Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)

Data: 2010-06-02 17:01:35
Autor:
Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)
blackone <blackone@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam:-)
Jak dla mnie, to teraz jest najlepszy sezon narciarski - smakowity
"deser" do dania glownego - zimy. Tutaj mozna obejrzec fotki z
wycieczki i freeride - gora Nuken w zachodniej Norwegii. Gora lezy na
skraju najwiekszego europejskiego lodowca Jostedalbreen.

http://www.pbase.com/blackone/strynnuken

Milego ogladania:-)

pozdrawiam
Gosia

kochana Gosiu!
serdeczne dzięki!
ogląda się mile gdy za oknami leje,
nie wiem czy wiesz ale na forum kochamnarty.pl masz już spory FUNCLUB
pozdrawiam Janusz

Data: 2010-06-21 04:01:26
Autor: blackone
On 2 Jun, 19:01, " " <jabolkn.SKA...@gazeta.pl> wrote:
blackone <black...@poczta.onet.pl> napisa (a):

> [...]
> wycieczki i freeride - gora Nuken w zachodniej Norwegii. Gora lezy na
> skraju najwiekszego europejskiego lodowca Jostedalbreen.

kochana Gosiu!
serdeczne dzi ki!
ogl da si mile gdy za oknami leje,
nie wiem czy wiesz ale na forum kochamnarty.pl masz ju spory FUNCLUB
pozdrawiam Janusz

Witam po dluzszej przerwie - urlop letni ;-)
fUnclub???   strach sie bac....w zyciu na tamtym forum nie bylam....

pozdrowcia
Gosia

Norwegia - Strynefjellet, 29 maj - fotorelacja:-)