Normalnie na zawal zejde.

Data: 2009-05-23 18:56:36
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:
No co za kolejka.

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

pzdrw
tees

Data: 2009-05-23 19:02:52
Autor: Mark
Normalnie na zawal zejde.
Dnia Sat, 23 May 2009 18:56:36 +0200, tees napisał(a):

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

Noo.. a to co zrobil Pawelek to ja pier..
Kiks Boruca przy tym to pikus.

--
Mark

Data: 2009-05-23 19:24:30
Autor: bodyn
Normalnie na zawal zejde.
Mark pisze:
Dnia Sat, 23 May 2009 18:56:36 +0200, tees napisał(a):

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....

Noo.. a to co zrobil Pawelek to ja pier..
Kiks Boruca przy tym to pikus.

Najlepsza kolejka ostatnich lat:)

Data: 2009-05-23 20:32:20
Autor: Koriat
Normalnie na zawal zejde.
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gv99s4$tvo$1news.onet.pl...
Mark pisze:
No co za kolejka.

Masakra .... co za mecz.... Napisze wiecej jak mi cisnienie spadnie ....
Sie dzialo... Juz stracilem nadzieje. A w pewnym momencie zorientowalem sie, ze nawet mimo przegranej jez.pozostale mecze skonczylyby sie tak jak byly to i tak Wisla jest pierwsza i wystarczy jej wygrac ze Slaskiem.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-23 20:36:23
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
Koriat pisze:

Sie dzialo... Juz stracilem nadzieje. A w pewnym momencie zorientowalem sie, ze nawet mimo przegranej jez.pozostale mecze skonczylyby sie tak jak byly to i tak Wisla jest pierwsza i wystarczy jej wygrac ze Slaskiem.

Szkoda, że Wiślacy o tym nie wiedzieli a tak Lechia w 2 lidze...
Pilkarskie święto w Gdańsku, mecz przyjaźni i gwóźdź do trumny Lechii milowym krokiem do mistrzostwa Wisły.

Data: 2009-05-23 21:47:12
Autor: Koriat
Normalnie na zawal zejde.
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv9fn9$m9a$1inews.gazeta.pl...
Koriat pisze:

[...]

No cóż. Czy to nie Ty pisałeś, że wystarczyło zdobyć jakiekolwiek punkty w różnych meczach typu Polonia Bytom, etc. ? A zresztą, wciąż Lechia ma realną szansę na utrzymanie się w lidze wygrywając z Piastem. Wychodząc na ten mecz zmotywowana na maksa, przy przeciwniku, który już jest mentalnie na grilu powinno się udać. A wtedy w najgorszym razie będą baraże.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-05-24 01:25:37
Autor: Mane
Normalnie na zawal zejde.
Koriat pisze:

No cóż. Czy to nie Ty pisałeś, że wystarczyło zdobyć jakiekolwiek punkty w różnych meczach typu Polonia Bytom, etc. ?

Mozliwe...

[...]

Wiadomo ile Lechia zdobyla punktow na wyjezdzie :D a przeciwnik przy grilu bedzie gral na luzie wiec mysle ze moze byc jeszcze gorzej.

Data: 2009-05-24 11:13:21
Autor: tees
Normalnie na zawal zejde.
Mane pisze:

Pilkarskie święto w Gdańsku, mecz przyjaźni i gwóźdź do trumny Lechii milowym krokiem do mistrzostwa Wisły.

Sorry, ale mecz przyjaźni to można urządzać jak się o nic nie walczy, a nie jak można zawalić szansę na mistrza.
Gdyby Wisła miała 4 pkt przewagi to pewnie i wynik i zaangażowanie byłoby inne - ale w takiej sytuacji?

O meczu przyjaźni to mogli marzyć chyba fantaści tylko.

pzdrw
tees

Normalnie na zawal zejde.