Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.

Data: 2012-11-16 09:32:50
Autor: Andromeda
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
Zdaniem historyka niepokojąca jest duża frekwencja na Marszu
Niepodległości i hasła, jakie tam padały. - Nie uznają porządku, ale
na całym świecie jest margines: ludzie, którzy nie uznają żadnego
porządku, ludzie, którzy zawodowo dołączają się do niemal każdego
protestu - opisywał prof. Norman Davies. - To co w Polsce jest złe, to
duża 20-30 procentowa grupa ludzi, którzy nie uznają obecnego porządku
demokratycznego - diagnozował.

 Zdaniem historyka część odpowiedzialności za ten fakt leży po stronie
polityków. - Ze zdziwieniem patrzę na to, co dzieje się w Sejmie - nie
ma wymiany poglądów, propozycji - mówił gość "Poranka Radia TOK FM".
Opisywał też 11 listopada w Wielkiej Brytanii. Tam to dzień pamięci o
ofiarach wojny, ale politycy obchodzą go ponad podziałami. - Kwiaty
składają razem premier i lider opozycji, pokazując, że akceptuje
obecny porządek - relacjonował.

 Zdaniem naukowca źle na kondycję polskiego społeczeństwa wpływa
działalność polityczna wokół katastrofy smoleńskiej. - Każdy naród ma
ta takich ludzi, którzy są gorzcy, niezadowoleni, ale dlaczego tylu
ludzi to kupuje i wierzy w te absurdalne rzeczy, tę całą herezję
smoleńską? - pytał prof. Davies. - Z żalem widzę, że Kościół ma swoją
rolę w tym, że naród jest podzielony. Gdy ludzie mają wątpliwości, to
pole dla władzy duchowej, a tego nie widzę - dodał.

Data: 2012-11-16 18:35:45
Autor: ZeNek
W dniu 2012-11-16 18:32, Andromeda pisze:
[...]

A czego mozna oczekiwac po narodzie ktorego 50% jest codziennie zajebana w sztok a druga polowa sie do tego nie przyznaje.

Data: 2012-11-16 09:40:30
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 18:35, ZeNek <p...@pot.pl> wrote:
> [...]

>   Zdaniem naukowca le na kondycj polskiego spo ecze stwa wp ywa
> dzia alno polityczna wok katastrofy smole skiej. - Ka dy nar d ma
> ta takich ludzi, kt rzy s gorzcy, niezadowoleni, ale dlaczego tylu
> ludzi to kupuje i wierzy w te absurdalne rzeczy, t ca herezj
> smole sk ? - pyta prof. Davies. - Z alem widz , e Ko ci ma swoj
> rol w tym, e nar d jest podzielony. Gdy ludzie maj w tpliwo ci, to
> pole dla w adzy duchowej, a tego nie widz - doda .

A czego mozna oczekiwac po narodzie ktorego 50% jest codziennie zajebana
w sztok a druga polowa sie do tego nie przyznaje.

Coś w tym jest, bo te protesty to menele, może niezadowoleni że wóda z
kranu za darmo nie leci.

Data: 2012-11-16 18:46:32
Autor: Jusuf

Porządek można uznawać, ale nie zamordyzm Tuskowy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-16 10:38:36
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 18:46, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:ea91a678-2816-4410-8f42-abbc9c5539f0l12g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]
> protestu - opisywa prof. Norman Davies. - To co w Polsce jest z e, to
> du a 20-30 procentowa grupa ludzi, kt rzy nie uznaj obecnego porz dku

Porz dek mo na uznawa , ale nie zamordyzm Tuskowy.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Wy atakujecie porządek, po tej obłudzie widać, że jak policja
interweniuje bo niszczycie, to wyjecie winna policja, czyli powinna
stać i patrzeć jak sobie rozwalacie warszawę. Nie powinno być w takim
razie żadnego prawa. I Norman ma racje, że to jest zło polski.

Data: 2012-11-16 19:53:26
Autor: Jusuf

O czym ty teraz pierdolisz w ogóle. Króliki ci się pierdolą we łbie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-16 11:19:27
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 19:53, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:e39bceb5-1085-410b-bf36-7cd88c5fb579l18g2000vbv.googlegroups.com...

> Wy atakujecie porz dek, po tej ob udzie wida , e jak policja
> interweniuje bo niszczycie, to wyjecie winna policja, czyli powinna
> sta i patrze jak sobie rozwalacie warszaw . Nie powinno by w takim
> razie adnego prawa. I Norman ma racje, e to jest z o polski.

O czym ty teraz pierdolisz w og le. Kr liki ci si pierdol we bie.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Ja to o czym o zgiliźnie z koziej wólki, co jest złem tego kraju.

Data: 2012-11-16 20:48:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 20:19, Andromeda pisze:

Ja to o czym o zgiliźnie z koziej wólki, co jest złem tego kraju.

Zgniliznę należy zacząć wypleniać od pałaców w Warszawie. Kogo Ty Glob tak zawzięcie bronisz? Nie widzisz że oni mają także Ciebie za bydlaka któremu nie wolno decydować w sprawach które Ciebie dotyczą?

Data: 2012-11-16 12:05:34
Autor: Andromeda
On 16 Lis, 20:49, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-16 20:19, Andromeda pisze:

> Ja to o czym o zgili nie z koziej w lki, co jest z em tego kraju.

Zgnilizn nale y zacz wyplenia od pa ac w w Warszawie. Kogo Ty Glob
tak zawzi cie bronisz? Nie widzisz e oni maj tak e Ciebie za bydlaka
kt remu nie wolno decydowa wjuge sprawach kt re Ciebie dotycz ?

