Norwegia - Fotorelacja

Data: 2009-07-27 14:29:12
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Norwegia - Fotorelacja
Witam!

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z wypadu lipcowego do Norwegi  Udało mi się zrobić kilka fajnych fotek

http://tinyurl.com/ny3wwa

pozdrawiam, Karol Susicki

http://divezone.pl

Data: 2009-08-01 09:39:22
Autor: Pszemol
Norwegia - Fotorelacja
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:h4k759$egg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z wypadu lipcowego do Norwegi Udało mi się zrobić kilka fajnych fotek

http://tinyurl.com/ny3wwa

Super ryba na zdjęciu #19 (strona1) !!! Widzę że jest jeszcze
kilka zdjęć takiej ryby na stronie 2 i 3 - czy to ta sama ryba
czy tych ryb było tam wiele?
Podobały mi się też meduzy na zdjęciu #7 i #8!

Zdjęcie #9 na 2 stronie lub 8 na trzeciej też jest humorystyczne,
zwłaszcza gdy się języków obcych za dobrze nie zna :-)
Zakaz na tablicy dotyczy przecież skakania na główkę
a nie nurkowania w skafandrze :-) Ale kompozycja jest fajna!

Zagadką dla mnie jest ostatnie zdjęcie na stronie 4.
Czy wiesz co to jest? Jakiś morski ukwiał który się "schował"?

p.s. czy nie byłoby fajniej na sekcie gdyby takich foto-relacji
było tu więcej niż kłótni? Postaram się od siebie wrzucić kilka
fotek z moich nurów na Hawajach aby przewietrzyć atmosferę....

Data: 2009-08-03 11:00:18
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Norwegia - Fotorelacja

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:h512he.6ms.0poczta.onet.pl...
[...]

Tych ryb było tam więcej ale nie łatwo je dojrzeć bo się bardzo ładnie maskują...

[...]

Tam jest zakaz nurkowania :) tyle, że na dole po norwesku,  że tylko wtedy jak prom pływa...

Zagadką dla mnie jest ostatnie zdjęcie na stronie 4.
Czy wiesz co to jest? Jakiś morski ukwiał który się "schował"?
Ten stwór tak ma normalnie albo ja go nigdy nie widziałem rozwiniętego :)

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Norwegia - Fotorelacja