Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo偶liwa kara g贸ra 21 lat wi臋zienia [kara 艣mierci]

Data: 2011-07-23 20:26:41
Autor: A. Filip
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo偶liwa kara g贸ra 21 lat wi臋zienia [kara 艣mierci]
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9996475.html
  Anders Behring Breivik, kt贸ry spowodowa艂 艣mier膰 ponad 90 os贸b, mo偶e
  zosta膰 skazany maksymalnie na 21 lat wi臋zienia. W norweskim systemie
  karnym nie funkcjonuje kara do偶ywocia. [...]

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
艁atwiej jest radzi膰 bli藕nim ni偶 sobie.

Data: 2011-07-23 20:31:26
Autor: u2
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]
W dniu 2011-07-23 20:26, A. Filip pisze:
  Anders Behring Breivik, kt髍y spowodowa 秏ier ponad 90 os骲, mo縠
  zosta skazany maksymalnie na 21 lat wi陑ienia. W norweskim systemie
  karnym nie funkcjonuje kara do縴wocia. [...]

A to sqrwiel.

Data: 2011-07-23 20:34:48
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 20:31, u2 pisze:
[...]

Wlasnorecznie bym go zabil, gdyby bylo takie prawo, a nie jestem ani
serial killer, ani active killer.

Data: 2011-07-23 20:35:52
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 20:34, u2 pisze:
[...]

W zyciu nie zabilem nic oprocz robactwa.

Data: 2011-07-23 20:38:28
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 20:35, u2 pisze:
[...]

No dobra, nie zabilem nikogo. Nie jestem jak Rysiek C. I nie zamierzam
byc taka szuja. Szuje wystap !

Data: 2011-07-23 20:40:05
Autor: jadrys
[...]

Dobrze by by艂o zna膰 przyczyny dlaczego tak post膮pi艂..

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-07-23 20:45:18
Autor: u2
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]
W dniu 2011-07-23 20:40, jadrys pisze:
Dobrze by by硂 zna przyczyny dlaczego tak post眕i

Liczy sie koncowy efekt, a nie "dobre checi".

Data: 2011-07-23 21:06:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 20:45, u2 pisze:
W dniu 2011-07-23 20:40, jadrys pisze:
Dobrze by by艂o zna膰 przyczyny dlaczego tak post膮pi艂

Liczy sie koncowy efekt, a nie "dobre checi".

Czasem nawet zbrodni臋 mo偶na zrozumie膰.

Data: 2011-07-23 21:07:47
Autor: u2
W dniu 2011-07-23 21:06, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-23 20:45, u2 pisze:
W dniu 2011-07-23 20:40, jadrys pisze:
Dobrze by by硂 zna przyczyny dlaczego tak post眕i

Liczy sie koncowy efekt, a nie "dobre checi".

Czasem nawet zbrodni mo縩a zrozumie.

Mozna zrozumiec, ale nie usprawiedliwic. Na pohybel mordercom !

Data: 2011-07-24 22:46:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 21:07, u2 pisze:
[...]

Zrozumie膰 i oskar偶y膰 wsp贸艂winnych.

Data: 2011-07-24 23:09:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Zrozumie i oskar縴 wsp蟪winnych.

Mo縠 okaza si, 縠 s zbyt mocni.
--
Pit

Data: 2011-07-25 17:09:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 23:09, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Mo偶e okaza膰 si臋, 偶e s膮 zbyt mocni.

W bardzo wielu przypadkach to system jest winny. System w kt贸rym cz艂owiek jako taki nic nie znaczy.. Pomy艣l sam - jaki masz wp艂yw na to 偶e musisz p艂aci膰 podatek od domniemanego przest臋pstwa - nielegalnego kopiowania pfrogram贸w, filmow czy muzyki. - Od niedawna taki podatek jest wliczany do sprzedawanych p艂yt. Teraz maj膮 go wprowadzi膰 do cen aparat贸w foto.. - bo podobno zdarzaja si臋 przypadki nielegalnych kopii robionych takowymi aparatami. To jedno. Druga sprawa - dlaczego system pobiera op艂aty w urz臋dach kt贸re my utrzymujemy za swoje pieni膮dze? Dlaczego my musimy p艂aci膰 procent od warto艣ci swojej nieruchomo艣ci notariuszowi z okazji zmiany wpisu do ksi膮g wieczysty?  Dlaczego normalny cz艂owiek nie ma dost臋pu do wymiaru sprawiedliwo艣ci skoro on sam za swoje pieni膮dze utrzymuje t膮 machin臋 s膮downicz膮? A 贸w aparat s膮downiczy jest nastawiony tylko i wy艂膮cznie na represjonowanie tego co go utrzymuje..
M贸g艂bym tak pisa膰 i wymienia膰 przyk艂adyb do rana na to 偶e system jest chory..  I ja tu bym upatrywa艂 powstawania r贸偶nych frustracji z kt贸rych rodzi si臋 terroryzm. Po prostu - rozpaczliwa walka cz艂owieka o swoje prawa.