Normalnej polski przed hitlerjugent, co raz smutniej jest paterzeć jak
ta patologia , wynaturzeni zboczeńcy psychiczni, z ryjami wykręconymi
szaleństwem, ta głupota z zabitej dechami wiochy, niszczy ten piękny
kraj. To oni są złem tego kraju.

Data: 2012-11-16 21:19:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 21:05, Andromeda pisze:

[...]

"hitlerów" szukaj wśród tych co Tobą rządzą, tych co traktują Cię na każdym kroku jak śmiecia, tych którzy obciążają Cię coraz większymi daninami, którymi następnie obdarowują swoich pociotków, a także na organy do dyscyplinowania bydła którego m.in Ty jesteś przedstawicielem. Na dzień dzisiejsze to tylko te "hitlery" są zagrożeniem dla Polski i Polaków.

Data: 2012-11-16 12:31:31
Autor: Nemezis
On 16 Lis, 21:20, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
W dniu 2012-11-16 21:05, Andromeda pisze:

> Normalnej polski przed hitlerjugent, co raz smutniej jest paterze jak
> ta patologia , wynaturzeni zbocze cy psychiczni, z ryjami wykr conymi
> szale stwem, ta g upota z zabitej dechami wiochy, niszczy ten pi kny
> kraj. To oni s z em tego kraju.

"hitler w" szukaj w r d tych co Tob rz dz , tych co traktuj Ci na
ka dym kroku jak miecia, tych kt rzy obci aj Ci coraz wi kszymi
daninami, kt rymi nast pnie obdarowuj swoich pociotk w, a tak e na
organy do dyscyplinowania byd a kt rego m.in Ty jeste przedstawicielem.
Na dzie dzisiejsze to tylko te "hitlery" s zagro eniem dla Polski i
Polak w.

Oni walczą o totalitaryzm z demokracją, bo chołota nie umie żyć bez
dyktator któremu liże się dupy i to jest dokładnie ten sam element z
dołów społecznych co doszedł do władzy za Hitlera.
 Masz kulejącą w pl demokracje, rząd zjebusów, ale gdyby nie ten syf
byłoby dużo lepiej.

Data: 2012-11-16 21:36:40
Autor: Jusuf
"Nemezis" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:53a96685-a231-420d-8040-ca8270dd2b9da6g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

dołów społecznych co doszedł do władzy za Hitlera.
Masz kulejącą w pl demokracje, rząd zjebusów, ale gdyby nie ten syf

Totalitaryzm to mamy teraz, Tusk z Komorowskim we dwójkę okradli polski naród z wielu lat emerytury, z nikim się nie liczą, o nic nikogo nie pytają, zaorali całą Polskę, zlikwidowali wszystkie zakłady pracy, naród rozgonili po świecie, prowadzą politykę spalonej ziemi, by tylko IM się żyło dobrze. Dla narodu mają tylko rozpuszczalnik i seryjnego samobójcę. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-16 13:21:49
Autor: Nemezis
On 16 Lis, 21:36, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Nemezis" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:53a96685-a231-420d-8040-ca8270dd2b9da6g2000vbl.googlegroups.com...

> Oni walcz o totalitaryzm z demokracj , bo cho ota nie umie y bez
> dyktator kt remu li e si dupy i to jest dok adnie ten sam element z
> do w spo ecznych co doszed do w adzy za Hitlera.
> Masz kulej c w pl demokracje, rz d zjebus w, ale gdyby nie ten syf
> by oby du o lepiej.

Totalitaryzm to mamy teraz, Tusk z Komorowskim we dw jk okradli polski
nar d z wielu lat emerytury, z nikim si nie licz , o nic nikogo nie pytaj ,
zaorali ca Polsk , zlikwidowali wszystkie zak ady pracy, nar d rozgonili
po wiecie, prowadz polityk spalonej ziemi, by tylko IM si y o dobrze.
Dla narodu maj tylko rozpuszczalnik i seryjnego samob jc .

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Totalitaryzm to wy prezentujecie, co do gestu nawet, powtarzacie walkę
z demokracją miernot Hitlera. Tam gdzie propaganda to dla was prawda,
tam gdzie prawda, to atakujecie media bo chcecie cenzury, a jak
pokazli nienawiść kiboli, to bezczelna obłuda że kibole motylki
łapali.
 Prymityzywizm domaga się dyktatu, bo przed nim czuje respekt, tak
samo było w Iraku, gdy był Saddam i za ryja trzymał to był spokój, jak
przyszła wolność to cześć zaciekle zwalcza młodą demokracje by
wprowadzić do władzy tyrana muzmańskiego, bo w wolności żyć nie
potrafią i poszukują kogoś kto za nich decyduje, a im gorszy to ma
szacunek.

Data: 2012-11-16 22:36:49
Autor: Jusuf
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.

"Nemezis"
[...]

Z dupokracją, a tak naprawdę z judeokracją mam do czynienia. Mamy dyktak, rabunek i poniewieranie człowieka. Człowiek dzisiaj już nic dla władzy się nie liczy, jesteśmy jednym z najbardziej zniewolonych społeczeństw. To, że Saddama nie ma, to zawdziecza się tej judeokracji z USA. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-16 13:52:23
Autor: Nemezis
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
On 16 Lis, 22:36, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Nemezis"

> [...]
> z demokracj miernot Hitlera. Tam gdzie propaganda to dla was prawda,
> tam gdzie prawda, to atakujecie media bo chcecie cenzury, a jak
> pokazli nienawi kiboli, to bezczelna ob uda e kibole motylki
> apali.
> Prymityzywizm domaga si dyktatu, bo przed nim czuje respekt, tak
> samo by o w Iraku, gdy by Saddam i za ryja trzyma to by spok j, jak
> przysz a wolno to cze zaciekle zwalcza m od demokracje by
> wprowadzi do w adzy tyrana muzma skiego, bo w wolno ci y nie
> potrafi i poszukuj kogo kto za nich decyduje, a im gorszy to ma

