North Bridge VIA PT880 Pro - temperatura

Data: 2011-05-25 16:36:36
Autor: Taz
North Bridge VIA PT880 Pro - temperatura
Witam,
Chyba już poruszałem kiedyś ten temat,

Na mostku północnym jak w temacie mam chłodzenie pasywne 40x40x40

Radiator nie jest nawet ciepły, jak to możliwe?

Kiedyś zauważyłem na nim po zdjęciu radiatora ukruszone rożki obudowy,
ale gdyby był uszkodzony to chyba komp by nie odpalił.. ?

rzuciłem w google "VIA PT880 Pro chipset temperature".
Różnie piszą: 40, 50*C, a mój chipset jest chłodny.

Czy jest jakiś program, który by pokazywał temperaturę mostka północnego?
EVEREST pokazuje temp. płyty głównej, ale to chyba nie North Bridge?

Data: 2011-05-25 16:45:22
Autor: Taz
North Bridge VIA PT880 Pro - temperatura
Czy jest jakiś program, który by pokazywał temperaturę mostka północnego?
EVEREST pokazuje temp. płyty głównej, ale to chyba nie North Bridge?

Uruchomilem AIDA32
W opcji "mikrouklad płyty głównej" nic nie wyświetla.

Data: 2011-05-25 17:46:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Taz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irj456$vq7$1@news.onet.pl...
Radiator nie jest nawet ciepły, jak to możliwe?

Źle go założyłeś

Czy jest jakiś program, który by pokazywał temperaturę mostka północnego?
EVEREST pokazuje temp. płyty głównej, ale to chyba nie North Bridge?

Nie, on pokazuje temperaturę PCB...

Data: 2011-05-25 18:50:44
Autor: Taz

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:irj885$i29$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Taz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irj456$vq7$1@news.onet.pl...
Radiator nie jest nawet ciepły, jak to możliwe?

Źle go założyłeś

Przylega dolładnie do powierzchni chipsetu, dałem niewielką ilość pasty
To jest chłodzenie na 2 kołki. Trudno to źle założyć.

Data: 2011-05-25 20:49:03
Autor: Taz

Użytkownik "Taz" <taz@iplan.pl> napisał w wiadomości news:irjc0l$1ui$1news.onet.pl...

[...]

Postanowiłem sobie niedowierzać i jeszcze raz zamontowałem na nowej
paście. Dalej chłodny. Może rzeczywiście nie ma wielkich obciążeń, a
dodatkowo przepływa praez niego powietrze z chłodzenia procka.

North Bridge VIA PT880 Pro - temperatura