Data: 2011-07-25 17:13:58
Autor: u2
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]
W dniu 2011-07-25 17:09, jadrys pisze:
Dlaczego my musimy p砤ci procent od warto禼i swojej nieruchomo禼i
notariuszowi z okazji zmiany wpisu do ksi眊 wieczysty?  Dlaczego
normalny cz硂wiek nie ma dost阷u do wymiaru sprawiedliwo禼i skoro on sam
za swoje pieni眃ze utrzymuje t machin s眃ownicz? A 體 aparat
s眃owniczy jest nastawiony tylko i wy潮cznie na represjonowanie tego co
go utrzymuje.

Tu sie z toba zgadzam. Kasta prawnicza to trzecia wladza i dostac sie
tam mozna jak sie ma koneksje. PiS byl niedobry, bo chcial otworzyc
rynek prawniczy dla mlodych prawnikow, ktorzy nie maja wiekszych
koneksji. Chcieliscie POlski no to ja macie, skumbrie w tomacie :)

Data: 2011-07-24 03:30:35
Autor: stevep
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iw a kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci ]
Dnia 23-07-2011 o 20:45:18 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

W dniu 2011-07-23 20:40, jadrys pisze:
Dobrze by by硂 zna przyczyny dlaczego tak post眕i

Liczy sie koncowy efekt, a nie "dobre checi".
Sk眃 si l阦n tacy debile jak ty?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-24 08:08:33
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 23-07-2011 o 20:45:18 u2 <u_2@o2.pl> napisa艂(a):

W dniu 2011-07-23 20:40, jadrys pisze:
Dobrze by by艂o zna膰 przyczyny dlaczego tak post膮pi艂

Liczy sie koncowy efekt, a nie "dobre checi".

Sk膮d si臋 l臋gn膮 tacy debile jak ty?

To ty jeszcze nie wiesz jak zosta艂e艣 zmajstrowany, dziecko? :-)

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Idea艂em mo偶emy si臋 tylko stawa膰, by mimo to nigdy si臋 nim nie sta膰.

Data: 2011-07-24 10:59:18
Autor: stevep
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iw a kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci ]
Dnia 24-07-2011 o 08:08:33 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa(a):

[...]

To ty jeszcze nie wiesz jak zosta砮 zmajstrowany, dziecko? :-)

Ty to pewnie sztucznym chujem kretynie.

Data: 2011-07-23 20:58:28
Autor: pluton
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]

Dobrze by by硂 zna przyczyny dlaczego tak post眕i..

Zrozumial, ze Edward Gierek to jednak nie to...

Nullification

Data: 2011-07-23 21:06:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-23 20:58, pluton pisze:
Dobrze by by艂o zna膰 przyczyny dlaczego tak post膮pi艂..

Zrozumial, ze Edward Gierek to jednak nie to...

Ty jednak jeste艣 troll.

Data: 2011-07-23 21:08:49
Autor: u2
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]
W dniu 2011-07-23 21:06, jadrys pisze:
Ty jednak jeste troll.

Lepiej zrozumiec to pozno niz wcale :) Pulsek to typowy troll z nadania
specsluzb nerdialnych.

Data: 2011-07-23 22:18:46
Autor: pluton
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]

> Zrozumial, ze Edward Gierek to jednak nie to...

Ty jednak jeste troll.

g髍ski.

Nullification

Data: 2011-07-23 21:04:13
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

A to przywr贸ci 偶ycie zabitym?

Ja jestem za kar膮 艣mierci ograniczon膮 do tych co zabij膮 10+ ludzi.
Nawet nie po to 偶eby kara膰, ale po to 偶eby pokaza膰 偶e jest granica poza
kt贸r膮 pa艅stwo jest gotowe zabija膰 bo przecie偶 WP w Afganistanie *zabija*
(pozbawia 偶ycia) z polecenia prezydent贸w i premier贸w.

--
A. Filip : 艢wiat jaki jest ka偶dy widzi (inaczej).
Jakie 偶ycie, taka 艣mier膰.

Data: 2011-07-23 21:06:58
Autor: u2
Norwegia: 90+ zabitych a maksymalna mo縧iwa kara g髍a 21 lat wi陑ienia [kara 秏ierci]
W dniu 2011-07-23 21:04, A. Filip pisze:
Ja jestem za kar 秏ierci ograniczon do tych co zabij 10+ ludzi.

A ja jestem za kara smierci dla mordercow, ktorzy zabija 1+ ludzi.

Data: 2011-07-23 21:15:49
Autor: jadrys
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Nie przywr贸ci, ale mo偶ne wyka偶e gzie le偶y b艂膮d w spo艂ecze艅stwie , kt贸ry sk艂ania ludzi do takich zachowa艅. Cz臋sto taki krok podejmuja ludzie ktorzy nie maja zadnych innych szans 偶eby w inny spos贸b zademonstrowa膰 swoje niezadowolenie z czego艣.

PS. czyta艂e艣 dzisiejsze wiadomo艣ci o 7dmiu pot臋偶nych eksplozjach w Trypolisie - wielu zabitych, jeszcze wi臋cej rannych - dzie艂o mi艂o艣nik贸w pokoju (NATO) sk艂adaj膮cych kondolencje rz膮dowi Norwegii...