Z dupokracj , a tak naprawd z judeokracj mam do czynienia. Mamy dyktak,
rabunek i poniewieranie cz owieka. Cz owiek dzisiaj ju nic dla w adzy si
nie liczy, jeste my jednym z najbardziej zniewolonych spo ecze stw. To, e
Saddama nie ma, to zawdziecza si tej judeokracji z USA.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

No biedny Saddam, walczycie o Saddama 2 bo jak wprowadzi bata i
wszystkie decyzje państwowe pod dyktando, jedynej prawdy generała
kaczyńskiego odnowiciela, przdomek wawelczyk . To nagle się uciszycie,
bo wolność was przeraża bardziej niż tyran. Jesteście pokłosiem
komunizmu i generał najwyżej objawiony Kaczyński odnowiciele,
przydomek wawelczyk, tylko taki świat rozumie i zna.

Data: 2012-11-19 16:22:58
Autor: stevep
Dnia 16-11-2012 o 21:36:40 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

> [...]

Totalitaryzm to mamy teraz, Tusk z Komorowskim we dwójkę okradli polski  naród z wielu lat emerytury, z nikim się nie liczą, o nic nikogo nie  pytają, zaorali całą Polskę, zlikwidowali wszystkie zakłady pracy, naród  rozgonili po świecie, prowadzą politykę spalonej ziemi, by tylko IM się  żyło dobrze. Dla narodu mają tylko rozpuszczalnik i seryjnego samobójcę.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

To dlaczego jeszcze żyjesz, oszczędzili cię ze względu na wrodzony  debilizm?
--
stevep

Data: 2012-11-17 11:48:49
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-16 21:31, Nemezis pisze:

[...]

Skąd wiesz że walczą o totalitaryzm a nie o Polskę wolną od okrągłostołowych szabrowników? Swoje uwagi przedstawiasz na podstawie jakichś swoich obserwacji, doświadczeń itd., czy tylko na podstawie tego o czym usłyszałeś w publicznych mediach, bądź prasie typu "Gazeta"?
Kulejącą? W Polsce nie ma ani krzty ogólnie pojętego słowa "Demokracja"., Od 89 roku panuje dyktatura układu okrągłostołowego. Chyba sam wiesz jaki jest efekt tych ich "rządów" - prawie czteromilionowa armia emigrantów zarobkowych, 13%owe bezrobocie w kraju, polska gospodarka rozkradziona, praktycznie nie istnieje , ludzie którzy muszą wybierać między chlebem, lekami a opałem na zimę itditp. - wymieniać można by długo.. A Ty Ciągle swoja złość przewalasz na tych którzy być może maja zamiar, i zdołają przepędzić od koryt tych szkodników.
Tak, oczywiście - gdyby nie ten "syf" który nam funduje od lat towarzystwo od okrągłego stołu to faktycznie byłoby dużo lepiej, ale póki co od władzy może ich przepędzić tylko to towarzystwo na na które Ty bluzgasz.

Data: 2012-11-17 11:04:50
Autor: Nemezis
On 17 Lis, 11:48, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

towarzystwo od okrągłego stołu to faktycznie byłoby dużo lepiej, ale
póki co od władzy może ich przepędzić tylko to towarzystwo na na które

Po zachowaniach widać, zaburzony system wartości, co powoduje że
obłuda jest prawdą, ciągłe narzucanie innym swojej jedynej prawdy,
tylko w totalitaryzmach tak jest że prawda jest jedna, którą trzeba
wszystkich podporządkować, nie mogą wytrzymać że co człowiek to
indywidualny pogląd i ma do tego prawo, ciągłe ataki cenzorów, co im
pod jedyną prawdę nie pasują. Niedojrzałość która potrzebuje
autorytetu bo sami nie potrafią decydować o swoim życiu . Paranoja
podejrzeń typowa dla zniewolonych umysłów. Oni są przerażeni
wolnością, jak niedorozwinięte dzieci wrzeszczą o tatusia. Pokłasie
komunizmu.

Data: 2012-11-18 09:46:07
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-17 20:04, Nemezis pisze:

[...]

Tak, system wartości po 89 roku nie istnieje, - dzisiaj nikt nie piętnuje okradania babć w bankach, gdzie urzędnicy dają im do podpisywanie niezrozumiałe dla nich umowy, napisane na dodatek drukiem który trzebaby czytać przez lupę. To tutaj Car Wszechpolski i Ziemi Śląskiej, Donald 'Mołdava" Tusk może XXI wieku w środku Europy  sobie pozwolić na zdanie "No Pasaran" wobec kilkudziesięciu tysięcy kibiców którzy przyszli na mecz i mają wykupione bilety. Tak, w kapitalizmie a`la towarzystwo okrągłostołowe trudno mówić o jakichś wartościach.

Data: 2012-11-18 04:35:38
Autor: Andromeda
On 18 Lis, 09:46, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

którzy przyszli na mecz i mają wykupione bilety. Tak, w kapitalizmie
a`la towarzystwo okrągłostołowe trudno mówić o jakichś wartościach.

To sobie idź do tych wariatów wszędzie widzących zamachy, których nie
ma, morza nienawiści cwankiaków i złodzieji , jak też całkowitych
wariatów, którzy nie mogą wytrzymać że nie mają władzy aby wszystko
sprzedać i mordować w imie jedynej urojonej prawdy. Kurwa bandziory
przestępcze wyją to wpuść ich do chałupy a od polaków wara.

