Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)

Data: 2009-11-30 06:47:48
Autor: blackone
Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)
Witam:-)
Szkoda, ze galerii grupowej juz nie ma, no wiec musialam znalezc inne
miejsce na wstawianie zdjec.
Kilka fotek z ostatniego weekendu w norweskim Hemsedal.
http://s926.photobucket.com/albums/ad108/MARGARETH_M/2009-nov-27-Hemsedal/

Oficjalnie 95cm sniegu, wiecej w lesie, mniej na wywianych graniach.
W sobote sie wybralismy na maly spacerek od otwartych wyciagow w gore
- ze 350-400m roznicy poziomow - spacerek do dziewiczego sniegu i
slicznych widokow, z chmurami nisko zawieszonymi nad dolina :)

pozdrawia
Gosia

Data: 2009-11-30 15:53:06
Autor: ADAM
[...]

Sorry.... mam obiecane, ze za 30 min bedzie pod www.zimowagaleria.itech.pl
W ferworze walki zupelnie mi ze lba wylecialo.

--
Adam
Freebord snowboard the streets

Data: 2009-11-30 07:07:54
Autor: blackone
On 30 Nov, 15:53, "ADAM" <adam@_no_spam_freebords.pl> wrote:
> [...]

Sorry.... mam obiecane, ze za 30 min bedzie podwww.zimowagaleria.itech.pl
W ferworze walki zupelnie mi ze lba wylecialo.

Yiiipiiiii :-DDDDDD
Niech zyje admin!!!!! Piwo sie nalezy;-)
..
pozdrawiam
Gosia

Data: 2009-11-30 16:13:10
Autor: ADAM
Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)
Yiiipiiiii :-DDDDDD
Niech zyje admin!!!!! Piwo sie nalezy;-)
.
Wylac na glowe :D

Data: 2009-12-01 01:01:30
Autor: blackone
Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)
On 30 Nov, 15:53, "ADAM" <adam@_no_spam_freebords.pl> wrote:

.. mam obiecane, ze za 30 min bedzie podwww.zimowagaleria.itech.pl
W ferworze walki zupelnie mi ze lba wylecialo.

na razie ten URL mnie przekierowuje na:
http://www.prsz.com/galeria/main.php   i informuje, ze domena do
wynajecia.
Chyba trzeba przekierowanie usunac ;-)

pozdrawianm
Gosia

Data: 2009-12-01 10:05:15
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)

Albo domenę wynająć ;)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-12-01 17:00:05
Autor: ADAM
[...]

http://95.48.120.98/galeria/main.php
U mnie ten link dziala

Data: 2009-12-01 17:09:52
Autor: Tomek
Norwegia, Hemsedal - ostatni weekend :-)
Teraz działa. Wczoraj niestety nie działał

Tomek