Normalsi z ONR vs agresywni geje

Data: 2011-11-19 17:06:38
Autor: Grzegorz Z.
Normalsi z ONR vs agresywni geje
odz. 15.50 - Do redakcji dzwoni Czytelnik: - Zamaskowani bandyci napadają
wracających z marszu. Widziałem pod Okrąglakiem na 27 Grudnia, jak
zaatakowali chłopaka. Uderzyli go w twarz, wyzwali od "pedałów".
Wystraszeni ludzie chowali się do McDonaldsa. Nie widziałem policji.

godz. 15.30 - "Dziękujemy, dziękujemy" - skandowali do policjantów
uczestnicy Marszu Równości. Organizatorzy prosili uczestników, by uważali
na siebie i wracali do domu w grupach, a nie pojedynczo.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10673796,Wytwor_Lenina_gejowska_rodzina___trwa_pikieta_ONR.html

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Normalsi z ONR vs agresywni geje