Data: 2012-11-19 20:54:33
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-18 13:35, Andromeda pisze:

[...]

Wariactwem jest to co nam funduje towarzystwo okrągłostołowe. To ludzie którzy nami rządzą, nas, obywateli nienawidzą. Jesteśmy w takiej czy innej formie cały czas przez nich dyscyplinowani jak ktoś pozbawiony własnego rozumu. Pokaż która "reforma", czy zwykła ustawa wprowadzona po 89 roku przez tych naszych wrogów była pro ludzka, pro człowiecza, tak żeby Polak mógł powiedzieć sprawiedliwości i mądrości tego nowego nakazu władzy.
Gdzie Ty Andromeda szukasz wroga, - wśród tych tak samo jak Ty prześladowanych przez władzę? Która Tobą gardzi i ma Cię za szmatę która ma słuchać tego ich dyktatu.

Data: 2012-11-19 12:02:49
Autor: Andromeda
On 19 Lis, 20:54, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> To sobie id do tych wariat w wsz dzie widz cych zamachy, kt rych nie
> ma, morza nienawi ci cwankiak w i z odzieji , jak te ca kowitych
> wariat w, kt rzy nie mog wytrzyma e nie maj w adzy aby wszystko
> sprzeda i mordowa w imie jedynej urojonej prawdy. Kurwa bandziory
> przest pcze wyj to wpu ich do cha upy a od polak w wara.

Wariactwem jest to co nam funduje towarzystwo okr g osto owe. To ludzie
kt rzy nami rz dz , nas, obywateli nienawidz . Jeste my w takiej czy
innej formie ca y czas przez nich dyscyplinowani jak kto pozbawiony
w asnego rozumu. Poka kt ra "reforma", czy zwyk a ustawa wprowadzona po
89 roku przez tych naszych wrog w by a pro ludzka, pro cz owiecza, tak
eby Polak m g powiedzie sprawiedliwo ci i m dro ci tego nowego nakazu
w adzy.
Gdzie Ty Andromeda szukasz wroga, - w r d tych tak samo jak Ty
prze ladowanych przez w adz ? Kt ra Tob gardzi i ma Ci za szmat kt ra
ma s ucha tego ich dyktatu.

Nie twierdze że rząd jest dobry, ale kryminaliści, którzy twierdzą że
policja im przeszkadza, bo chcą bezkarnie kraść i mordować i tylko
niszczą , to tylko jakiś debil może nie widzieć tego bandytyzmu. Każde
państwo ma prawa, których trzeba przestrzegać, oni wyją o bezprawie i
w dupie mają 2/3 polaków, którzy demokratycznie wybrali taką władze.
Czyli nie liczą się z większością i z jakimkolwiek prawem, tylko
agresja, świr i dajcie nam tyrana.

Data: 2012-11-20 14:30:51
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-19 21:02, Andromeda pisze:

[...]

To te rządy kreują takie zachowania Polaków. Tak Andromeda, nie każdy Polak jest potulnym barankiem który z pokorą wykonuje polecenia tych co się maja za władców tego kraju. Gdyby władza nie szabrowała wszystkiego co tylko możliwe, gdyby nie gnębiła Polaka na każdym kroku i nie pokazywała mu że jest dla niej zwykłą szmatą, to i zachowanie większości ludzi w tym kraju byłoby normalne. A tak?? Co tu do diabła w tym kraju sprowadzonym przez władze do roli domu publicznego, każesz Polakowi szanować?

Data: 2012-11-21 09:14:46
Autor: stevep
Dnia 20-11-2012 o 14:30:51 Trybun <rg@yahuoo.com> napisał(a):

[...]

Chcesz powiedzieć, że każdy Polak jest świrem jak Brunon K.?
--
stevep

Data: 2012-11-18 14:24:36
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 18 Nov 2012 09:46:07 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Prawda. Tyle ze to, co mamy w Polsce, to niekoniecznie AŻ kapitalizm, to
bezwzględny układ kolesi, który opanował gospodarkę - nie jest to
kapitalizm, to nowe oblicze feudalizmu. Bez ograniczeń podwyższane podatki,
wpędzanie obywateli i kraju w zadłużenie w celu pozbawienia własności oraz
w celu wymuszenia podległości - żywy odpowiednik tzw renty feudalnej i
własności podległej... Tu: kolesie zamiast króla, beneficja i lenno dla
wybranych w zamian za służenie władzy jak należy... --
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-19 20:55:18
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-18 14:24, Ikselka pisze:

[...]

Tak, wiem że kapitalizm choćby w GB czy Francji to zupełnie inna para kaloszy niż to co panuje w Polsce. Tam nikt nie traktuje obywatela jak szmatę służącą do wykonywania nakazów władzy. Tam nikt nie rządzi za pomocą edyktów a`la Tusk.
Wiesz, na wsi której mieszkam wielkie poruszenie. Otóż Czerwony Krzyż odszukał jednego z mieszkańców który kiedyś, dawno temu przepracował kilkanaście lat w kopalni francuskiej. Tamtejszy odpowiednik ZUSu nie był w stanie ustalić adresu tego faceta, więc poprosił o pomoc Czerwony Krzyż, ponieważ miał mu do wręczenia decyzję o przyznaniu emerytury za przepracowane lata. Jak się zachowuje nasz ZUS w takich, czy podobnych sprawach wszyscy wiemy.. Dość powiedzieć że nawet Polak pracujący w kraju musi się sporo nagimnastykować żeby zadowolić tych urzędasów i dostać to co sobie wypracował. Tak więc widać że kapitalizm to nie wszędzie to samo.

Data: 2012-11-19 21:59:32
Autor: u2
W dniu 2012-11-19 21:33, Ikselka pisze:
> [...]
Ano.
-- XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa. (by XL)

Bez przesady, wiesz xelka ile zlociszy wycisneli zabojady z III ubeckiej
za pomoca przejecia tepsy ?

Dlatego te ochlapy co oferuja dla niewolnikow pracujacych onegdaj w ich
kopalniach to smiech na sali.

Data: 2012-11-19 23:43:06
Autor: AnDaL
On Mon, 19 Nov 2012 21:59:32 +0100, u2 wrote:

> [...]
Ano.
-- XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem,
ale takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa. (by XL)

Bez przesady, wiesz xelka ile zlociszy wycisneli zabojady z III ubeckiej
za pomoca przejecia tepsy ?

Dlatego te ochlapy co oferuja dla niewolnikow pracujacych onegdaj w ich
kopalniach to smiech na sali.

istotnie, zwykle emerytury sa ochlapami

ale czy znasz kraj lub instytucje gdzie jest lepiej ?

Data: 2012-11-20 11:21:07
Autor: xan
W dniu 19.11.2012 20:55, Trybun pisze:
[...]

a teraz napisz nam, który to rząd w PL cokolwiek zmienił w tej sprawie, tak jak piszesz jest od 20 lat, tylko mi nie pisz ze PiS z tym walczył bo to śmiech na sali, to taka sama banda jak każda inna partia, pod przykrywką obniżenia PIT o 1% z 19 na 18, z likwidowali III próg podatkowy dla najbogatszych (a najlepsze jest to ze PO tego nie przywróciło) - jak myślisz komu zrobili najlepszy prezent, gdzie tu jest dbanie o biednych - obłuda polityków nie zna granic, oni tylko mają gatki pełne frazesów, a jak są przy korycie to niczym się od siebie nie różnią.

Data: 2012-11-20 14:30:04
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 11:21, xan pisze:
[...]

Sorry, ale ja nie rozróżniam tych rządów po 89 roku po personaliach, jest to jedno wielkie bagno które zniszczyło 38mln kraj a z mieszkańców porobili ludzi drugiej kategorii. Jest to opinia ogólna, ale uważam że nie warto rozkładać tego na jakieś w praktyce nic nie znaczące, dla ogólnej sytuacji -  detale.

Data: 2012-11-21 13:09:30
Autor: xan
W dniu 20.11.2012 14:30, Trybun pisze:
[...]

Wymieniłeś personalnie Tuska, a prawda jest taka ze on i wszyscy jego poprzednicy robili dokładnie tak samo.

Data: 2012-11-21 15:59:29
Autor: Ghost

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:k8ig9s$tno$1news.icm.edu.pl...
[...]

Wezcie sie nieuki i lenie do roboty zamiast w necie napierdalac i jeczec jak wam zle. Pieprzone, roszczeniowe nieroby. Jestescie najwiekszym ciezarem tego kraju, narodu.

Data: 2012-11-21 16:19:42
Autor: Jusuf

Praca, godziwa praca to była w PRLu. Teraz pracy nie ma, wszystko zaorane i rozkradzione. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 16:24:03
Autor: Ghost

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k8irer$1ro3$1adenine.netfront.net...
[...]

Standradowa spiewka, standardowego nieroba. Za PRLu bylo lenistwo, a nie godziwa praca.

EOT, smierdziele.

Data: 2012-11-21 16:26:57
Autor: Jusuf

Ale to prawda, Plska zaorana i rozkradziona, pracy nie ma dla nikogo z ludu tubylczego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 17:48:38
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 21 Nov 2012 16:19:42 +0100, Jusuf wrote:

W dniu 2012-11-20 11:21, xan pisze:
Sorry, ale ja nie rozróżniam tych rządów po 89 roku po personaliach,
jest to jedno wielkie bagno które zniszczyło 38mln kraj a z mieszkańców
porobili ludzi drugiej kategorii. Jest to opinia ogĂłlna, ale uwaĹźam Ĺźe
nie warto rozkładać tego na jakieś w praktyce nic nie znaczące, dla
ogĂłlnej sytuacji -  detale.

[...]

Ale czad! Jeszcze przed chwilą zastanawiałem się czy Ghost
nie przesadził, a tu proszę: Dałeś taki dowód na to,
Ĺźe Jego diagnoza jest idealnie trafna, Ĺźe...
Nie wiadomo co tu jeszcze trzeba dodać. Nic!

Teraz pracy nie ma, wszystko zaorane i rozkradzione.

I tylko wszędzie kohorty agenciaków grasują i dobiją resztki
Prawdziwych Patriotycznych PolakĂłw! ROTFL!

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                7th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-21 18:56:07
Autor: u2
W dniu 2012-11-21 18:48, Dariusz Laskowski pisze:
Teraz pracy nie ma, wszystko zaorane i rozkradzione.
I tylko wszędzie kohorty agenciaków grasują i dobiją resztki
Prawdziwych Patriotycznych Polaków! ROTFL!

Nie grasuja, ale grasiuja. Ewentualnie grassuja.

Data: 2012-11-21 19:27:08
Autor: Jusuf

Większa część Polaków nie wie, na jakiej ziemi żyje. Dlatego Polska tak stoi, jak stoi, w ogonie cywilizowanego świata. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-22 09:14:43
Autor: Ghost

Użytkownik "Dariusz Laskowski" <darlas@post.pl> napisał w wiadomości news:slrn.1353519375.darlassdf.org...
[...]

Nie przesadzil, to malkontenctwo jest zarazliwe, ludzie zamiast skupic sie na dzialaniu i poprawianiu swego i innych bytu, nawzajem nakrecaja sie do narzekania i lezenia caly dzien przez TV, aby zlapac jak najwiecej negatywnych odczuc.

Data: 2012-11-22 14:05:45
Autor: Trybun
[...]

Czyli proponujesz zwiększyć wysiłki w czyszczeniu butów swojemu jaśniepanu władcy*?

* W kapitalizmie ktoś zwany "pracodawcą".

Data: 2012-11-22 14:44:45
Autor: Dariusz Laskowski
On Thu, 22 Nov 2012 14:05:45 +0100, Trybun wrote:

[...]

Nie, nie proponuję. To jest kwestia Twoich osobistych preferencji.
Każdy sam musi zdecydować co jest dla niego najlepsze.
Jeżeli nie odpowiada Ci „czyszczenie butów swojemu jaśniepanu władcy”,
jak to nazywasz, to sam zostań "pracodawcą".

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

Data: 2012-11-22 10:19:32
Autor: xan
W dniu 21.11.2012 15:59, Ghost pisze:

[...]

Weź ty się lecz człowieku, szlag mnie trafia jak mam płacić haracz na ZUS z którego gówno będe mieć, miesięcznie wywalam ponad 1,5 koła na to, więc mi tu nie rób wyzwisk od nierobów. A to że każdy polski rząd ma w dupie człowieka co sam na siebie tyra, doi go jak krowę jest prawdą, spytaj każdego co prowadzi DG.

Data: 2012-11-22 10:39:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:k8kqn6$ldp$1news.icm.edu.pl...
[...]

Składka emerytalna wynosi niecałe 20% od zarobków brutto. Jeśli płacisz na ZUS 1.500 zł, to zarabiasz brutto 7.500 zł.
Gdybyś tyle zarabiał, to nie siedziałbyś całymi dniami na psp, tylko uczciwie zapie***dalał na te pieniądze i nie miał czasu na pieprzenie głupot.

zirytowany

Data: 2012-11-22 12:18:52
Autor: xan
W dniu 22.11.2012 10:39, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Od brutta jeszcze odlicz pit, to kwota nie jest oszałamiająca za tyranie 12h dziennie przed kompem, doliczając nierzadko soboty i niedziele.

Data: 2012-11-22 12:55:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:k8l1mv$4bf$1news.icm.edu.pl...
[...]

Widzę, że konfabulujesz chłopcze. Nie masz pojęcia ile trzeba płacić przeróżnych składek. Znajdujesz się w oparach absurdu. Ja wymieniłem składkę emerytalną, są jeszcze inne: zdrowotna, chorobowa, rentowa itp. Nie masz zielonego pojęcia.
A jeśli pracujesz na własny rachunek (działalność gospodarcza), to są inne zasady wyliczania składek.
A tak ostro mówiąc, to pierdolisz farmazony chłopczyku.

zniechęcony

Data: 2012-11-22 10:50:48
Autor: Ghost
[...]

Nie musze pytac, prowadze DG, uczciwie pracuje i zarabiam na zycie pieprzony nierobie. A skoro placisz na ZUS 1,5kpln i masz czas na masowe nadawanie w sieci, to znaczy, ze okradasz pracodawce.

Data: 2012-11-22 11:33:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:50adf581$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co to jest DG?

emeryt

Data: 2012-11-22 11:43:40
Autor: Ghost

http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=co+to+jest+dg

Data: 2012-11-22 12:46:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:50ae01e0$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie doceniasz mnie. Ja też potrafię otworzyć gogle i poszukać.
Zapytałem ciebie co to jest DG i oczekiwałem odpowiedzi. Twojej odpowiedzi.

zawiedziony

Data: 2012-11-22 12:56:28
Autor: Ghost

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50ae10b5$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

[...]

kolejny roszczeniowiec

Data: 2012-11-22 13:50:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:50ae12f0$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli "wiem ale nie powiem"(klasyk)? To znaczy, że nie wiesz!
Mogłem się tego spodziewać.

rozczarowany

Data: 2012-11-22 12:23:29
Autor: xan
W dniu 22.11.2012 10:50, Ghost pisze:

[...]

Akurat pracodawcą to jestem sam dla siebie, mi płacą od wykonania zlecenia a nie za czas pracy jaki siedzę. widać ze ty jesteś pasożytem skoro innych od nierobów wyzywasz i złodziei, każdy sądzi po sobie. A flustracje z swego nieudanego życia przelewa na innych.

Data: 2012-11-22 12:57:06
Autor: Ghost

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:k8l1vk$4s6$1news.icm.edu.pl...
[...]

Gdyby tak bylo nie placilbys 1.5kpln zusu klamczuszku.

Data: 2012-11-23 00:51:43
Autor: Aicha
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
W dniu 2012-11-22 12:23, xan pisze:

flustracje

Auć.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Data: 2012-11-22 14:04:04
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 13:09, xan pisze:

[...]

Gdyby teraz u szczytu koryta siedział Miller, Kwach czy Kaczyński to właśnie ich bym wymienił zamiast Tuska. Żaden z nich nie jest w moim odczuciu lepszy ani gorszy. Równa destrukcja w władaniu krajem.

Data: 2012-11-19 16:21:22
Autor: stevep
Dnia 16-11-2012 o 20:48:59 Trybun <rg@yahuoo.com> napisał(a):

[...]

O ty wywrotowcu, chcesz nam zburzyć Pałac Kultury?
--
stevep

Data: 2012-11-19 16:20:13
Autor: stevep
Dnia 16-11-2012 o 19:53:26 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

> [...]

stać i patrzeć jak sobie rozwalacie warszawę. Nie powinno być w takim
razie żadnego prawa. I Norman ma racje, że to jest zło polski.

A nie pieprzą ci się we łbie króliki spod okrągłego stołu?

--
stevep

Data: 2012-11-19 16:16:33
Autor: stevep
Dnia 16-11-2012 o 18:46:32 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

A co to za zamordyzm jak ty stale z rozdartym pyskiem?
--
stevep

Data: 2012-11-19 17:44:31
Autor: Jusuf

Tyle tylko mojego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-20 11:40:07
Autor: stevep
Dnia 19-11-2012 o 17:44:31 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

Ale co to za zamordyzm?
--
stevep

Data: 2012-11-20 02:56:50
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 11:40, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 19-11-2012 o 17:44:31 Jusuf <ju...@qmail.com> napisał(a):

> "stevep" <stevep...@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Bandziory idą w zaparte, a jeszcze wczoraj, pisałem do Ikselki że
bandziory przyjechali niszczyć warszawę i chcą mordować polaków , a
bandziorstwo w zaparte, a tu proszę już zamach brewiki przygotowali.
Moim zdaniem powinno być oko za oka , ząb za ząb. Jesteśmy okupowani
przez firerowatych i powiniśmy zrobić powstanie, tym razem udane,
przeciwko firerowatym. Wyzwolić Polskę i firerowatych powiesić na
latarniach i wygonić z Polski.

Data: 2012-11-19 22:01:47
Autor: Klin
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
   Andromeda = Nemezis = Glob = Głąb
     Szkoda sobie nerwy szarpać.

Data: 2012-11-19 13:12:59
Autor: Andromeda
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
On 19 Lis, 22:02, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
   Andromeda = Nemezis = Glob = Głąb
     Szkoda sobie nerwy szarpać.

Dla mnie to niebywałe pranie mózgu, jak można nie dostrzegać
wandalizmu kiboli, i oskarżać policje, które temu wandalizmowi chce
zapobiec. Takie jest  już nawet nie obracanie kota ogonem, ale wręcz
nim wywijanie za ten ogon. Przestępcy udają ofiary, a z ofiar robi się
agresorów.
No w taki sposób trzeba usunąć każdą władze mundurową, która pilnuje
porządku , nawet strażników więziennych bo ich obecność, według logiki
obłudy, powoduje agresje u przestępców. To nie przestępcy są ponoć
agresywni, ale dopiero robią się agresywni z powodu strażników
podobno. No takiej skrajnej obudzie dziękujemy, bo to podważa
istnienie jakiegokolwiek prawa i cywilizacji.

Data: 2012-11-20 01:08:34
Autor: Chiron
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:a235d83d-2a69-4ad0-9f6e-c316b940891cd17g2000vbv.googlegroups.com...
On 19 Lis, 22:02, Klin <""klin
\"@wp.pl, ,">
wrote:
[...]

Dosyć osobliwy pogląd

Takie jest  już nawet nie obracanie kota ogonem, ale wręcz
nim wywijanie za ten ogon. Przestępcy udają ofiary, a z ofiar robi się
agresorów.
Tu akurat 100% racji

[...]
Byli tacy panowi, co stanowili wszędzie, gdzie się tylko pojawili- nową cywilizację. Oni by zaprowadzili poirządek migiem- nie to, co nasza pożal się Boże- policja. A jakie ładne piosenki mieli:

http://www.youtube.com/watch?v=4FxIVcaWPaQ

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-19 22:12:25
Autor: u2
W dniu 2012-11-19 22:01, Klin > pisze:
  Andromeda = Nemezis = Glob = Głąb
    Szkoda sobie nerwy szarpać.

Tak, to te same esbeckie gady.

Data: 2012-11-20 08:27:21
Autor: T.
[...]

Był, widział? Czy tylko czytał w GW?
T.

Data: 2012-11-20 01:44:48
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 08:27, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
> [...]

> rol w tym, e nar d jest podzielony. Gdy ludzie maj w tpliwo ci, to
> pole dla w adzy duchowej, a tego nie widz - doda .

By , widzia ? Czy tylko czyta w GW?
T.

No i co bandyckie kurwy, zamach już robicie, no i kurwy bandycie
jesteście, mordcercy polaków  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Data: 2012-11-20 14:31:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 10:44, Andromeda pisze:

By , widzia ? Czy tylko czyta w GW?
T.
No i co bandyckie kurwy, zamach już robicie, no i kurwy bandycie
jesteście, mordcercy polaków  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Oj, to nie jest odpowiedź.. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego masz tak radykalne zdanie na te tematy.

Data: 2012-11-20 07:06:28
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 14:31, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> No i co bandyckie kurwy, zamach ju robicie, no i kurwy bandycie
> jeste cie, mordcercy polak w  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Oj, to nie jest odpowied .. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego
masz tak radykalne zdanie na te tematy.

Kurwo jebana, jeszcze para postów wyżej pisałem do Ikselki i ciebie że
banadyci przyszli rozwalać warszawę i mordować polaków i prosze
bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewików na
Polaków.

Data: 2012-11-20 15:15:20
Autor: Dariusz Laskowski
On Tue, 20 Nov 2012 07:06:28 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez BrewikĂłw na
PolakĂłw.

Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
uşywasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi
tymi k*****i jak śrutem w kaczki. Ogarnij się.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-20 07:24:33
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 16:19, Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> wrote:

> [...]
> Polaków.

Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
używasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi

darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

A bandyci mordują polaków a ciebie bluzgii intetesują.Palant.

Data: 2012-11-20 15:41:44
Autor: Dariusz Laskowski
On Tue, 20 Nov 2012 07:24:33 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

Po prostu uważam, że przemoc słowna zazwyczaj poprzedza
tę fizyczną (co oczywiście nie oznacza, że zawsze
do fizycznej prowadzi).

Palant.

O tym własnie mówię. Jak Ci się nie podoba to co przedpiśca pisze
to go dehumanizujesz bluzgami. To też jest jakaś forma przemocy,
o której tak gardłujesz. Poza tym to jest IMHO zwyczajnie
nieskuteczne -- nie znikniesz słów przedpiścy nazywając
go „bandycką kurwą”, „mordercą”, „jebanym brewikiem”,
„kurwą jebaną”, „palantem” itp. W ten sposób nie unieważnisz
argumentów przedpiścy, unieważnisz swoje własne. Enter.

Może spróbuj zrelaksować się jakoś czy coś... ;-) EOT.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-20 08:07:27
Autor: Andromeda

darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773
A jesteś typem że jak strzelają to masz pretensje że doniczkę z
kwiatkiem ktoś z okna potłukł, a jak bomby lecą to się zajmujesz, że
kartofle przpalone.?
A to zamachowcy, bandyci, zwrodniałe kibolskie kurestwo. Czyli stan
faktyczny .Bluzgi wyrażają emocje, po to są aby te emocje wyrazić i
nie ma innego wyjścia bo jeśli przy zamieszkach ktoś obłudnie kłamie,
co obraża rozmówce, tym ja mam prawo stwerdzić fakt, że takie coś to
kurestwo najgorszego rodzaju , bo tak jest.

Data: 2012-11-20 17:48:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 16:06, Andromeda pisze:

[...]

"Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja się nie pytam co napisałeś wyzej, tylko skąd masz wiadomości na podstawie których gotów byłbyś wieszać ludzi - z wydarzeń naocznych czy tylko z mediów?

Data: 2012-11-20 09:10:27
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 17:48, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Kurwo jebana, jeszcze para post w wy ej pisa em do Ikselki i ciebie e
> banadyci przyszli rozwala warszaw i mordowa polak w i prosze
> bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewik w na
> Polak w.

"Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja si nie pytam co napisa e
wyzej, tylko sk d masz wiadomo ci na podstawie kt rych got w by by
wiesza ludzi - z wydarze naocznych czy tylko z medi w?

Czym się różni obłuda komusza i w zapatre, kłamanie w żywe oczy ,od
obłudy katola-faszysty? NICZYM.
Wcale mnie to nie dziwi że obłudę odczytujesz jako prawdę objawioną.
To proste, masz filmy na you tube, w każdych wiadomościach o tym
mówią. Cwaniactwo to nie inteligencja, zakłamany cwaniak nie nabierze
inteligenta, bo ten widzi mechanizmy jego działania, logiczne
konsekwencje jego czynów.  I tak pis rozkręcił na zakłamaniu agresję,
bo to nie jest opozycja, że logiczna konsekwencja to zamieszki,
zamachy, mordowanie. Podobnie było z niewinnie zabitym Narutowiczem,
ale że bydło pisowskie historii polski nie zna, to daje się
manipulować.

Data: 2012-11-21 12:48:58
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 18:10, Andromeda pisze:
[...]

Od Komuchów to Ty się odczep, bo nawet na dobrą sprawę nie wiesz czym jest Komuszyzm.

Wracając do sprawy Twojej odpowiedzi - spróbuję sie zapytać w inny sposób, skoro na wcześniejsze nie dostałem odpowiedzi.
Sytuacja hipotetyczna - co odpowiada glob przed sądem oskarżony o powieszenie członka Młodzieży Wszechpolskiej -
Sędzia/ - co zrobił osobiście oskarżonemu ten człowiek którego którego pozbawiłeś życia, czy może byłeś naocznym świadkiem tego że denat dopuszczał się jakichś bezeceństw i to  oskarżonego tak wzburzyło że postanowił dokonać samosądu?
glob/ - nr1/ - byłem świadkiem naocznym i nie mogłem znieść tego co ów młodzian wyprawiał. nr2/ - nie, wysoki sądzie, nigdy nie byłem świadkiem naocznym takich wydarzeń, a w swoim czynie oparłem się na wiadomościach z mediów i głosach z tych mediów że Młodzież Wszechpolska jest bee.

glob, pytam - nr 1 czy 2 jest przyczyną że tak na niech bluzgasz?

Data: 2012-11-21 04:39:25
Autor: Andromeda
On 21 Lis, 12:49, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

z mediów i głosach z tych mediów że Młodzież Wszechpolska jest bee.

glob, pytam - nr 1 czy 2 jest przyczyną że tak na niech bluzgasz?

Ja już nie mam siły na twoją głupotę, a obłuda mnie drażni i już nawet
nie mam siły się wkurwiać. Masz klamstwo prosto w pysk lane przez
pisowców, sobie zobacz filmy z jedenastego kto jest agresywny.
Agresywni są kibole , bo to już jest tak nakręcone zakłamaną
propagandą że zamachy nawet bombowe robią. Paranoicy są skranie
agrewsywni i zawsze doprowadzali do mordów swoją potrzebą wymyślania
wrogów.

Data: 2012-11-22 14:03:44
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 13:39, Andromeda pisze:

[...]

Potrafisz odpowiedzieć na to proste pytanie? ? Nr 1 czy 2?  Naprawdę nie wymagam od Ciebie długiego rozpisywania się w tematach które nie są teraz ważne w rozwiązaniu kwestii Twojej niechęci do wszechpolaków.

Data: 2012-11-22 06:14:23
Autor: Andromeda
On 22 Lis, 14:03, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

wymagam od Ciebie długiego rozpisywania się w tematach które nie są
teraz ważne w rozwiązaniu kwestii Twojej niechęci do wszechpolaków.

Jak nawet nie potrafisz zrozumieć odpowiedzi i ci na każdym ekranie,
wszelkich stacji, kibole latają z pałami, a ty tego nie dostrzegasz,
to rece odpadają.

Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.