Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja

Data: 2010-05-18 00:13:57
Autor: blackone
Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja
Witam po weekendzie:-)
Fotki z weekendowej skiturowej wycieczki na gore Soleibotntind w
norweskich gorach Jotunheimen Hurrungane:
http://www.pbase.com/blackone/hurrangane

milego ogladania:-)

pozdrawiam
Gosia

Data: 2010-05-19 11:28:22
Autor: J.F.
Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja
Uzytkownik "blackone" <blackone@poczta.onet.pl> napisal
Fotki z weekendowej skiturowej wycieczki na gore Soleibotntind w
norweskich gorach Jotunheimen Hurrungane:
http://www.pbase.com/blackone/hurrangane
milego ogladania:-)

Jak w takim kraju mozna zyc - wiecznie snieg i snieg :-)

My to chociaz mamy klimat urozmaicony - kleska zimy, kleska powodzi, kleska suszy, kleska upalow :-)

J.

Data: 2010-05-19 02:50:52
Autor: blackone
On 19 Mai, 11:28, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "blackone" <black...@poczta.onet.pl> napisal

> [...]
>http://www.pbase.com/blackone/hurrangane
> milego ogladania:-)

Jak w takim kraju mozna zyc - wiecznie snieg i snieg :-)

snieg wysoko w gorach a w dolinach zielono i kwitnaco:-)

Data: 2010-05-19 13:24:04
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja
In article <37f6bed9-a083-4ae0-864b-c713f73178e5@j27g2000vbp.googlegroups.com>,
 blackone <blackone@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Jak w takim kraju mozna zyc - wiecznie snieg i snieg :-)

snieg wysoko w gorach a w dolinach zielono i kwitnaco:-)

Ale powodzi nie macie ;P
A śnieg w tym tygodniu to i u nas padał. W tv widziałem :)

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2010-05-19 17:40:39
Autor: tomski

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <jareks@kurier.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:jareks-A45AE4.13240419052010news.gazeta.pl...
> [...]

Ale powodzi nie macie ;P
A śnieg w tym tygodniu to i u nas padał. W tv widziałem :)

Padał i pada. Na Kasprowym przeszło 80 cm, na Hali Gąsienicowej 60 :) Nie mogło toto zimą spaść, co komu teraz po tym śniegu jak zaraz i tak stopnieje.
Pozdr
Tomek

Data: 2010-05-20 13:39:27
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja
In article <ht10pk$rd7$1@inews.gazeta.pl>,
 "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
Padał i pada. Na Kasprowym przeszło 80 cm, na Hali Gąsienicowej 60 :) Nie mogło toto zimą spaść, co komu teraz po tym śniegu jak zaraz i tak stopnieje.

Sprawiedliwość musi być, nie może być tak, żeby tylko na nizinach zimą śniegu nie było ;)

Data: 2010-05-20 00:15:55
Autor: blackone
On 19 Mai, 13:24, Jarek Spirydowicz <jar...@kurier.szczecin.pl> wrote:

> snieg wysoko w gorach a w dolinach zielono i kwitnaco:-)

Ale powodzi nie macie ;P

Technicznie niewykonalne - zbyt krzywy teren, opady w tempie
ekspresowym laduja we fjordach;-P
Ale zeby nie bylo idealnie, to sie inne "rozrywki" od nieraz zdarzaja
- np.: jakas lawina spadnie, pol stoku odpadnie od gory, razem z
budynkami:-o

pozdrowcia
Gosia

Data: 2010-05-20 13:38:05
Autor: Jarek Spirydowicz
Norwegia, Soleibotntindane - fotorelacja
In article <4ebb3325-e6ef-43e7-ae90-ba77acdc50ca@j27g2000vbp.googlegroups.com>,
> [...]

Ale zeby nie bylo idealnie, to sie inne "rozrywki" od nieraz zdarzaja
- np.: jakas lawina spadnie, pol stoku odpadnie od gory, razem z

Dobrze już, nie dobijaj. Ja i tak Norwegię mam w "to do" wpisaną odkąd pokazałaś fotki z fiordów :D