Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.

Data: 2012-11-20 08:27:21
Autor: T.
Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
W dniu 2012-11-16 18:32, Andromeda pisze:
Zdaniem historyka niepokojąca jest duża frekwencja na Marszu
Niepodległości i hasła, jakie tam padały. - Nie uznają porządku, ale
na całym świecie jest margines: ludzie, którzy nie uznają żadnego
porządku, ludzie, którzy zawodowo dołączają się do niemal każdego
protestu - opisywał prof. Norman Davies. - To co w Polsce jest złe, to
duża 20-30 procentowa grupa ludzi, którzy nie uznają obecnego porządku
demokratycznego - diagnozował.

  Zdaniem historyka część odpowiedzialności za ten fakt leży po stronie
polityków. - Ze zdziwieniem patrzę na to, co dzieje się w Sejmie - nie
ma wymiany poglądów, propozycji - mówił gość "Poranka Radia TOK FM".
Opisywał też 11 listopada w Wielkiej Brytanii. Tam to dzień pamięci o
ofiarach wojny, ale politycy obchodzą go ponad podziałami. - Kwiaty
składają razem premier i lider opozycji, pokazując, że akceptuje
obecny porządek - relacjonował.

  Zdaniem naukowca źle na kondycję polskiego społeczeństwa wpływa
działalność polityczna wokół katastrofy smoleńskiej. - Każdy naród ma
ta takich ludzi, którzy są gorzcy, niezadowoleni, ale dlaczego tylu
ludzi to kupuje i wierzy w te absurdalne rzeczy, tę całą herezję
smoleńską? - pytał prof. Davies. - Z żalem widzę, że Kościół ma swoją
rolę w tym, że naród jest podzielony. Gdy ludzie mają wątpliwości, to
pole dla władzy duchowej, a tego nie widzę - dodał.

Był, widział? Czy tylko czytał w GW?
T.

Data: 2012-11-20 01:44:48
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 08:27, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
> [...]

> sk adaj razem premier i lider opozycji, pokazuj c, e akceptuje
> obecny porz dek - relacjonowa .

>   Zdaniem naukowca le na kondycj polskiego spo ecze stwa wp ywa
> dzia alno polityczna wok katastrofy smole skiej. - Ka dy nar d ma
> ta takich ludzi, kt rzy s gorzcy, niezadowoleni, ale dlaczego tylu
> ludzi to kupuje i wierzy w te absurdalne rzeczy, t ca herezj
> smole sk ? - pyta prof. Davies. - Z alem widz , e Ko ci ma swoj
> rol w tym, e nar d jest podzielony. Gdy ludzie maj w tpliwo ci, to
> pole dla w adzy duchowej, a tego nie widz - doda .

By , widzia ? Czy tylko czyta w GW?
T.

No i co bandyckie kurwy, zamach już robicie, no i kurwy bandycie
jesteście, mordcercy polaków  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Data: 2012-11-20 14:31:21
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 10:44, Andromeda pisze:

By , widzia ? Czy tylko czyta w GW?
T.
No i co bandyckie kurwy, zamach już robicie, no i kurwy bandycie
jesteście, mordcercy polaków  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Oj, to nie jest odpowiedź.. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego masz tak radykalne zdanie na te tematy.

Data: 2012-11-20 07:06:28
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 14:31, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> No i co bandyckie kurwy, zamach ju robicie, no i kurwy bandycie
> jeste cie, mordcercy polak w  jebane brewiki, kurwy brewiki.

Oj, to nie jest odpowied .. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego
masz tak radykalne zdanie na te tematy.

Kurwo jebana, jeszcze para postów wyżej pisałem do Ikselki i ciebie że
banadyci przyszli rozwalać warszawę i mordować polaków i prosze
bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewików na
Polaków.

Data: 2012-11-20 15:15:20
Autor: Dariusz Laskowski
On Tue, 20 Nov 2012 07:06:28 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez BrewikĂłw na
PolakĂłw.

Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
uşywasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi
tymi k*****i jak śrutem w kaczki. Ogarnij się.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-20 07:24:33
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 16:19, Dariusz Laskowski <dar...@post.pl> wrote:

> [...]
> Polaków.

Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
używasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi

darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

A bandyci mordują polaków a ciebie bluzgii intetesują.Palant.

Data: 2012-11-20 15:41:44
Autor: Dariusz Laskowski
On Tue, 20 Nov 2012 07:24:33 -0800 (PST), Andromeda wrote:

[...]

Po prostu uważam, że przemoc słowna zazwyczaj poprzedza
tę fizyczną (co oczywiście nie oznacza, że zawsze
do fizycznej prowadzi).

Palant.

O tym własnie mówię. Jak Ci się nie podoba to co przedpiśca pisze
to go dehumanizujesz bluzgami. To też jest jakaś forma przemocy,
o której tak gardłujesz. Poza tym to jest IMHO zwyczajnie
nieskuteczne -- nie znikniesz słów przedpiścy nazywając
go „bandycką kurwą”, „mordercą”, „jebanym brewikiem”,
„kurwą jebaną”, „palantem” itp. W ten sposób nie unieważnisz
argumentów przedpiścy, unieważnisz swoje własne. Enter.

Może spróbuj zrelaksować się jakoś czy coś... ;-) EOT.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773

Data: 2012-11-20 08:07:27
Autor: Andromeda

darlas at post.pl

                                                6th of Kislev, 5773
A jesteś typem że jak strzelają to masz pretensje że doniczkę z
kwiatkiem ktoś z okna potłukł, a jak bomby lecą to się zajmujesz, że
kartofle przpalone.?
A to zamachowcy, bandyci, zwrodniałe kibolskie kurestwo. Czyli stan
faktyczny .Bluzgi wyrażają emocje, po to są aby te emocje wyrazić i
nie ma innego wyjścia bo jeśli przy zamieszkach ktoś obłudnie kłamie,
co obraża rozmówce, tym ja mam prawo stwerdzić fakt, że takie coś to
kurestwo najgorszego rodzaju , bo tak jest.

Data: 2012-11-20 17:48:41
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 16:06, Andromeda pisze:

[...]

"Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja się nie pytam co napisałeś wyzej, tylko skąd masz wiadomości na podstawie których gotów byłbyś wieszać ludzi - z wydarzeń naocznych czy tylko z mediów?

Data: 2012-11-20 09:10:27
Autor: Andromeda
On 20 Lis, 17:48, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> Kurwo jebana, jeszcze para post w wy ej pisa em do Ikselki i ciebie e
> banadyci przyszli rozwala warszaw i mordowa polak w i prosze
> bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewik w na
> Polak w.

"Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja si nie pytam co napisa e
wyzej, tylko sk d masz wiadomo ci na podstawie kt rych got w by by
wiesza ludzi - z wydarze naocznych czy tylko z medi w?

Czym się różni obłuda komusza i w zapatre, kłamanie w żywe oczy ,od
obłudy katola-faszysty? NICZYM.
Wcale mnie to nie dziwi że obłudę odczytujesz jako prawdę objawioną.
To proste, masz filmy na you tube, w każdych wiadomościach o tym
mówią. Cwaniactwo to nie inteligencja, zakłamany cwaniak nie nabierze
inteligenta, bo ten widzi mechanizmy jego działania, logiczne
konsekwencje jego czynów.  I tak pis rozkręcił na zakłamaniu agresję,
bo to nie jest opozycja, że logiczna konsekwencja to zamieszki,
zamachy, mordowanie. Podobnie było z niewinnie zabitym Narutowiczem,
ale że bydło pisowskie historii polski nie zna, to daje się
manipulować.

Data: 2012-11-21 12:48:58
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-20 18:10, Andromeda pisze:
[...]

Od Komuchów to Ty się odczep, bo nawet na dobrą sprawę nie wiesz czym jest Komuszyzm.

Wracając do sprawy Twojej odpowiedzi - spróbuję sie zapytać w inny sposób, skoro na wcześniejsze nie dostałem odpowiedzi.
Sytuacja hipotetyczna - co odpowiada glob przed sądem oskarżony o powieszenie członka Młodzieży Wszechpolskiej -
Sędzia/ - co zrobił osobiście oskarżonemu ten człowiek którego którego pozbawiłeś życia, czy może byłeś naocznym świadkiem tego że denat dopuszczał się jakichś bezeceństw i to  oskarżonego tak wzburzyło że postanowił dokonać samosądu?
glob/ - nr1/ - byłem świadkiem naocznym i nie mogłem znieść tego co ów młodzian wyprawiał. nr2/ - nie, wysoki sądzie, nigdy nie byłem świadkiem naocznym takich wydarzeń, a w swoim czynie oparłem się na wiadomościach z mediów i głosach z tych mediów że Młodzież Wszechpolska jest bee.

glob, pytam - nr 1 czy 2 jest przyczyną że tak na niech bluzgasz?

Data: 2012-11-21 04:39:25
Autor: Andromeda
On 21 Lis, 12:49, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

z mediów i głosach z tych mediów że Młodzież Wszechpolska jest bee.

glob, pytam - nr 1 czy 2 jest przyczyną że tak na niech bluzgasz?

Ja już nie mam siły na twoją głupotę, a obłuda mnie drażni i już nawet
nie mam siły się wkurwiać. Masz klamstwo prosto w pysk lane przez
pisowców, sobie zobacz filmy z jedenastego kto jest agresywny.
Agresywni są kibole , bo to już jest tak nakręcone zakłamaną
propagandą że zamachy nawet bombowe robią. Paranoicy są skranie
agrewsywni i zawsze doprowadzali do mordów swoją potrzebą wymyślania
wrogów.

Data: 2012-11-22 14:03:44
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-21 13:39, Andromeda pisze:

[...]

Potrafisz odpowiedzieć na to proste pytanie? ? Nr 1 czy 2?  Naprawdę nie wymagam od Ciebie długiego rozpisywania się w tematach które nie są teraz ważne w rozwiązaniu kwestii Twojej niechęci do wszechpolaków.

Data: 2012-11-22 06:14:23
Autor: Andromeda
On 22 Lis, 14:03, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:

> [...]

wymagam od Ciebie długiego rozpisywania się w tematach które nie są
teraz ważne w rozwiązaniu kwestii Twojej niechęci do wszechpolaków.

Jak nawet nie potrafisz zrozumieć odpowiedzi i ci na każdym ekranie,
wszelkich stacji, kibole latają z pałami, a ty tego nie dostrzegasz,
to rece odpadają.

Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.