo osobiście spodziewam się podkładki
pod Cracovię.

Myślisz, że będą woleli być na trzecim niż v-ce? Nie sądzę, żeby się litowali. Pewnie premie mają większe za każde wyższe miejsce, a z C+ też pewnie wyższa gaża, więc zarządowi mogłoby się nie spodobać (wizerunkowo także).

pzdrw
tees

Data: 2009-05-23 22:53:26
Autor: castrol
Normalnie na zawal zejde.
tees pisze:

[...]

Poza tym nikt nie odpusci meczu wiedzac, ze szansa na mistrza caly czas jest. Pamietajmy, ze mecze rozpoczynaja sie o tej samej porze i wszystko jest jeszcze mozliwe :)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-23 22:56:56
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
castrol pisze:

Poza tym nikt nie odpusci meczu wiedzac, ze szansa na mistrza caly czas jest. Pamietajmy, ze mecze rozpoczynaja sie o tej samej porze i wszystko jest jeszcze mozliwe :)

Oczywiście - to jasne. Tym bardziej, że ja Tarasiewiczowi nie ufam po tym jak go Wisła przekręciła w latach 80-tych. Sytuacja identyczna jak teraz - tylko Śląsk i Wisła zamieniły się miejscami...

pzdrw
tees

Data: 2009-05-23 23:04:22
Autor: castrol
Normalnie na zawal zejde.
tees pisze:

Oczywiście - to jasne. Tym bardziej, że ja Tarasiewiczowi nie ufam po tym jak go Wisła przekręciła w latach 80-tych. Sytuacja identyczna jak teraz - tylko Śląsk i Wisła zamieniły się miejscami...

I jeszcze jeden aspekt. Nawet jesli bedzie pozamiatane, tzn Wisla bedzie wygrywac ze Slaskiem, a gra u siebie i bedzie chciala przypieczetowac zwyciestwo, to i Lech tez bedzie grac u siebie i bedzie na pewno chcial sie godnie zaprezentowac i podziekowac publicznosci. Nie wierze, ze odpuszcza mecz Cracovii w imie jakiejs wyimaginowanej zgody.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-23 21:22:02
Autor: gasper
Normalnie na zawal zejde.
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:gv9ho0$gps$1news.onet.pl...
[...]

a z Cracovia Lechowi nie bedzie latwo

Data: 2009-05-24 09:53:29
Autor: eManitou
Normalnie na zawal zejde.

Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:2p3m4k49jj7y$.dlgsmok.wot...

No co za kolejka.

Kupic sie nie da wiec trzeba zapier.... ot cala tajemnica. Malym minusem jest jakby nizszy poziom - przeciwnik nie kladzie sie na ziemi wiec o ladne akcje trudniej.

Data: 2009-05-24 17:32:39
Autor: AJK
Normalnie na zawal zejde.
23-05-2009  o godz. 18:43 Mark napisał: