Data: 2012-03-23 18:39:09 | |
Autor: MS | |
Normy pracy a umowa o pracÄ™ | |
Dzień dobry,
Jak wiadomo normy pracy są charakterystyczne dla akordowego systemu wynagrodzenia. Ku mojemu zaniepokojeniu normy pracy wprowadzane zaczynają być w... urzędach państwowych, gdzie większość ma umowy o pracę. Zamysł autorów pomysłu jest taki, że urzędnik ma np. rozpatrzeć X pism dziennie np. odwołań od decyzji, jeśli tego nie zrobi będzie to podstawa do zwolnienia go z pracy. Czy wprowadzenie norm i wyżej opisane działanie pracodawcy jest legalne? Jak się przed tym bronić? dzięki z góry za odpowiedź, pozdrawiam MS |
|
Data: 2012-03-23 20:51:59 | |
Autor: Vince | |
Normy pracy a umowa o pracÄ™ | |
Może się mylę, natomiast jest coś takiego jak "regulamin pracy" i zadania pracownika związane z zatrudnieniem go na umowę o pracę (które powinny być w tejże umowie wyszczególnione) na okreslonym stanowisku. Osobiście nie mam nic przeciwko temu. Zwłaszcza, że są w naszym kraju urzędy, gdzie praca sprowadza się przede wszystkim do okolicznościowego "ciasteczka", wypicia kawy i obsłużenia od czasu kilku petentów. Myslę, że to krok w dobrym kierunku i chyba Kodeks Pracy nie ma tu nic do rzeczy, a co najwyżej regulamin związany z zatrudnieniem na określonym stanowisku (tudzież obowiązki danego urzędnika zawarte i jano określone w umowie)
Pozdrawiam, M. -- Tani, szybki i solidny serwis rowerowy / serwis komputerowy / GG: 110596 Użytkownik "MS" <abc@xyz.pl> napisał w wiadomości news:jkicfs$t5e$1inews.gazeta.pl... Dzień dobry, |
|